TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סייברארק מרחיבה את תוכנית C3 Alliance על מנת לעודד חדשנות בסייבר סקיוריטי ולהגביר שיתוף פעולה


סייבר ארק
אינטגרציות חדשות עם חברות Atos, Phantom, Proofpoint ו-RSA מאפשרות ללקוחות ליהנות מאבטחה אפקטיבית ולהפיק יותר ערך מהשקעתם הקיימת ב-IT

אחת השותפות החדשות היא Illusive Networks הישראלית המתמחה בתחום של הטעיית תוקפים

חברת סייברארק(NASDAQ:CYBR) , המגנה על ארגונים מפני מתקפות סייבר שחדרו לתוך הרשת הארגונית, מודיעה על הרחבת ה-C3 Alliance, תוכנית שותפי הטכנולוגיה הגלובלית של סייברארק. מטרת התוכנית להרחיב את הכיסוי של אבטחת חשבונות פריבילגיים באמצעות שותפים חדשים ואינטגרציות חדשות. בדרך זו יוכלו הלקוחות להתגונן טוב יותר מפני איומים מתקדמים בעזרת פתרונות אבטחת סייבר מעמיקים וחדשניים יותר.
השותפים והאינטגרטורים החדשים שהצטרפו לתוכניתC3 Alliance כוללים את: חברת Illusive Networks הישראלית (אילוסיב נטוורקס), וכן את: Atos, Datablink, DB Networks, DBMaestro, EZMCOM, Flexera Software, Gemalto, Hexadite, Omada, OneLogin, Palo Alto Networks, Phantom, Proofpoint, Qualys, Radiant Logic, RSA, STEALTHbits Technologies, Syferlock, Thales, Utimaco, Vistara ו-Yubico.
תוכנית C3 Alliance, שהושקה באפריל 2016, נועדה לשלב בין ספקי תוכנה ארגונית, אבטחת מידע וספקי שירותים על מנת לספק ללקוחות הגנה, יכולת איתור ותגובה פרואקטיביים באמצעות הצבת אבטחת החשבונות הפריביליגיים במרכז אסטרטגיית אבטחת הסייבר של הלקוחות. כיום חברים בתוכנית 45 שותפים והיא ביצעה עד כה 63 אינטגרציות מוצרים המגדילות את ערכן של השקעות קיימות במחשוב ומשפרות את האבטחה ברחבי הארגון בהתאם לקדימויות האבטחה בענן, ביישומים ובנקודות הקצה.


 
אדם בוסניין, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי גלובלי בסייברארק: "מאחר ובתחום האבטחה אין תרופות פלא, מנהלי אבטחת המידע נדרשים להתמקד בערך של חבילת האבטחה המשולבת. תכנית ה- C3 Alliance מסייעת להפיק ערך מההשקעה בתשתית המחשוב הקיימת עם אינטגרציות אסטרטגיות המנצלות את המיכון ואת היכולות לייעל תהליכים ושיתוף נתונים". עוד הוסיף, כי "הסלמת מתקפות סייבר מזיקות מחייבת סוג חדש של שיתופי פעולה בין יצרני התוכנה. זו הסיבה שתוכנית C3 Alliance ממשיכה להתרחב ומציבה בראש סדר העדיפויות שלה את האינטגרציה עם היצרנים ואת ההתמקדות באבטחת חשבונות פריביליגיים ונתונים שתבטיח אבטחת סייבר אפקטיבית יותר."




חשבונות שירות לא מנוהלים, אבטחת אפליקציות וההזדמנות העומדת בפני התוקפים:
ארגונים נדרשים לשפר את יכולתם להסתגל לאיומי סייבר חדשים עם אמצעי בקרה פרואקטיביים ותגובתיים, במיוחד כאלה שנועדו להגן על נקודות תורפה בהרשאות פריבילגיות. נקודות תורפה כאלה קיימות באפליקציות שונות ובחבילת אבטחת ה-IT.
שימוש נרחב בחשבונות שירות על ידי יישומים מסחריים מהמדף או כאלה שפותחו מבית, לרבות ניהול זהות וגישה, DevOps, ניהול מחשוב, גילוי נכסים ויישומים לאיתור נקודות תורפה יוצר מרחב משמעותי של הרשאות לא מנוהלות לחשבונות פריבילגיים. עם זאת, המודעות לסיכון האבטחה של יישומים אלה נמוכה באופן שאינו עולה בקנה אחד עם חומרת האיומים ולמרות שזוהי נקודת התורפה החמורה ביותר למתקפות סייבר על הארגון.
רבות מהחברות והאינטגרטורים החדשים ב- C3 Alliance מתמקדים בניהול חשבונות שירות והרשאות ליישומים פריביליגיים על מנת להגן על יישומים ארגוניים ותוכנה כשירות (SaaS) שהינם קריטיים לניהול שוטף של העסק ולצורך מתן תגובה לאירועים.

