TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רונית אטד מונתה לתפקיד מנכ"לית אלעד מערכות


אלעד מערכות
לאטד ניסיון של 17 שנים בניהול מערכות IT מורכבות וגדולות וכן ידע עשיר במכירות וניהול

רונית אטד, מונתה לתפקיד מנכ"לית אלעד מערכות, אחת מחברות שירותי ה- IT המובילות בישראל. אטד תחליף את רון לינדר, אשר ימשיך בקבוצת אלעד כמנכ"ל חברת אלעד פתרונות תוכנה, העוסקת בתחום התיק הרפואי הממוחשב.

לאטד ניסיון של 17 שנים בניהול מערכות IT מורכבות וגדולות וכן ידע עשיר במכירות וניהול. היא מגיעה מחברת אמדוקס בה כיהנה כסמנכ"ל בכיר במגוון תפקידי ניהול ומכירות, תחילה בארה"ב בחטיבת AT&T ועם חזרתה לארץ כיהנה סמנכ"לית בחטיבת המוצרים והשירותים של אמדוקס, תפקיד בו לקחה חלק ברכישת חברת קומברס ושילובה באמדוקס.

אטד היא בעלת תואר ראשון (.BSc) בהנדסת מחשבים ותעשייה ותואר שני (MSc.) בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון. היא בוגרת מסלול המצוינות בניהול באמדוקס.

קבוצת אלעד מערכות המעסיקה כ- 1,000 עובדים, מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, ביניהם פתרונות לניהול קשרי לקוחות, פתרונות ווב ומובייל, פתרונות לניהול ידע, פתרונות תשתית IT, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ותמיכה ועוד. החברה זוכה 7 שנים ברציפות להכרה כשותף מצטיין בכיר של מיקרוסופט במועדון המצומצם והיוקרתיPresident's Club . בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה רבים, עיריית תל אביב, הנהלת בתי המשפט, בנקים, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות, המרכז הרפואי על שם שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, משטרת ישראל, אלקטרה, אלבר ועוד.

יואש טרוקמן, יו"ר ובעלים של קבוצת אלעד מערכות: "רונית מביאה עמה את הניסיון, הידע, ויכולות הניהול הדרושות לתפקיד המאתגר. אני סמוך ובטוח שבחרתי עבור משפחת אלעד מנהיגה חזקה שתוביל את החברה בנחישות, חוכמה ורגישות. אין לי צל של ספק שביחד עם רונית נשכיל להגדיר את חזונה החדש של החברה ונביאו לידי מימוש".

טרוקמן הוסיף: "בתום 7 שנות כהונה מוצלחות כמנכ"ל אלעד בחר רון לינדר להמשיך ולהוביל את חברת הבת אלעד פתרונות מחשוב העוסקת בתחום ה- Digital Health. פתרון התיק הרפואי הממוחשב המוביל "קמיליון" נמצא כיום כמעט בכל בית חולים בישראל ורון יפעל כעת לבסס ולהעמיק את החדירה של החברה בשווקים בינלאומיים".

לדברי רונית אטד: "בכוונתי להמשיך להצעיד את אלעד מערכות לאתגרים העסקיים, תוך מיקוד בשלושה ערוצים: הרחבת הפעילות למגזרים חדשים בארץ ובחו״ל, חיזוק הקשרים והשותפות עם הלקוחות ומיצוב אלעד כמקום עבודה המאופיין במצוינות ומקור גאווה לעובדים. מלבד האתגר המקצועי החדש שעומד לפניי, זיהיתי שיש בחברה שילוב של אנשים מסורים ומקצועיים, קדמה טכנולוגית, חדשנות וערכים שיובילו להמשך צמיחתה בארץ. המטרה שלי היא להוביל את אלעד מערכות ליעדים גדולים ויש לחברה בסיס חזק הכולל פתרונות מקצה לקצה ואסטרטגיה מנצחת כדי לעשות כן".


בתמונה : רונית אטד






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il