TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

CA Technologies הכריזה על למעלה מ-20 מוצרים חדשים ומשופרים בכנס השנתי של החברה


CA Technologies
NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל

CA Technologies הכריזה במהלך הכנס השנתי של החברה, CA World ‘17, שנערך בלאס וגאס, על למעלה מ-20 מוצרים חדשים ושיפורים למוצרים קיימים. CA מסייעת ללקוחותיה לאמץ זריזות וגמישות, אוטומציה חכמה, תובנות בתחום חוויית המשתמש ואבטחת מידע מקצה לקצה. כל זאת על מנת לאפשר ללקוחות ליישם את מפעל התוכנה המודרני.


NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.
"מפעל התוכנה המודרני מאפשר לארגונים לשנות את עצמם באמצעות מינוף של זריזות וגמישות (agile), אוטומציה, תובנות ואבטחת מידע. CA מספקת הן את החוויה והן את הפתרונות כדי לסייע לחברות וארגונים לתכנן את הנתיב שלהם. מפעל התוכנה המודרני מבטיח שהארגונים והחברות בנויים לשינויים ויכולים להסתגל לעולם הדיגיטלי המואץ" אמר מייק גרגואר, מנכ"ל CA Technologies.


סל המוצרים המורחב של CA משלב ניתוח מתקדם ולמידת מכונה עבור חברות מכל הגדלים, על מנת ליישם אינטליגנציה בטכנולוגיה וכלים התומכים בפיתוח ואספקה מהירים יותר של תוכנה איכותית.

בניית אפליקציות עם זריזות וגמישות (Agility) עסקית תוך שימוש בארכיטקטורות מודרניות

CA הציגה את CA Microgateway החדש, עטור הפרסים. המוצר הופך ארכיטקטורות של אפליקציות מונוליטיות למודרניות, על מנת למנף מערכות קיימות ולבנות אפליקציות חדשות במהירות ובצורה מאובטחת. חברות יכולות לפרוס ולנהל microservices בתוך דקות על פני ארכיטקטורות מרובות, עם אבטחת מידע, service discovery וניהול חכם של תעבורה כדי לתמוך באפליקציות ניידות ובמערכות IoT.

מינוף אוטומציה חכמה לצורך תוכנה מהירה ואמינה יותר

פלטפורמת CA Automic One Automation מונעת על ידי ניתוח נתונים במיגוון רחב של אפליקציות, פלטפורמות וטכנולוגיות, כדי לבצע אוטומציה לצורך יעילות וליצירת חדשנות. מפעלי התוכנה המודרניים יודעים כיצד לשמור על היתרון התחרותי, ואוטומציה חכמה מסייעת להם לתמוך ב-DevOps באמצעות תהליכים פשוטים ופחות scripting לצוותי Ops, ויכולת שירות עצמי לצוותי פיתוח ללא התערבות ידנית.

תיאום (correlate) נתונים עסקיים לצורך תובנות לשיפור חוויית הלקוח

CA Digital Experience Insights הוא פתרון מבוסס SaaS לניטור וניתוח החוויה הדיגיטלית. הוא מספק לחברות תמונה מלאה של חוויות הלקוחות שלהם על פני פלטפורמות דיגיטליות באמצעות ניתוח מתקדם, דבר המביא לשיפור של למעלה מ-50-75 אחוז בחוויה הדיגיטלית של הלקוחות.1)

שילוב אבטחת המידע מלכתחילה כדי להפחית את הסיכון והחשיפה

CA Veracode Greenlight הזמין עתה לנסיון ללא תשלום, מאפשר למפתחים לפתח במהירות ובאיכות גבוהה. המפתחים יכולים ליצור קוד ללא נקודות תורפה עם משוב מיידי על ליקויים באבטחת המידע, בתוך סביבות הפיתוח המשולבות (IDEs) שלהם. היכולת לסרוק ולתקן בזמן יצירת הקוד, מאפשרת למפתחים להאיץ את תהליך הפיתוח והאספקה של התוכנה מבלי להתפשר על אבטחת המידע ופותחת בפניהם את עולם ה-DevSecOps.

"כל עסק יכול להיות מפעל תוכנה מודרני ולהשיג תוצאות עסקיות טובות יותר ומהר יותר עם המידע הנכון" אמר איימן סייד, נשיא ומנהל המוצרים הראשי של CA Technologies. "היום סל המוצרים שלנו מורכב מכלים וטכנולוגיות המשלבים ניתוח ולמידה ממוחשבת בהשקעות הטכנולוגיות הקיימות של לקוחותינו כדי להתחרות ולנצח בשוק המהיר של היום".

אודות CA Technologies

CA Technologies )נאסדאק: CA) יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת האפליקציות. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות mainframe. למידע נוסף: www.ca.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il