TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פאטון בין עשרת ספקי פתרונות התקשורת המאוחדת המובילים ב-2017


פאטון אלקטרוניקס
פאטון מציעה קבוצה ייחודית של יכולות ומיומנויות שעוזרות לחברות להגשים את חלומות התקשורת המאוחדת שלהן

Patton Electronics פאטון אלקטרוניקס, יצרנית אמריקנית של פתרונות מאפשרים בתקשורת מאוחדת, ענן והאינטרנט של הדברים לרשתות של חברות תקשורת, ארגונים ותעשייה -- צוינה בין עשרת ספקי פתרונות התקשורת המאוחדת המובילים לפי כתב העת InsightsSuccess.


פאטון עושה כמה דברים לא רגילים שאף יצרן אחר של ציוד לרשתות לא עושה כדי לאפשר יישומים של תקשורת מאוחדת.


פאטון מציעה קבוצה ייחודית של יכולות ומיומנויות שעוזרות לחברות להגשים את חלומות התקשורת המאוחדת שלהן. שתי דוגמאות:
בקרי גבולות הפעלות ארגוניים (eSBC) SmartNode מטפלים במגוון רחב של פונקציות רשת כולל אבטחת IP, שילוב של טלפוניה ישנה (אנלוגית ו-ISDN), תיחום הרשת ועוד הרבה דברים אחרים -- הכל במכשיר אחד באתר הלקוח.
מרחיבי אתרנט ומרחיבי חשמל על גבי אתרנט CopperLink מאפשרים את האינטרנט של הדברים -- וגם קישוריות ענן -- בכך שהם עוזרים לחברות לחבר נקודות קצה IP לרשתות הארגוניות שלהן על פני מרחקים מאוד ארוכים תוך שימוש בתשתית כבלי הנחושת או הקואקס הקיימת של הרשת.


מה שפאטון עושה בתחום התקשורת המאוחדת זה לא כמו מה שעשו בעסקי הטכנולוגיה בשלושים השנים האחרונות.
המומחיות של פאטון הייתה תמיד לחבר מערכות TDM וסריאליות ישנות עם טכנולוגיות קול, נתונים ומולטימדיה מבוססות IP מהדור החדש. פאטון, שהוקמה ב-1984, ייצרה כל דבר, מחלקים בגודל מיקרו שחיברו "את זה עם זה" ועד לציוד תקשורת באמינות של רשת ציבורית שמחבר מנויים לספקי שירות.


בעתיד, שימו לב לעוד פתרונות חדשניים מתוצרת פאטון שמאפשרים תקשורת אחידה והאינטרנט של הדברים ועונים על דרישות מהעולם האמיתי של לקוחות: שערי VoIP חדשים, מכשירי eSBC ומכשירי IAD משולבים שמאפשרים IP במערכות רשתות קיימות כדי שעסקים קטנים ובינוניים יוכלו לעבור לפתרונות הכל-IP מהדור החדש -- במסגרת האפשרויות הכספיות ובקצב שלהם. שימו לב גם להתפתחויות שוטפות של פתרונות אתרנט וחשמל על גבי אתרנט שחוסכים ללקוחות כסף על ידי ניצול ציוד הנחושת הקיים לקישוריות IP שמגיעה רחוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il