TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סלברייט משיקה כלי לשליפה וניתוח מידע מרשתות חברתיות המצוי בענן


Cellebrite
יוסי כרמיל: "מטרתנו היא לאפשר לחוקרים להתרכז במומחיות שלהם בביצוע ניתוחים מעמיקים ובמציאת כיווני חקירה"

חברת סלברייט, מובילה בתחום פתרונות ה-Digital Intelligence (DI), משיקה כלי חדש אשר מאפשר שליפה וניתוח של מידע מאתרי מדיה חברתית רחבים ומגוונים.


הפתרון החדש מושק במסגרת ה-UFED Cloud Analyzer של סלברייט והוא מאפשר איסוף, שימור וניתוח של מידע ראייתי גלוי ואיכותי מרשתות חבריות מובילות, הכוללים בין היתר נתוני מיקום, פרופילים, תמונות, קבצים ותקשורת .


העלייה המהירה בפופולריות ובקצב האימוץ של המדיה החברתית, שליחת ההודעות ואפליקציות סלולר חברתיות אחרות העלתה איתה גם את כמות הראיות הפוטנציאליות השמורות בענן.


היכולת החדשה של סלברייט, לאיתור מידע במדיות החברתיות ברשת, מעניקה חיסכון משמעותי בזמן ובעבודה ומאפשרת לחוקרים לגשת לראיות. גופי אכיפת החוקיוכלו מעתה לשלב את השימוש בפתרון האנליטי המשופר של סלברייט וליהנות מיכולות ניתוח טקסט ותמונה, וכן לבצע ניתוחים של מידע ממקורות מדיה חברתית יחד עם מידע מהענן או מהמדיה החברתית,, וכן ממכשירים סלולאריים, מחשבים וספקיות סלולר ולזהות ראיות באופן מיידי.


יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט: "כיום, חוקרים נאלצים לבצע איסוף ידני של המידע הגלוי, בתהליך ממושך אשר עלול להשמיט ממצאים חשובים. היכולת החדשה שפיתחנו חוסכת משאבים יקרי-ערך ומייעלת את עבודת גופי האכיפה".

סלברייט היא החברה היחידה כיום בשוק המציעה לצוותי חקירה פתרון מקיף לטיפול במידע דיגיטלי, משלב האיסוף, ועד לניתוח הנתונים מקשת רחבה של מקורות. גופי האכיפה העושים שימוש ב- UFED Cloud Analyzer של סלברייט ובכלי הניתוח העוצמתי Analytics נהנים מגישה למערך כולל של כלים מספק יחיד, המאפשר ייעול תהליכי עבודה וקיצור זמן איסוף וניתוח ראיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il