TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סלקום ופרטנר הודיעו על שתפ


איביאי
המלחמה הבאה בתחום התשתיות הקוויות

לירן לובלין, אנליסט תקשורת, אי בי.אי בית השקעות על ההודעה של סלקום ופרטנר לשיתוף פעולה בפריסת רשת הסיבים האופטיים שלהן.

חדשות לא טובות לבזק, אבל אנו מעריכים שהתגובה שלה לא תאחר לבוא. הנהלת בזק לא תשב בחיבוק ידיים ותראה איך גונבים לה את הפרה החולבת
בשורה התחתונה: מדובר בהסכם בעל משמעויות חשובות מאוד לשוק התקשורת ועל כן אנו מצפים לתגובה חיובית במניות של סלקום ופרטנר וחולשה במניית בזק.

כפי שציינו בסקירה האחרונה על בזק רק לפני שלושה חודשים, המלחמה הבאה צפויה להיות בתחום התשתיות הקוויות והיום בבוקר מוציאות סלקום ופרטנר הודעה על מו"מ לשיתוף פעולה בפריסת רשת הסיבים האופטיים שלהן.


· כמובן שמדובר בחדשות לא טובות לבזק, אבל אנו מעריכים שהתגובה שלה לא תאחר לבוא. הנהלת בזק לא תשב בחיבוק ידיים ותראה איך גונבים לה את הפרה החולבת ואנו סבורים כי השקת רשת הסיבים של בזק היא עניין של זמן קצר.


· מבחינת סלקום ופרטנר זה הסכם WIN-WIN וככל שהוא ייחתם הוא יספק ערך מיידי בהיבט הקיטון ההשקעות ולטווח הארוך יותר גם כח פרישה משמעותית יותר בשוק ואין ספק שבעולם בו שתי החברות דוחפות את שירותי הטלוויזיה שלהן ומשלמות הון לבזק על שימוש בתשתית שלה, תשתית עצמאית יכולה להיות מנוע צמיחה לא מבוטל.


· IBC – כפי שכבר ידוע לנו, סלקום נמצאת במו"מ להשקעה ב-IBC. אנו לא חושבים שההסכם המדובר צפוי להוריד מהפרק את ההשקעה ב-IBC אבל סלקום בהחלט מאותתת שהיא לא מתכוונת להשאר מאחור ואם אכן המו"מ עם IBC יבשיל יהיה מדובר בדחיפה משמעותית לסלקום וגם לפרטנר.
· בשורה התחתונה: מדובר בהסכם בעל משמעויות חשובות מאוד לשוק התקשורת ועל כן אנו מצפים לתגובה חיובית במניות של סלקום ופרטנר וחולשה במניית בזק.

מה אומר ההסכם?
· שתי החברות ימשיכו בפרישה עצמאית של הרשתות (לא תהיה פרישה משותפת) וכל חברה תהיה זכאית לרכוש מהשניה שירותי שימוש בתשתית על פי צרכיה.
· ההסכם אמור למנוע מצב של פרישה כפולה של תשתית אופטית. המשמעות היא שכל אחת מהחברות רואה לנגד עיניה השקעות נמוכות יותר (קשה עדיין להעריך כמה אבל מדובר בחסכון מהותי) ומצד שני הוצאות והכנסות כתוצאה מהשכרת/שכירת תשתית שצפויות להתאפס בהנחה הפרישה תהיה שווה בין שתי החברות.
· חסכון משמעותי בזמני פרישה, לא רק שהעלות לפרישה תהיה זולה יותר אלא ששיתוף הפעולה צפוי לקצר את הזמן שייקח לשתי החברות יחד להגיע לפרישה מלאה. כמובן שהדבר תלוי בקצב שבה כל אחת תפרוש אבל גם כאן הרי שמדובר בחסכון מהותי בזמנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il