TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מלחמת המטבעות


מוטי הרוש, ראש תחום מט"ח וריביות באיגוד נותני שירותים פיננסיים מוסדרים
במהלך השבוע האחרון השקל נסחר מול הדולר באופן יציב ונע לאורך כל השבוע בין 3.54-3.57 וננעל ביום שישי בשערו הרציף ב3.55 ללא שינוי מהותי משבוע שעבר.

כצפוי הפד' השאיר את הריבית על כנה ברצף שבין 1%-1.25%, הפד' הדגיש כי חלק מהמהלכים המוניטריים שבכוונתו לבצע זה מכירת אג"ח ועל ידי כך בעצם לבצע צמצום מוניטרי מהלך שאמור להגדיל את האטרקטיביות של הדולר מול השקל.

בצד השני ניתן לראות כי היורו ממשיך להתחזק ומתבסס סביב 4.17, באופן כללי המשקיעים חוששים מאי הצלחה פיסקלית של הממשל בארה"ב מהלך אשר מוביל את המשקיעים להזרמת כספים לאירופה.

שוק המט"ח נסחר באופן יציב בשובע האחרון, אך ככל שפערי הריבית ילכו ויתרחבו נזכה לראות תנודתיות חריפה בשערי החליפין.

לציבור המטיילים לחו"ל בחודשי הקיץ וחגי תשרי האיגוד ממשיך לחזור על ההמלצה העקבית בכל שבוע והיא לקנות מט"ח בתקופה זאת כאשר השקל עדיין חזק מאוד מול סל המטבעות ולנצל את המומנטום החיובי בשקל שאולי ועתיד להתהפך, מצב זה עשוי להוביל לחיסכון של עשרות עד מאות שקלים למשפחה.

לסיכום צפוי לנו חציון שני של 2017 תנודתי מאוד בשוק המט"ח ככל שהמהלכים המוניטריים באירופה ובארה"ב ימשיכו ופערי הריביות ילכו ויתרחבו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il