TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

שופרסל פיננסיים


שופרסל
לאחר שבחנה את כלל ההצעות שהתקבלו לשיתוף פעולה מצד חברות כרטיסי האשראי השונות, הסמיך היום דירקטוריון החברה את ההנהלה להגיע להסכם עם חברת כרטיסי אשראי לישראל בע"מ – "כאל"

שופרסל מודיעה כי לאחר למעלה מ- 10 שנים של שיתוף פעולה מוצלח עם חברת לאומי קארד בשותפות שופרסל פיננסיים, קיימה החברה דיון מסחרי עם כלל השחקנים בשוק כרטיסי האשראי בישראל על מנת להבטיח המשך צמיחה של החברה בתחום זה.


לאחר שבחנה את כלל ההצעות שהתקבלו לשיתוף פעולה מצד חברות כרטיסי האשראי השונות, הסמיך היום דירקטוריון החברה את ההנהלה להגיע להסכם עם חברת כרטיסי אשראי לישראל בע"מ – "כאל", וזאת לאור מציאת הצעתה של כאל ככדאית ביותר עבור החברה.


בנוגע לכרטיסי אשראי שופרסל הקיימים כיום ומצויים בידי הלקוחות, לאומי קארד תמשיך להפעילם עד תום תוקף הכרטיס ומכל מקום במקרה של שאלות ניתן לפנות למוקד הלקוחות של שופרסל בטלפון 1-800-70-40-40 ונציגי השירות של החברה ישמחו להשיב על כל פנייה.


יו"ר שופרסל מר ישראל ברמן ומנכ"ל שופרסל מר איציק אברכהן, מסרו כי:
"לאחר למעלה מ- 10 שנות שיתוף פעולה פורה ביננו ובין לאומי קארד ולאחר שקיבלנו הצעות מצוינות מכל השחקנים בשוק, אשר כולן שיפרו מהותית את ההסכם הקיים, הוחלט להתקשר עם חברת כאל בשיתוף פעולה אשר אנו מאמינים יהיה הנכון ביותר עבור שופרסל ולקוחותיה. אנו מודים ללאומי קארד על שיתוף הפעולה המוצלח בשופרסל פיננסיים בשנים אלו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il