TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פלטפורמת פרייבט-אקוויטי תנגיש למשקיעים כשירים לראשונה בישראל מניות למכירה של עובדי חברות הייטק פרטיות כגון פלנטיר, גט, דוקיוסיין, אאוטבריין, איזיבוב ו


סיגלית כהן, מנכ"לית ומייסדת החברה
שאר פלטפורמות המניות המשניות הפועלות כיום אינן מאפשרות לעובדים למכור את מניותיהם ישירות אלא רק בתאום עם הנהלת החברה, מה שגורם לעובדים רבים לוותר על אפשרות זאת מלכתחילה
PrivatEquity.biz, פלטפורמה מקוונת המאפשרת לעובדים בכירים ועובדים לשעבר בסטארט-אפים בוגרים להציע למכירה את מניותיהם למשקיעים כשירים, מדווחת כי גייסה מניות מעובדי הייטק בכירים בסך של כ- 30 מיליון דולר המוצעות למכירה במבחר של מעל 25 חברות פרטיות, כגון: פלנטיר, גט, דוקיוסיין, אאוטבריין, איזיבוב ואיירון סורס.

בכדי לסייע למשקיעים ולמוכרי המניות לקבל החלטות מושכלות בהתבסס על תובנות,
שכרה PrivatEquity.biz את שירותי האנליזה והמחקר של Zirra, חברה טכנולוגית שמתמחה בניתוח חברות סטארט-אפים וחברות פרטיות באמצעות ביג דאטה ובינה מלאכותית. Zirra תספק דוחות מעודכנים על החברות שמניותיהן נמכרות על ידי העובדים. בנוסף, PrivatEquity.biz שכרה את שירותיהן של פירמת רואי החשבון BDO, כרואי החשבון המבקרים, ושל פירמת עורכי הדין APM עמית פולק מטלון ושות', במטרה להבטיח כי פעילותה תעשה בשקיפות ותוך עמידה בתנאי הרגולציה החלים עליה.

PrivatEquity.biz היא פלטפורמה מקוונת למניות בשוק המישני (מניות 'סקנדרי', או מניות פרטיות המוחזקות על ידי בעל מניות קיים) היחידה כיום באירופה ובישראל המאפשרת בעיקר לעובדים ועובדים לשעבר מחברות הייטק פרטיות ליהנות מהנזלת החזקותיהם באופן ישיר וללא תלות בהנהלת החברה, באמצעות חשיפה לקהל רחב של משקיעים כשירים. בכך, היא מאפשרת לשכבה גדולה יותר של עובדי הייטק: מייסדים או עובדים בהווה ובעבר מישראל ואירופה, ליהנות מההון הנוצר על ידי חברות ההייטק ולחזק את מעמד הביניים המועסק בתחום. בנוסף, היא מסייעת לניתוק התלות בין העובדים לבין מנהלי החברות והמשקיעים בהחלטה ליציאה לאקזיט.

שאר פלטפורמות המניות המשניות הפועלות כיום אינן מאפשרות לעובדים למכור את מניותיהם ישירות אלא רק בתאום עם הנהלת החברה, מה שגורם לעובדים רבים לוותר על אפשרות זאת מלכתחילה. בנוסף, הן אינן מאפשרות למשקיעים פרטיים לבצע השקעות בתנאי סף נמוכים במניות פרטיות. PrivatEquity.biz מאפשרת באמצעות איגודם של מספר משקיעים תחת שותפות מוגבלת אחת שתבצע את רכישת המניות מהמוכרים, לבצע השקעה מסכום המתחיל ב- 100 אלף דולר ובכך מקטינה משמעותית את סף ההשקעה הנדרשת. הדבר מהווה יתרון משמעותי הן עבור המשקיע הכשיר שמעוניין בחשיפה קטנה יותר לחברת הייטק בוגרת והן עבור העובד שברשותו היקף מניות קטן, או שהוא מעוניין לשמור על חלק מהמניות ברשותו.

