TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מטריקס נבחרה לבצע פרויקט מחשוב רחב היקף עבור ועדת הבחירות המרכזית לכנסת


מטריקס תיישם מערכת לגיוס ומיון עובדים לקלפיות וכן מערכת להכשרה וניהול ההכשרות של העובדים
בתום הליך מכרז פומבי נבחרה חברת מטריקס על ידי ועדת הבחירות המרכזית לכנסת לביצוע פרויקט מחשוב והטמעה רחב היקף, במסגרתו תפתח ותיישם מטריקס מערכת ייעודית לגיוס ומיון בעלי תפקידים לוועדות הקלפי בבחירות לכנסת, המבוססת על פתרון תוכנה של חברת Scytl. חברת Scytl, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, מתמחה בפתרונות תוכנה לגופים המנהלים בחירות ברחבי העולם.

בנוסף, במסגרת הפרויקט תשולב מערכת להכשרת בעלי התפקידים באמצעות פתרון ניהול למידה (LMS) של חברת Scytl, המיועד לניהול והכשרת עובדי הקלפי במערכות בחירות, כאשר הפתרון מלווה את העובד החל משלב הגיוס ועד לתשלומי השכר. הפתרון כולל כלי הדרכה אינטראקטיביים וכן כלים למעקב אחר תהליך הגיוס וההדרכה. הוא מבוסס על 20 שנות מחקר ופיתוח ומשולב 40 טכנולוגיות הרשומות כפטנט.

מטריקס תשלב במסגרת הפרויקט גם שירותים ופתרונות של ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס, שתהיה אמונה על ניהול מערכת הלמידה והטמעת התכנים.

לדברי מוטי גוטמן, מנכ"ל חברת מטריקס, "אנו שמחים שנבחרנו על ידי ועדת הבחירות המרכזית לייעל ולשפר את עבודת עשרות אלפי העובדים ביום הבחירות באמצעות שילוב מספר טכנולוגיות ייחודיות המיועדות לניהול בחירות. זכייתנו בפרויקט אסטרטגי וחשוב זה היא הוכחה נוספת ליכולות של מטריקס להציע פתרונות מקצה לקצה תוך שילוב טכנולוגיות ויכולות גבוהות בתחומי התוכנה, האינטגרציה, ניהול פרוייקטים, הדרכה וההטמעה. בפרוייקט זה נשלב יכולות ממספר תחומים בחברה על מנת לשפר ולייעל את העבודה המורכבת של חברי ועדת הבחירות המגייסים ומכשירים אלפי עובדים בפרק זמן קצר. נשקיע את מירב משאבינו לטובת הצלחת פרויקט זה לשביעות רצון הלקוח ועמידה ביעדיו".

אורלי עדס, מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית לכנסת מציינת כי "הבחירה בחברת מטריקס לביצוע הפרויקט נבעה מהפתרון המקיף, והאיכותי שהציעה, שעמד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בפרויקט חשוב ואסטרטגי עבורנו. אנו סמוכים ובטוחים כי שיתוף הפעולה בין הוועדה לבין מטריקס, שהינה מחברות פתרונות ושירותי הטכנולוגיה המובילות בישראל, יובילו לייעול בניהול הליכי הבחירות ויסייעו למימוש הדמוקרטיה הישראלית".

אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ- 7,750 מקצועני ,IT מדורגת על ידי חברות המחקר כמובילה את ענף שירותי ה- IT בישראל מזה למעלה מעשור. מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2015 הגיע לכ- 2.3 מיליארד ש"ח.

מטריקס עוסקת בביצוע פרוייקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, בפיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות בסביבת אינטרנט ומובייל כמו גם מערכות לגאסי, ייצוג פתרונות ומוצרי תוכנה, פתרונות תשתית מקומיים ופתרונות ענן, שירותי מיקור חוץ ואוף-שור, בדיקות תוכנה, הדרכה והטמעה. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מן המובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, הייטק, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. הייחודיות של מטריקס באה לידי ביטוי ביישום טכנולוגיות התומכות ומעצימות את הפעילות העסקית, ביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, וביכולת לצפות קדימה אל הטכנולוגיות המבוקשות של העתיד. למטריקס התמחות ייחודית בפתרונות למגזר הפיננסי וכיום כשליש מפעילות החברה הינה במגזר זה בישראל ובארה"ב בתחומים כגון: מערכות ליבה בנקאיות, פתרונות דיגיטל, CRM, ניהול סיכונים פיננסים, פתרונות סייבר, מניעת הונאות, BI ומחסני נתונים ועוד. לצד פעילותה העניפה עם חברות וארגונים קטנים ועד ארגונים גדולים, הקימה מטריקס זרוע עסקית ייחודית תחת השם 8300 המספקת סל של שירותים ופתרונות עבור חברות סטארט אפ והייטק במודלים המתאימים גם לחברות צעירות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il