TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כלל ביוטכנולוגיה


גמידה סל – מינוי ד"ר ג'וליאן אדמס כמנכ"ל

לל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי) חברת מדעי החיים המובילה בישראל, מתכבדת לדווח כי גמידה סל, המוחזקת על ידי החברה בשיעור של כ- 18%, הודיעה כי ד"ר ג'וליאן אדמס מונה לתפקיד יושב ראש ומנכ"ל גמידה סל. ד"ר אדמס יחליף בתפקיד את ד"ר יעל מרגולין אשר תמשיך לכהן כנשיאת גמידה סל ותנהל את פעילות גמידה סל בישראל. עם מינויו חדל ד"ר אדמס לכהן כנשיא וכמדען ראשי של החברה.


לד"ר אדמס יותר מ- 30 שנות ניסיון בתחום פיתוח התרופות, בדגש על תחום האונקולוגיה. בטרם מינויו כנשיא וכמדען ראשי של החברה, כיהן ד"ר אדמס כנשיא מחקר ופיתוח בחברת Infinity Pharmaceuticals. קודם לכן, כיהן ד"ר אדמס כסגן נשיא בכיר לפיתוח תרופות בחברת Millennium Pharmaceuticals בה הוביל, בין השאר, את הפיתוח של Velcade®, תרופה לטיפול בסרטן מסוג multiple myeloma, הנמכרת במיליארדי דולרים בשנה. בנוסף, כיהן ד"ר אדמס בתפקידי מחקר ופיתוח בכירים בחברות ProScript ו- LeukoSiteוכן בחברתBoehringer Ingelheim , בה הוביל את גילוי Viramune®, תרופה לטיפול במחלת האיידס.


על שמו של ד"ר אדמס רשומים יותר מ- 40 פטנטים, הוא זכה בפרסים רבים על פיתוחיו המדעיים ופרסם יותר מ-100 מאמרים בכתבי עת מדעיים מובילים.
לד"ר אדמס תואר B.Sc. מ- McGill University, תואר Ph.D. מ-Massachusetts Institute of Technology (MIT) ותואר Doctor of Science מ.McGill University -

אודות גמידה סל:
גמידה סל מפתחת טכנולוגיה להשתלה יעילה של תאי גזע מדם טבורי אשר נבחנת כיום בניסויים קליניים בממאירויות המטולוגיות (לויקמיה, לימפומה) ובמחלות המטולוגיות לא ממאירות.
גמידה סל החלה בניסוי Phase III בחולים בממאירויות המטולוגיות באמצעות NiCord, תרופה שקיבלה מה-FDA ו-EMA מעמד של תרופת יתום ואשר הוכרה על ידי ה-FDA כטיפול פורץ דרך (Breakthrough Therapy). בנוסף, גמידה סל מפתחת מוצר לטיפול אימונולוגי בסרטן באמצעות Natural Killer Cells.

אודות כלל ביוטכנולוגיה:
כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי), הנה חברת השקעות, הגדולה בישראל בתחום מדעי החיים. לחברה, שפועלת באוריינטציה תעשייתית-עסקית, החזקות משמעותיות בחברות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים בתחומי פעילות מגוונים. חברות הפורטפוליו המרכזיות: מדיוונד העוסקת בתחום ריפוי הפצע (35%), קיורטק המפתחת תרופות לסרטן (53%), גמידה סל העוסקת בתחום תאי הגזע (18%), ביוקנסל המפתחת תרופות לסרטן (57%) וכן אחזקות משמעותיות בחברות פיתוח תרופות בארה"ב (Neon, Vedantra, Luc ו-eXIthera). לכלל ביוטכנולוגיה פעילות הון סיכון המשקיעה בציוד רפואי (אנטומיה).
לפרטים נוספים ראה: www.cbi.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il