TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רשם העמותות: בקשת פירוק כנגד עמותת יתומי מערכות ישראל וצה"ל


משרד המשפטים
לאחר שיצא על פי חוק מכתב התראה לפני בקשת פירוק, הוגשה על ידי מחלקת אכיפה ובקרה ברשות התאגידים בקשה לפירוק העמותה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב

עמותת יתומי מערכות ישראל וצה"ל הינה עמותה שהוקמה בשנת 2000 ועוסקת על פי מטרותיה ברווחתם של יתומי מערכות ישראל וצה"ל בישראל.

במהלך שנת 2015 ערך רשם העמותות ברשות התאגידים בדיקה בעניינה של העמותה בעקבות תלונה שהתקבלה בדבר אי סדרים בהתנהלות העמותה.


בחודש נובמבר 2015 פנה רשם העמותות אל העמותה על מנת לקבל מסמכים והבהרות ביחס לטענות ותוצאות הבדיקה ובכללן אי דיווח על מינוי והפסקת כהונה של יו"ר העמותה, אי סדרים בישיבת ועד בה מונה מנכ"ל לעמותה, אי הסדרת זכויות חתימה בחשבון העמותה, אי הגשת דיווחים לרשם העמותות.


בנוסף, העמותה אינה מגישה דוחות לרשם העמותות כמתחייב בחוק, משנת 2013. מלבד מסמכים מעטים שהעבירה העמותה לא הומצאו על ידה הדוחות, המסמכים והמידע שנדרשה להמציא עוד בשלהי שנת 2015.
לאור כל האמור ולאחר מספר אורכות שניתנו לעמותה, ומשלא הומצאו המסמכים וההבהרות שנדרשו, לא נותר מנוס אלא לפעול להגשת בקשה לפירוק העמותה.


לאחר שיצא על פי חוק מכתב התראה לפני בקשת פירוק, הוגשה על ידי מחלקת אכיפה ובקרה ברשות התאגידים בקשה לפירוק העמותה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב.

(יובהר כי אין המדובר בעמותת ארגון אלמנות ויתומי צה"ל שהינה עמותה נפרדת).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il