TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פלוריסטם: מחקר פרה קליני חדש


פלוריסטם
טיפול בתאי PLX הוביל לשיפור בתפקוד במערכות הלב והדם

כיום קיימות אפשרויות טיפול מוגבלות ביותר לאי ספיקת לב אצל חולי סכרת
טיפול בתאי PLX הביא לשיפור בתפקוד המערכת הקרדיולוגית, כולל הפחתת דלקתיות, ירידה בנוקשות שריר הלב ושיפור בתפקוד כלי הדם


חברת פלוריסטם הישראלית הודיעה היום (ב') על פרסום תוצאות מחקר פרה-קליני בכתב העת המדעי Stem Cells Journal. המאמר מפרט אודות תוצאות המחקר המראה את היכולת של תאי PLX שמקורם בשלייה לשפר את תפקוד הלב ואף פורש את מנגנון הפעולה של התאים. התוצאות מראות ירידה משמעותית בנוקשות שרירי הלב, תוך הפחתת תהליכים דלקתיים ושיפור כללי של המערכת הקרדיו-וסקולרית בקרב חיות הניסוי שטופלו ב-PLX.


המחקר נערך ע"י חוקרים ממרכז ברנדנבורג לטיפולים רגנרטיביים בברלין (BCRT), ומבית החולים האוניברסיטאי "Charité" בברלין, בראשות פרופסור קרסטן צ'ופה, חבר ועדת המחקר לאי ספיקת לב של האגודה האירופאית לקרדיולוגיה.


"אפשרויות הטיפול הקיימות כיום בחולים הסובלים מלחץ דם לקוי בכלל ומתת לחץ דם מוגבלות ביותר", אומר פרופ' קרסטן צ'ופה, שהוביל את המחקר. "מחקר זה מעיד כי תאי PLX הינם בעלי פוטנציאל לטפל בנזק לבבי בחולי סכרת, בעיקר בשלבים מוקדמים. תאי ה-PLX מתאימים במיוחד לאינדיקציה זו, משום שניתן להשתמש בהם ללא צורך בהתאמת רקמות".


יו"ר פלוריסטם ומנכ"ל משותף, זמי אברמן, הוסיף ואמר כי "אי ספיקת לב כתוצאה מסכרת הינה מצב רפואי כרוני שכיום אין לו מענה ראוי ברפואה. מחקר זה הראה כי תאי PLX הצליחו לשפר את תפקוד הלב באמצעות הזרקה פשוטה של התאים, מה שפותח דלת לשיטת טיפול חדשה, יעילה ובעלת סיכון נמוך. נתונים חדשים אלה, בשילוב הנתונים שפורסמו במגזין Journal Of Surgical Research, שהראו כי תאי PLX הועילו לטיפול באי ספיקת לב, מראים כי לתאים יש פוטנציאל רחב לטיפול במגוון בעיות קרדיולוגיות".


אודות אי ספיקת לב
אי ספיקת לב (חוסר תפקוד דיאסטולי) מתייחס לירידה בתפקוד חדר אחד או שני חדרים של הלב, בשלב בו הלב מתמלא בדם. המכון הלאומי ללב, ריאה ודם בארה"ב מדווח כי כ-4.8 מיליון אמריקנים סובלים מאי-ספיקת לב, וכ-400,000 חולים חדשים מתווספים מדי שנה. בנוסף, דווח כי כ-50% מחולים אלו סובלים גם מאי ספיקת לב דיאסטולית.

אודות פלוריסטם
פלוריסטם הינה חברה ישראלית מובילה בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאים המופקים משליות. החברה, שממוקמת בחיפה ומעסיקה 180 עובדים, מצויה בשלבים קליניים מתקדמים ברחבי העולם. החברה מחזיקה באחד ממתקני ייצור התאים הגדולים והמתקדמים בעולם, עם פוטנציאל ייצור של כ-150 אלף מנות תאים בשנה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il