TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קומטקט חושפת את ה- M2DLS


קומטק
במשקל של 60 גרם בלבד, ה- M2DLS מציע למשתמשים אפליקציות מגוונות של תקשורת לטווח של עד 40 ק"מ

חברת קומטקט בע"מ, המתמחה בפיתוח, ייצור ותמיכה במערכות תקשורת חדשניות, חושפת לראשונה את ה- Mini MDLS החדש שלה. ה- M2DLS (Mini-Micro Data Link System) הוא מערכת נתונים דיגיטלית מתקדמת ואמינה, שתוכננה במיוחד עבור פלטפורמות זעירות וסנסורים אשר רגישים לגודל, משקל וכוח (SWaP). הוא תומך בעד 6 אנטנות בו זמנית ליצירת כיסוי רב.
המשקל של M2DLS הוא רק 60 גרם, וההספק משתנה בטווח של - 0.25 עד 1 ואט. ה - M2DLS משתמש בארכיטקטורה פתוחה ומאפשר רוחב פס מלא דו – צדדי עם הגנות סייבר, קישור דיגיטלי, טכניקות תיקון שגיאות ותקשורת בקצב גבוה בערוצי Uplink (UPL) ו - .Downlink (DNL)

ה- M2DLS זמין לשימוש הן כמסוף נתונים מוטס והן כמסוף נתוני קרקע. הוא מהווה פיתרון יעיל אשר עונה על רוב הדרישות הקיימות, בכך שהוא יכול להוריד תמונות וידאו בזמן אמת, LAN, נתונים סידוריים ומידע מהחיישנים הזמינים ביותר.

ה- M2DLS זעיר בגודלו, רק 2*5*6 ס"מ , ולכן אידיאלי לאפליקציות שונות כמו: Small UGV, Small VTOL UAV, סנסורים ועוד.

שי פלטי, מנכ"ל חברת קומטקט: "באמצעות שילוב של טכנולוגיות מוכחות, מזעור, ועם אלגוריתמים מתקדמים, ה- M2DLS מספק מידע בטוח בזמן אמת מפלטפורמות בלתי מאוישות ומגוון של סנסורים, ומאפשר מודעות מצבית משופרת לקבלת החלטות טובות יותר. מערכות התקשורת של חברת קומטקט מותקנות על רבים מהמל"טים הפעילים בישראל, וכן על פלטפורמות נוספות, מאוישות ובלתי מאוישות, בישראל וברחבי העולם".

על קומטקט:
קומטקט בע"מ הינה חברה ישראלית הפועלת בשוק הביטחוני הגלובלי בתחום האלקטרוניקה הצבאית. קומטקט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות תקשורת לתעשיות בטחוניות, יישומים מסחריים, לקוחות צבאיים וגופי ביטחון בישראל ובעולם.


מוצרי קומטקט יכולים להתחבר לכל פלטפורמה, בכל זמן ובכל מקום. פתרונות התקשורת האלחוטית המותאמים של קומטקט הינם אידיאליים ליישומים אוויריים, ימיים וקרקעיים, ומבטיחים ביצוע מוצלח של משימות וחזרה בטוחה הביתה.


מאז הקמתה בשנת 1991 קומטקט עוסקת בפיתוח וייצור פתרונות תקשורת אלחוטית מקיפה אך חסכונית, המבוססת על טכנולוגיות משלה. יכולות הפיתוח והייצור הפנימיות של קומטקט מאפשרות לה לספק ללקוחותיה בצורה ​​מהירה את הפתרונות המותאמים המיוחדים שלה.
קו המוצרים של החברה כולל מודולי RF, משדרים, מקלטים, מודמים דיגיטליים, אנטנות, מערכות מעקב, חבילות תוכנה וחומרה ומערכות קישור נתונים דיגיטאליות ואנלוגיות משולבות.


עם למעלה מ -280,000 שעות פעילות, ואלפי מערכות שנמצאות בשימוש תפעולי, מוצרי הטכנולוגיה המתקדמים של קומטקט מציגים יכולת תגובה מהירה ויציבות לטווח ארוך.
פתרונות התקשורת של קומטקט נמצאים בשימוש מבצעי של כוחות הביטחון, הצבא והמולדת ביותר מעשרות מדינות שונות, כולל ישראל, ספרד, הודו, תאילנד ועוד.

לפרטים נוספים מוזמנים לבקר באתר החברה: www.commtact.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il