TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ח"כ איילת נחמיאס-ורבין, יו"ר שדולת כחול-לבן בכנסת, בביקור במפעל געש תאורה


געש תאורה
"רק החדשנות תאפשר למפעלים ישראלים לשרוד ואף להוביל בשוק גלובלי ותחרותי מאוד"

ח"כ איילת נחמיאס-ורבין (המחנה הציוני), יו"ר שדולת התעשייה וכחול-לבן בכנסת, ביקרה השבוע במפעל "געש תאורה", היצרנית הישראלית היחידה של תאורה לשוק המקצועי בבעלות קיבוץ געש. מנכ"ל החברה דותן בוכסווילר הציג בפניה מהלכים מבוססי חדשנות שביצעה געש המאפשרים לה לשמור על כושר התחרות שלה כמפעל ישראלי מול התחרות פרועה בשוק בארץ ובעולם בכלל.

ח"כ נחמיאס ורבין, שבעצמה עמדה בראש חברה משפחתית בתעשייה המסורתית אמרה: "יש פער גדול מאוד בין האופן בו התעשייה המסורתית נתפסת בארץ לבין מה שהיא באמת. גם במפעלים של תעשיה מסורתית בישראל, ניתן למצוא ידע וטכנולוגיה מתקדמת. רק אוטומציה וחדשנות יאפשרו למפעלים ישראלים לשרוד ולהוביל בשוק גלובלי ותחרותי מאוד, מול העולם."

דותן בוכסווילר מנכ"ל געש תאורה הציג את האתגר הגדול של געש כיום, כיצרנית יחידה בישראל לשוק התאורה המקצועי, המייצרת ומשווקת תאורת חוץ ופנים למגזר המוניציפלי (תאורת רחוב), התעשייתי והמסחרי. מאז הסרת חסמי היבוא , מתמודדת געש כיצרנית כחול לבן מול הצפת השוק במוצרים מיובאים. על רקע מהפכת ה-LED ביצעה החברה מספר מהלכים יצירתיים המסייעים לה לשפר את כושר התחרות, ובראשם הכנסת חדשנות בתחום פיתוח מוצרים וצעדי חדשנות והתייעלות נוספים, כמו שימוש ברובוטיקה, פיתוח תאורה לעיר החכמה ועוד.

במסגרת הביקור הוצגו בפני ח"כ נחמיאס מוצרי הדגל של החברה והפיתוחים האחרונים המסייעים לה לשמור על תחרותיות.

במהלך הפגישה סיפר בוכסווילר על הקשיים בהם געש תאורה נתקלת כיצרן ישראלי במכרזים בארץ. "אנחנו יודעים להיות תחרותיים במכרזים גם במחיר וגם באיכות. במכרזים רבים המחיר הוא הפקטור העיקרי וניתנת עדיפות למוצרים הזולים, גם אם הם לא איכותיים ובסופו של דבר יעלו יותר כסף למדינה ולציבור. המוצרים המיובאים מסין לא שווים באיכותם לתוצרת הישראלית, ולכן הם יותר זולים. גם במכרזים שכבר כן זוכים להעדפת תוצרת הארץ הקבלן ישראלי אך המוצרים מסין".

ח"כ נחמיאס-ורבין שיתפה את הנהלת החברה בדיונים הרבים שהובילה בנושא תקנות העדפת תוצרת הארץ והעובדה שמשרדי הממשלה לא עומדים בהן ובפעילותה כדי לחייב את התאגידים הסטטוטוריים המשתמשים בקבלנים, גם כן להעדיף כחול-לבן. ח״כ נחמיאס ורבין הבהירה שתגביר את המאמצים בנושא, גם לאור זאת שבמדינות העולם יש העדפה ברורה ליצור המקומי מתוך הבנה שהתעשייה ממשיכה להיות מחולל צמיחה.

"געש תאורה" מקיבוץ געש הינה חברה בעלת ניסיון ומוניטין של למעלה מ- 50 שנה הפועלת משנת 1964. החברה עוסקת במתן פתרונות תאורה כוללים לשוק הטכני והמקצועי ומתמחה בתכנון, פיתוח וייצור מגוון גופים וטכנולוגיות בתחומי תאורת הפנים והחוץ.
כמו כן מספקת החברה פתרונות בתחום החיסכון באנרגיה ובתחום גופי תאורה הכוללים אמצעי שליטה ובקרה מתקדמים. אחד התחומים הבולטים בהם מתמחה כיום געש תאורה הוא תאורת רחוב חכמה, המיועדת לספק מענה חסכוני ועדכני לדרישות המגוונות בתכנון העיר החכמה והשתלבות בקונספט החדשני של "האינטרנט של הדברים" (IOT).


בתמונה: ח"כ נחמיאס ורבין עם דותן בוכסווילר






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il