השקעה בחברות הייטק פרטיות מלווה באי וודאות רבה. בעלי המניות והמשקיעים מתקשים בדרך כלל לייצר הערכת שווי מושכלת עבור מניות החברה, ותהליך המכירה מורכב. אלה מכתיבים את הצורך במעטפת שכוללת שירותי הערכה, מחקר ואנליזה, וכן ליווי משפטי ורגולטורי.

כחלק ממעטפת השירותים, PrivatEquity.biz תציע באמצעות הפלטפורמה את שירותיה של Zirra, סטארט-אפ העושה שימוש בטכנולוגיית ביג דאטה ובינה מלאכותית בכדי להעריך ולנתח חברות פרטיות. Zirra תספק למשקיעים ולמוכרי המניות דוחות ניתוח מעמיקים ומבוססי טכנולוגיה, ותצייד אותם במידע שיסייע להם בהחלטת המכירה או ההשקעה. דוחות המחקר מבוססי הביג דאטה של
Zirra כוללים, בין השאר, הערכה של שווי החברה, הערכת משך הזמן עד לאקזיט, רשימת נקודות של חוזקות וחולשות, רשימת מתחרים מבוססת על טכנולוגיית NLP, כמו גם הערכה של צוות המייסדים, המוצר, יכולת הביצוע של החברה והמומנטום בו היא מצויה.

הפלטפורמה המקוונת של PrivatEquity.biz, מספקת למשקיעים כשירים ולבעלי המניות בחברות הייטק פרטיות כלים ומודלים חדשניים המבטיחים תהליך מכירה איכותי, יעיל, סטרילי ושקוף לצדדים השונים באמצעות כלים מקוונים, כגון מערכת תמחור מניות, מערכת ניהול נכסים, חדר מידע, ומערכת מאובטחת להעברת מסמכים בין הצדדים.

PrivatEquity.biz מונה כ- 2,000 משקיעים רשומים, והיא הוכרה בשנת 2016 על ידי Red Herring כאחת מ- 100 החברות החדשניות באירופה. לפני מספר חודשים נמכרו באמצעות הפלטפורמה מניות של בכיר לשעבר ב- Gett למשקיע פרטי בלונדון. פרטי העסקה לא פורסמו, אך להערכת Zirra, שוויה של גט בחודש אפריל האחרון עמד על כ- 2.2 מיליארד דולר.

"PrivatEquity.biz היא כיום פלטפורמת המניות המשניות המקוונת היחידה שמייצרת מקום מפגש בין מוכרי מניות בחברות הייטק פרטיות שמעוניינים לצאת ל'אקזיט' מוקדם, לבין משקיעים כשירים שמעוניינים להשקיע בחברות מרתקות שעד כה היו בלתי נגישות להשקעה בתנאי סף נמוכים." אמרה סיגלית כהן, מנכ"לית ומייסדת החברה. "היכולת לאפשר ליותר עובדים בכירים או עובדים לשעבר בחברות טכנולוגיה לממש את מניותיהם מוקדם יותר תביא לדמוקרטיזציה גדולה יותר של ענף הטכנולוגיה ותאפשר ליותר עובדים ממעמד הביניים ליהנות מפירות התעשייה."

"PrivatEquity.biz שכרה את שירותיהם של Zirra ופירמות מובילות בתחום ראיית החשבון והמשפט, על מנת להבטיח שהמשקיעים ובעלי המניות ייהנו מחבילת שירותים אופטימלית לביצוע עסקאות, דבר שיבטיח מרחב שקוף והוגן, יעיל ודיסקרטי עבור הצדדים בעסקה, ויאפשר להם לקבל החלטות באופן מושכל תוך ניהול סיכונים נכון," אמרה כהן.

"פלטפורמה זו חשובה בעיקר בעולם שבו החלטות השקעה בחברות פרטיות עדיין תלויות יתר על המידה בשמועות ובמידע מוטה, יותר מאשר בניתוח אובייקטיבי, מלומד ומבוסס נתונים," אמרה מושית יפה, מנכ"לית ומייסדת משותפת ב- Zirra. "הפלטפורמה החדשה תסייע למשקיעים לבצע השקעות בחברות טובות יותר וביזמים, שתואמים את ערכיהם, בהתבסס על נתונים, תובנות וחוות דעת של מומחים בתעשייה."









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il