TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

וונטייז מודיעה על הסכם אסטרטגי בדרום אמריקה


וונטייז
חתמה על הסכם הפצת שירות SmartVOD של החברה בכל הטלויזיות החכמות של LG במדינות ברזיל ומקסיקו

נועם יוספידיס מנכ"ל וונטייז: "וונטייז מעבירה משקל לפעילות הצומחת שלנו באמריקה הלטינית. ההסכם האסטרטגי עם LG מהווה עליית הילוך בקצב הצמיחה ורכישת המשתמשים ביבשת שהיא מנוע הצמיחה העיקרי שלנו כיום. לאחר שהנחנו את התשתית בפעילות עם סמסונג אנחנו עולים שלב לשיתוף פעולה עיסקי רחב היקף עם LG. יש לנו היסטוריה של פעילות משותפת עם החברה וביחד עם הפעילות הקיימת אנו ממוקמים מצויין כשותפים אסטרטגיים של שני המותגים הגדולים ביותר בשוק הטלוויזיות העולמי"

וונטייז מודיעה על הסכם אסטרטגי בדרום אמריקה:
חתמה על הסכם הפצת שירות SmartVOD של החברה בכל הטלויזיות החכמות של LG במדינות ברזיל ומקסיקו
ההסכם יניב לחברה הכנסות של כ-1 מיליון דולר ממקסיקו וברזיל ב-2018

וונטייז מדווחת כי נחתמה בינה לבין LG Electronics Inc. תוספת להסכם הפצה קודם בקשר להרחבת שירות SmartVOD של החברה ולפיו יופצו שירותי החברה גם במדינות מקסיקו וברזיל.


ההפצה תבוצע באמצעות הטמעה מראש (Pre-Installation) של אפליקציית SmartVOD בטלוויזיות החכמות של LG הנמכרות במדינות אלה, וכן באמצעות דחיפה מקוונת (Push) למכשיר הלקוח בדרך של עדכון תוכנה (Software Update) לטלוויזיות הקיימות כבר בשוק. כמו כן תקדם LG את האפליקציה במסגרת מסך התכנים הראשי בתוך הטלוויזיות החכמות (Premium Placement). להערכת החברה, קיימות בברזיל ומקסיקו כ-10 מיליון טלויזיות חכמות מסוג LG המהוות קהל יעד פוטנציאלי לצריכת תכני שירות SmartVOD. קהל זה צפוי להתווסף למעל 2.2 מיליון משתמשים בשירות SmartVOD הקיימים כיום במסגרת הסכם הפצה דומה של החברה עם Samsung בברזיל.


החברה מעריכה כי הסכם ההפצה עם LG יניב לחברה תוספת הכנסות של כמיליון דולר ממדינות ברזיל ומקסיקו בשנת 2018.
במסגרת הרחבת ההסכם נקבע מנגנון חלוקת ההכנסות הנובעות משירותי החברה שיופצו באמצעות LG, וכן תשלום קבוע בגין קידום הפרימיום כאמור בהסכם.


אודות וונטייז
קבוצת וונטייז מספקת שירותי תוכן לפי דרישה במסגרתם מציעה החברה תכנים מסוגים שונים לצריכה על בסיס מנוי, השכרות חד פעמיות, רכישה או צפייה ללא תשלום מבוססת פרסומות. שירות הפרמיום של החברה נקרא "SmartVOD" והינו שירות מרובה-קטגוריות, הכולל סרטים חדשים מהקולנוע ממיטב אולפני הוליווד כגון Disney Pixar, Marvel, Lucasfilm, Warner Brothers, Sony Pictures, Universal, Lionsgate, 20th Century Fox ועוד, לצד סרטי טלוויזיה וקולנוע נוספים, סדרות טלוויזיה, תכני ילדים, הופעות מוזיקליות ותכנים נוספים. היצע התכנים בשירות שונה ממדינה למדינה ומותאם ע"י החברה לשוק היעד. כיום, מעניקה החברה את שירותיה ללקוחות במדינות שונות בעולם, ובין היתר, בישראל, באפריקה, באירופה ובדרום אמריקה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il