TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

איתמר מדיקל מרחיבה את פעילותה בשוק הקרדיולוגיה האמריקאי


איתמר מדיקל
הסכם אסטרטגי לאיתמר מדיקל עם פיליפס בארה"ב; תרחיב את מכירת המכשירים לטיפול בתסמונת דום נשימה בשינה ותספק לראשונה שירותים התומכים בסיכויי הצלחת הטיפול
פיליפס רספירוניקס הינה אחת משתי החברות המובילות בעולם בתחום הפתרונות הטיפוליים בתסמונת דום נשימה בשינה

איתמר מדיקל תחל לספק ללקוחותיה שירותי מעקב, ניטור, והתערבות בתהליך הטיפולי

גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל:
"לאיתמר מדיקל מערכת יחסים מצוינת ומוצלחת עם פיליפס ביפן, ואך טבעי היה שהחברה תחתום על הסכם הפצה של מכשירי CPAP ושירותים נלווים נוספים של פיליפס גם בשוק האמריקאי. אנו מזהים שינוי מגמה בקרב קרדיולוגים בנכונות לבצע בדיקות דום נשימה בשינה כחלק מהמאמץ למנוע מחלות לב בשלב מוקדם יותר ולהציע טיפול שמשפר את התוצאות, ובטוחים כי ההסכם החשוב עם פיליפס יחזק מאוד את פעילותה של איתמר מדיקל בארה"ב וימצב את החברה כשחקן חדשני ובעל יכולות ייחודיות בשוק"

איתמר מדיקל (TA.ITMR), המפתחת, משווקת ומוכרת מכשירים רפואיים לא פולשניים בטכנולוגיה ייחודית לאבחון וטיפול בהפרעות נשימה בשינה, מדווחת על חתימת הסכם אסטרטגי עם פיליפס (Philips Respironics) בארה"ב, אשר יאפשר לאיתמר להרחיב את מכירת המכשירים לטיפול בתסמונת דום נשימה בשינה ולספק לראשונה שירותים התומכים בסיכויי הצלחת הטיפול לצד המכשור הטיפולי עצמו. ההסכם יאפשר לאיתמר מדיקל לספק ללקוחותיה שירותי מעקב, ניטור, והתערבות בתהליך הטיפולי, ובאיתמר מצפים כי ההסכם יגדיל את אטרקטיביות היצע המוצרים והשירותים של החברה בשוק הקרדיולוגיה האמריקאי.

פיליפס הינה מהחברות המובילות בעולם בתחום הפתרונות הטיפוליים בתסמונת דום נשימה בשינה (Sleep Apnea), ובמסגרת ההסכם נקבע כי איתמר מדיקל תקבל את זכויות ההפצה למכשור רפואי, לרבות מכשיר ה-CPAP (מסכות נשימה שהינן חלק משלב הטיפול בחולה), ושירותים נלווים של פיליפס לטיפול בתסמונת דום נשימה בשינה. ההסכם עם פיליפס מצטרף להסכם עליו חתמה איתמר לפני כשנה עם היצרן האמריקאי DeVilbiss ואשר תמך בצמיחת החברה והגדלת ההכנסות ממוצר ה-WatchPAT בארה"ב.

ההסכם מרחיב את סל המוצרים והשירותים שיוצעו ללקוחות הקרדיולוגיים של איתמר מדיקל בארה"ב במסגרת הפתרון הכולל לשינה (ה-TSS), אותו מספקת איתמר בארה"ב מזה יותר משנתיים, ויאפשר לחברה גישה לנתונים הנאספים באמצעות מערכת ה-IT הנלווית למכשירי ה-PAP של פיליפס, ה-EncoreAnywhereTM, ושירותי ה-PAMS (Patient Adherence Management Solution) הייחודיים של פיליפס המאפשרים לערוך מעקב וניטור אחר ההליך הטיפולי.

ההסכם נקבע לתקופה ראשונית של שנה, ויתחדש מאליו לתקופות נוספות של שנה. ההסכם כולל יעדי רכישות רבעוניים ושנתיים מצד איתמר שעמידה בהם תוביל לשולי רווח מוגדלים ומשקף את הביטחון של איתמר במוצרי פיליפס וביכולתה להרחיב את פעולות השיווק שלה בשוק הקרדיולוגיה האמריקאי.

גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל, ציין כי "אנחנו שמחים מאוד על חתימת הסכם אסטרטגי נוסף לאיתמר מדיקל בארה"ב. לחברה מערכת יחסים מצוינת ומוצלחת עם פיליפס ביפן, ואך טבעי היה שהחברה תחתום על הסכם הפצה של מכשירי CPAP ושירותים נלווים נוספים של פיליפס גם בשוק האמריקאי. השילוב של אבחון דום נשימה בשינה באמצעות מכשיר ה-WatchPAT שלנו עם מערך רחב של אמצעי ושירותי טיפול מצד ספקים מובילים דוגמת פיליפס עשוי להוות פתרון שלם שיענה באופן מיטבי על צרכי שוק הקרדיולוגיה האמריקאי. אנו מזהים שינוי מגמה בקרב קרדיולוגים בנכונות לבצע בדיקות דום נשימה בשינה כחלק מהמאמץ למנוע מחלות לב בשלב מוקדם יותר ולהציע טיפול שמשפר תוצאות, ובטוחים כי ההסכם החשוב עם פיליפס יחזק מאוד את פעילותה של איתמר מדיקל בארה"ב וימצב את החברה כשחקן חדשני ובעל יכולות ייחודיות בשוק".

איתמר מדיקל דיווחה לאחרונה על קבלת הזמנה ראשונה של מכשירי WatchPAT על ידי Mayo Foundation, אחד ממרכזי הרפואה והמחקר המובילים והגדולים בעולם. ההזמנה כללה רכישת מכשירי WatchPAT לאבחון דום נשימה בשינה ומכירות חיישני WatchPAT שישמשו לבדיקות השינה באמצעות המכשירים שהוזמנו. בנוסף, התחייבה Mayo לרכוש גם שירותי WatchPAT Direct מאיתמר מדיקל במסגרת הפתרון הכולל לשינה. החלטתה של Mayo להשיק תוכנית לבדיקות שינה ביתיות באה על רקע ההכרה ההולכת וגוברת בשכיחות הגבוהה של תסמונת דום נשימה בשינה (Sleep Apnea), המוערכת בכ-25% בקרב האוכלוסייה הבוגרת בארה"ב, ובחשיבות הרפואית של אבחון וטיפול בדום נשימה בשינה בכלל ובפרט בקרב חולי לב.

איתמר מדיקל דיווחה ברבעון השני של 2017 על הכנסות שיא של יותר מ-5 מיליון דולר וצמיחה של 25% בהכנסות מוצר ה-WatchPAT. החברה מיישמת מזה כשנתיים אסטרטגיה של מיקוד עסקי במוצר ה-WatchPAT לאבחון הפרעות נשימה בשינה, תוך יצירת יתרון תחרותי בשוק הקרדיולוגיה, בדגש על השוק האמריקאי. הכנסות איתמר מדיקל ממכירת בדיקות, חיישנים ומכשירי PAP (מכשירים להזרמת אוויר בלחץ קבוע) היוו במחצית הראשונה של 2017 כ-64% מסך הכנסות החברה ממוצר ה-WatchPAT בצפון אמריקה – גידול של 27% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2016. המודל החדש של מכירת הבדיקות מתבסס על הפתרון הכולל לשינה (TSS) המבטיח בנוסף לאבחון גם טיפול בדום נשימה בשינה.

מוצר ה-WatchPAT מאבחן הפרעות נשימה בשינה שהוכחו, בין היתר, כגורם סיכון משמעותי למחלות קרדיולוגיות ושהטיפול בהן משפר את המצב הלבבי של המטופל. הגרסה החדשנית והמשודרגת של ה-WatchPAT, כפי שקיבלה השנה את אישור ה-FDA ואשר החלה להימכר לראשונה ברבעון השני של 2017, משולבת בחיישן חזה (SBP) המאפשר לראשונה להפריד בין אירועי דום נשימה בשינה ממקור מרכזי (Central Sleep Apnea) לבין האירועים החסימתיים השכיחים (Obstructive Sleep Apnea). לגרסה החדשה יתרון טכנולוגי ותחרותי בשוק הקרדיולוגיה ביכולתה לאתר ליקוי בוויסות הנשימה ולאבחן דפוסים של חולי אי ספיקת לב.

אודות איתמר מדיקל בע"מ
איתמר מדיקל בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה פועלת מפארק התעשייה בקיסריה ועוסקת מאז היווסדה במחקר ובפיתוח של מכשור רפואי לא פולשני לצורכי דיאגנוסטיקה מבדלת, לרבות בתחום הרפואה הקרדיולוגיות ובתחום הפרעות הנשימה. שני קווי המוצר הראשונים של איתמר מדיקל, המבוססים על פיתוח ייחודי של החברה, הם ה-WatchPAT™ מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה, וה-EndoPAT™ המכשיר היחיד המאושר על ידי ה-FDA בארה"ב לבדיקת תפקוד האנדותל (תפקוד עורקים), ולהערכת סיכון למחלת העורקים הכליליים ולמחלות קרדיווסקולריות אחרות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il