TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בריינסטורם התחילה ניסוי קליני שלב 3


בריינסטורם
הודיעה על גיוס חולים ראשונים לניסוי בטיפול ב-ALS

המחקר קיבל מענק לא-מדלל בסך 16 מיליון דולר מהמכון לרפואה רגנרטיבית בקליפורניה (CIRM)
בריינסטורם, חברת תאי הגזע הישראלית שנסחרת בנאסד"ק, הודיעה היום על גיוס החולים הראשונים לניסוי שלב 3 ב-NurOwn®, טכנולוגיית הטיפול ב-ALS שפיתחה החברה. החולים גויסו בבית החולים הכללי של מסצ'וסטס ובבית החולים UC Irvine Medical שבקליפורניה. המחקר זכה למענק לא-מדלל בסך 16 מיליון דולר מהמכון לרפואה רגנרטיבית בקליפורניה.


הניסוי, שצפוי לכלול כ-200 מטופלים, יתבצע בשישה מרכזים קליניים מובילים בארה"ב לטיפול ב-ALS. מבחן היעילות המרכזי בניסוי הינו מבחן ה-ALSRF- שתבדוק את תפקוד החולים לאחר קבלת הטיפול.
חיים לייבוביץ', נשיא ומנכ"ל בריינסטורם, אמר היום כי " NurOwn® הוא טיפול חדשני ומתקדם בתאי גזע שנחקר כעת בניסוי שלב 3 ב-ALS. הניסוי זוכה לתמיכה של המכון לרפואה רגנרטיבית בקליפורניה (CIRM), מה שמדגיש את חשיבות הצורך במציאת פתרון למחלה שכיום אין לה מענה מספק ברפואה המודרנית. גם הטיפולים הקיימים כיום מאטים את התקדמות המחלה אך לא מצליחים לשמר או לשקם את תפקוד השרירים. בריינסטורם מתכננת לקדם במהירות את ניסוי שלב 3, במטרה לאשש את תוצאות ניסוי שלב 2 ולהעניק תקווה למיליוני חולי ALS בעולם".


ד"ר רוברט מילר, מנהל מכון המחקר ל-ALS במרכז הרפואי בקליפורניה פסיפיק הוסיף ואמר כי "תאי גזע מתגלים כמועמד פוטנציאלי לטיפול ב-ALS, ואנו שמחים מאוד להשתתף בניסוי חשוב זה. הנתונים הקליניים של NurOwn® היו מעודדים מאוד, והצביעו בבירור על תועלת קלינית בחולים שטופלו. אחד היתרונות הגדולים לטיפול של בריינסטורם הוא שמקורם של התאים בגופו של המטופל, ולכן אין צורך לדכא את המערכת החיסונית טרם ההזרקה. בנוסף, תהליך שאיבת התאים, הטיפול בהם והחדרתם לחולה הינו פשוט והרבה פחות פולשני מפתרונות אחרים שנבחנו קלינית. אנו עורכים ניסויים קליניים לטיפול ב-ALS במשך יותר משני עשורים במרכז הרפואי בקליפורניה פסיפיק, וזהו ללא ספק, הניסוי המרגש ביותר בו היינו מעורבים עד כה".

אודות בריינסטורם
בריינסטורם הינה חברת ביוטכנולוגיה ישראלית שמניותיה נסחרות בנאסד"ק. החברה מפתחת טיפול ייחודי ופורץ דרך בתחום הריפוי באמצעות תאי גזע בוגרים המופקים מתאי מח העצם לטיפול במחלות הקשורות להתנוונות מערכת העצבים כמו ALS.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il