לדברי עופר ישראלי, מנכ"ל 'אילוסיב נטוורקס' הישראלית: "השותפות עם סייברארק מעניקה ללקוחות את היכולת לפרוס בצורה קלה, בטוחה ומלאה את טכנולוגיית ההטעיות פורצת הדרך של אילוסיב להגנה בפני התקפות סייבר, תוך שיפור אבטחת הרשת הארגונית. האינטגרציה של כלי ניהול ההרשאות המובילים של חברת סייברארק עם הטכנולוגייה החדשנית להטמעת הטעיות בכל הארגון של חברת אילוסיב נטוורקס, מאפשרת לארגונים להגן ולנהל בצורה אטומטית את הרשאות המשתמש הן עבור פריסת ההטעיות והן עבור איסוף מידע מקיף בזמן אמת על התקיפה".
ג'ים דושארם, סגן נשיא למוצרי זהויות ב-RSA: "תאימות המערכות בין RSA®Identity Governance and Lifecycle לבין הפתרון של סייברארק החלה בגישת ניהול ריכוזית שמפקחת, מנהלת ומנפקת את כל זהויות המשתמשים לרבות זהויות פריבילגיות והרשאות גישה. כעת אנו מרחיבים את התאימות עם סייברארק על מנת לאבטח את ההרשאות הפריבילגיות שמשמשות את RSA Identity Governance and Lifecycle בכדי לאבטח את הגישה למערכות יעד כגון שרתים ובסיסי נתונים, לאסוף נתונים ולדווח על ציות וניהול סיכונים ברחבי הארגון ובענן וליהנות מהיתרונות של אבטחה המבוססת על חשיבה עסקית."
"האינטגרציה של Qualys בפתרון אבטחת החשבונות הפריבילגיים של סייברארק מסייעת ללקוחות שמשתמשים בפלטפורמת הענן של Qualys לפשט את ניהול הסיסמאות עבור סריקות אימות הזהות שנערכות בסביבות דינמיות בהיקף גדול," אמר סומד תאקאר, מנהל מוצרים ראשי ב-Qualys, Inc.. "הניהול הריכוזי המאובטח של סביבות היברידיות הכוללות ענן, נכסים באתר ונכסים וירטואליים מאפשר לארגונים למכן את הסריקה, לשפר את הדיוק ולהקטין את עלויות העמידה ברגולציה."
C3 Alliance יוצרת הזדמנויות חדשות לשותפי ערוצים
חברי תוכניתC3 Alliance מבצעים בדרך כלל אינטגרציה של CyberArk Privileged Account Security Solution.. אינטגרציות אלה מציעות הזדמנויות רבות יותר למפיצים ולאינטגרטורים השואפים לסייע ללקוחות למקסם את השקעתם הקיימת במחשוב עם ערך ותובנות נוספים.
"ניהול חשבונות שירותים בטכנולוגיות שונות ממשיך להוות אתגר ללקוחותינו," אמר סרפינו נפוליאונה, מנהל שירותי סיכוני הסייבר בדלויט. "כעת, עם יכולות האינטגרציה המורחבות של C3 Alliance, לקוחותינו יכולים למכן ולחזק את ניהול הזהויות והגישה בטכנולוגיות ובפלטפורמות הקיימות ובה בעת להפיק תועלת מאבטחה מוגברת של חשבונות פריבילגיים ומצמצום הרגישות למתקפות סייבר."

אודות סייברארק
סייברארק תוכנה (NASDAQ: CYBR) היא חברת אבטחת מידע המתמחה בהגנה על ארגונים מפני איומי הסייבר המתקדמים ביותר – אלה המשתמשים לרעה בחשבונות פריבילגיים מתוך הרשת הארגונית כדי לתקוף את לב הארגון. החברה ממוקדת בהגנה פרואקטיבית כנגד איומי סייבר ובעצירת המתקפות בטרם הן עוצרות את העסק וגורמות נזק בלתי הפיך. בין לקוחותיה ארגונים מובילים ברחבי העולם, בהם יותר מ-45% מחברות ה- Fortune 100. בישראל החברה מאבטחת את רוב הארגונים הגדולים במשק וכן גופי תשתיות רבים.
כחברה גלובלית, סייברארק פעילה מהמטה ומרכז הפיתוח בישראל, מהמטה בניוטון, ארה"ב ומשרדים נוספים באירופה, אסיה פסיפיק ויפן.www.cyberark.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il