TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מלאנוקס מאפשרת את הדור הבא של רשתות מרכזי נתונים מוגדרות-תוכנה עם מתאמי BlueField™ SmartNIC


מלאנוקס
מתאמים ברי-תכנות המשלבים מעבדי ARM מרובי ליבות וטכנולוגיית ConnectX® ובכך מספקים אבטחה מוגברת, האצת יישומים ופריקת עומסי שרתים יעילה
מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, השיקה היום את משפחת BlueField™ SmartNICs , משפחה של מתאמים חכמים מוגדרי-תוכנה המיועדים ליישומי שרתים ואחסון. מתאמי BlueField החכמים מביאים יכולות חדשות לפורטפוליו של מלאנוקס על ידי שילוב ייחודי בין ליבות מעבדי ARM ומאיצים חזקים בכרטיס הרשת. המתאמים מבוססים על מעבדי ה- BlueField system-on-chip (מערכת-על-שבב), מספקים קצב תעבורה של עד 200 גיגה-ביט לשנייה בזמן השהייה נמוך במיוחד, ובכך מאפשרים בניית רשתות מרכזי נתונים מוגדרות-תוכנה אמיתיות.

הדרישות לגמישות ויעילות של מרכזי הנתונים ממשיכות לגבור ולכן פתרונות הרשת החכמים חייבים לספק נתונים גבוהים יותר, גמישות רבה יותר, והעתקת מספר רב יותר של עומסי מעבד מן השרת אל המתאם בו זמנית. שילוב משאבי מחשוב והאצה בתוך המתאם מגביר את קיבולת השרת לעומסים פי 2 עד 3, ללא צורך בהקצאת שטח ארונית נוסף וללא תוספת משמעותית בצריכת האנרגיה. מפעילי פלטפורמות ענן ומרכזי נתונים גדולים זקוקים למתאמים ברי-תכנות המאפשרים הסתגלות וסקלאביליות, על מנת שיוכלו לספק שירותים, מאפיינים ופרוטוקולים מתקדמים חדשים מבלי הצורך לשדרג את השרתים ואת החומרה.

התכונות העיקריות של מתאמי BlueField החכמים הן:
שני פורטים של רשת אית'רנט או אינפיניבנד עם אפשרויות לקצב העברה של: 10/25, 40, 50, או 100 גיגה-ביט לשנייה
תמיכת RDMA הן לאינפיניבנד והן ל- RoCE המובילה בטכנולוגיית RDMA
מאיצים ל- NVMe-over-Fabrics, RAID, הצפנה ועיבוד חבילות נתונים
PCI Express דור שלישי ורביעי, עם פס ברוחב x8 או x16
PCIe switch משולב בעל השהייה נמוכה ועד 8 פורטים חיצוניים המאפשרים טופולוגיות גמישות
עד 16 מעבדי ARMv8 Cortex A72 עם זכרון מטמון קוהרנטי בגודל 20 מגה-בייט
זכרון DDR4 DRAM משולב על כרטיס המתאם בגדלים מ- 8 עד 32 גיגה-בייט
תמיכה מקיפה בווירטואליזציה עם SR-IOV
העתקת עומסים למיתוג ועיבוד חבילות מואץ בטכנולוגיית Mellanox ASAP2 TM עבור OVS (Open vSwitch)
טכנולוגיות Mellanox Multi-Host® ו- SocketDirect™ הייחודיות אשר מאפשרות למתאם בודד לתמוך בעד ארבעה שרתים
הכרטיסים מסופקים במספר אפשרויות של מבנה וצורה המתאימים למגוון שרתים, כולל PCIe HH (חצי גובה), PCIe HL (חצי אורך) ועוד

בסביבות שרתי מרכזי נתונים, מתאם BlueField SmartNIC מטפל במגוון רחב של יישומים, כולל NFV (Network Functional Virtualization), אבטחה והאצת תעבורת רשת. סביבת התכנות המלאה ומסגרת ה- DPDK של המתאם, תומכות במגוון רחב של חבילות תוכנה סטנדרטיות אשר רצות בתת-מערכת מעבדי ה- BlueField ARM.

דוגמאות לחבילות תוכנה הן:
Open vSwitch ( (OVS
חבילות אבטחה כגון L3/4 Firewall, הגנת DDoS ומניעת חדירות
מקבצי הצפנה (IPsec, SSL/TLS)
ניטור תעבורה, טלמטריה ולכידת חבילות

"מתאמי ה- BlueField שלנו מציבים למעשה מחשב לפני המחשב", אמר גלעד שיינר, סמנכ"ל שיווק, מלאנוקס טכנולוגיות. "הם מספקים את הגמישות הנחוצה כדי להסתגל לפרוטוקולי רשת חדשים ומתפתחים, וליישם פונקציות רשת ואבטחה מורכבות באופן מבוזר, ממש על גבול השרת. זה מביא יותר סקלאביליות למרכז הנתונים ומגביר את האבטחה על ידי יצירת אזור מבודד ואמין".

"אנו מצפים שמתאמי ה- BlueField SmartNIC יהוו הצעה מרתקת למרחב הרשתות מוגדרות-התוכנה", אמר בוב ווילר, אנליסט בכיר ב- The Linley Group. "דרישות הביצועים במגזר זה צומחות במהירות, ומלאנוקס ממוצבת היטב עם תמיכת הדרייבר הנפוץ של בקר רשת ה- ConnectX® שלה, הפרוס באופן נרחב. עם הוספת המאיצים וליבות מעבדי ARM, ה- BlueField יאפשר חידושים מרגשים ביישומי שרתים ואחסון".

"מתאמי BlueField החכמים של מלאנוקס מאפשרים לנו להשיג ביצועים גבוהים יותר ושינוע גבוה יותר של עומסים עבור משימות רשת ואחסון מורכבות", אמר CT Sun, אדריכל ראשי וסמנכ"ל הנדסה ב- AIC. "אנו שמחים לאמץ דור חדש של Mellanox SmartNICs שמאפשרים ל- AIC וללקוחות פלטפורמת ה- MAX I/O™ שלנו לתכנן מוצרים הנבדלים באופן ניכר ממוצרי השוק על ידי אפשור עיבוד רשת הניתן לתכנות באופן מלא".

אודות מלאנוקס:
מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, טלקומוניקציה ושירותים פיננסיים.
מידע נוסף זמין באתר החברה: www.mellanox.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il