TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

טבע ו- Nuvelution Pharma נכנסות לשותפות להאצת פיתוח טבליות AUSTEDO® (deutetrabenazine) לשימוש בתסמונת טורט בארה"ב


לוגו טבע
טבע ו- Nuvelution Pharma נכנסות לשותפות להאצת פיתוח טבליות AUSTEDO® (deutetrabenazine) לשימוש בתסמונת טורט בארה"ב
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE ו-TASE: TEVA) ו- Nuvelution Pharma, Inc הודיעו היום על שותפות לפיתוח טבליות AUSTEDO® (deutetrabenazine) לטיפול בטיקים הקשורים לתסמונת טורט במטופלים ילדים בארצות הברית. שותפות זו תאיץ את הפיתוח בתסמונת טורט, במטרה להביא מהר יותר את הטיפול החדש הפוטנציאלי למטופלים צעירים.

הסכם חדשני זה מספק מנגנון מימון לשיתוף סיכונים לטובת קידום הזדמנות מבטיחה מצבר המוצרים והפיכתה למוצר מאושר, עם תשואה על השקעה מבוססת-הצלחה ל- Nuvelution. על פי תנאי ההסכם, Nuvelution תממן ותנהל את הפיתוח הקליני, ותנהל את כל ההיבטים התפעוליים של תכנית שלב 3, שצפויה להתחיל מאוחר יותר השנה. טבע תוביל את התהליך הרגולטורי ותהיה אחראית למסחור. עם אישור ה- FDA ל- AUSTEDO® בתסמונת טורט, טבע תשלם ל- Nuvelution תשואה מוסכמת מראש על ההון המושקע שלה.

"יותר מ-130,000 ילדים עם תסמונת טורט בארצות הברית סובלים ממצוקה משמעותית, סטיגמות ובידוד בשל הטיקים המוטוריים והפונטיים שלהם", אמר ד"ר מייקל היידן, נשיא מו"פ גלובלי והמדען הראשי בטבע. "Nuvelution היא השותפה האידיאלית כדי לעזור לנו להתקדם לקראת זמינות פוטנציאלית של אפשרות טיפולית נחוצה חדשה".

"בעקבות תכניות הפיתוח המוצלחות של AUSTEDO® בכוריאה הנלווית למחלת הנטינגטון ובדיסקינזיה מאוחרת, אנו מאמינים כי שותפות זו תביא לתוצאה חיובית עבור המטופלים, טבע ו- Nuvelution, ועבור המשקיעים שלנו, Clarus ו- Novo Holdings A/S", אמר סנדי צוויפץ', נשיא ומנכ"ל Nuvelution Pharma. Inc. "אנו מלאי ביטחון, ומוכנים, לקדם במהירות תכנית זו בשלב 3 ועד השלמה מוצלחת של הפיתוח".

אודות תסמונת טורט
תסמונת טורט (TS) היא הפרעה נוירולוגית אשר באה לידי ביטוי בתנועות ובהתבטאויות לא רצוניות חוזרות האופייניות למחלה, הנקראות 'טיקים'. התסמינים המוקדמים של תסמונת טורט מתגלים בדרך כלל בילדות, כאשר תחילת המחלה הממוצעת מתרחשת בין הגילאים 3 ל-9. עד 7% מהילדים בגיל בית הספר עומדים בקריטריוני האבחון של התסמונת. תסמונת טורט מופיעה בקרב אנשים מכל מוצא אתני; בנים נוטים ללקות במחלה פי שלושה עד פי ארבעה יותר מבנות. בארצות הברית רק התרופות אריפיפרזול, הלופרידול ופימוזיד מאושרות לטיפול בטיקים הנלווים לתסמונת טורט, אך השימוש באפשרויות טיפול אלה מוגבל עקב החשש להופעת תופעות לוואי חמורות, ביניהן דיסקינזיה מאוחרת (TD). טטרבנזין, החוסם את ספיגת הדופמין בסינפסות, התגלה כיעיל בטיפול בתסמונת טורט, אך משויך גם הוא למספר רב של תופעות לוואי.

אודות טבע
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE & TASE: TEVA) היא חברת תרופות גלובלית המספקת פתרונות בריאות ממוקדי-מטופל באיכות גבוהה המשמשים כ-200 מיליוני מטופלים ב-60 שווקים מדי יום. טבע, שבסיסה בישראל, היא יצרנית התרופות הגנריות הגדולה בעולם, הממנפת את צבר מוצריה הכולל יותר מ-1,800 מולקולות לייצור מגוון רחב של מוצרים גנריים ברוב התחומים הטיפוליים. בתחום התרופות הייחודיות, לטבע יש את הטיפול החדשני המוביל בעולם לטיפול בטרשת נפוצה וכן תכניות מחקר מתקדמות למחלות אחרות של מערכת העצבים המרכזית, כולל הפרעות תנועה, מיגרנה, כאב ותופעות ניווניות, וכן פורטפוליו מוצרים רחב בתחום הנשימה. טבע ממנפת את יכולותיה בגנריקה ובתרופות הייחודיות במטרה לחפש דרכים חדשות לענות על צרכי המטופלים, וזאת על ידי שילוב פיתוח תרופות יחד עם פיתוח תכשירים, שירותים וטכנולוגיות. הכנסות טבע בשנת 2016 הסתכמו ב-21.9$ מיליארד. למידע נוסף על החברה, בקרו באתר www.tevapharm.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il