TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מג'יק קיבלה המלצת תשואת יתר מוויליאם בלייר


מגיק תעשיות תוכנה
ממליצים לרכוש את המניה
מג'יק דיווחה לאחרונה על על תוצאות חזקות ברבעון השלישי של 2017, עם הכנסות של 65.7 מיליון דולר, עליה של 20.5% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד, לאור ביקוש לטרנספורמציה דיגיטלית, המהווה זרז לפרויקטי אינטגרציה. בוויליאם בלייר מעניקים כעת למניה המלצת תשואת יתר וממליצים לרכוש את המניה.

האנליסטים מציינים כי מנקודת מבט גיאוגרפית, צמיחה הגיעה מצפון אמריקה וישראל. בנוסף, הנהלת החברה העלתה את תחזית ההכנסות ב- 2.5 מיליון דולר, ל- 250-255 מיליון דולר. "התוצאות החזקות ברבעון נבעו מצמיחה בקרב לקוחות חדשים והתרחבות בקרב לקוחות קיימים. אנו מעריכים כי הביקוש ממשיך להיות חזק עבור פלטפורמת האינטגרציה ופעילות מבוססת ענן. החברה הכריזה על תוכנית שותפים, שתסייע לחברה להגיע להזדמנויות בפרויקטי אינטגרציה באמצעות עבודה צמודה לספקי תוכנה עצמאיים, OEM, אינטגרטורים, מפיצים בעלי ערך מוסף וחברות ייעוץ. אנו רואים בחיוב את תוכנית זו ומאמינים כי היא תוביל לצמיחה במכירת רישיונות שישפרו את הרווחיות הגולמית.

"שיעור הרווחיות הגולמית, Non-GAAP, עמדה על 34.7%, בהשוואה ל- 36.9% ו-34% ברבעון קודם. אנו מאמינים הדבר נובע מתמהיל הכנסות שנוטה יותר לשירותים מקצועיים. אנו צופים כי הרווחיות הגולמית הכוללת תמשיך להיות מושפעת מכך כיוון שאיננו צופים שינוי בתמהיל המכירות.

"לחברה 77.2 מיליון דולר בקופת מזומנים ואנו מעריכים כי החברה תמשיך באסטרטגיית הרכישות, בעיקר בחיפוש אחר טכנולוגיות משלימות.

"לאור הצמיחה החזקה במכירות ואפסייד מתחום הרישיונות, אנו ממליצים לרכוש את מניות החברה (Outperform). מניית מג'יק נסחרת במכפיל 1.4 על תחזית ההכנסות ל-2018 ובמכפיל 13.3 לתזרים מזומנים חופשי צפוי ב- 2018. מכפילים אלו נמוכים מהמכפילים של קבוצת ההשוואה עם מכפיל 2.4 על ההכנסות ו- 17.7 לתזרים מזומנים חופשי", כך בוויליאם בלייר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il