TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אשטרום נכסים רוכשת ביחד עם שותף בניין משרדים בהמבורג


תמורת כ-20.4 מיליון יורו, דמי השכירות השנתיים מסתכמים בכ-1.4 מיליון יורו ומשקפים תשואה של כ-7% על מחיר הנכס
הנכס כולל 10,440 מ"ר משרדים אשר חלקם בבעלות עיריית המבורג וחלקם מושכרים לדיירים וכן 83 חניות

חברת אשטרום נכסים, מקבוצת אשטרום, הודיעה היום על רכישת בניין משרדים בהמבורג שבגרמניה בתמורה ל-20.4 מיליון יורו (כ-22.3 מיליון אירו כולל עלויות רכישה נלוות בסך של כ-1.9 מיליון יורו), כאשר חלק החברה הינו 80%. דמי השכירות השנתיים על הנכס מסתכמים בכ-1.4 מיליון יורו ומשקפים תשואה של כ-7% על מחיר הנכס.

הנכס משתרע על פני שטח של כ-10,440 מ"ר וכולל גם 83 חניות. 45% מהנכס (כ-4,700 מ"ר) מושכרים לחברה בבעלות עיריית המבורג לתקופת שכירות שתסתיים ביום 31 בדצמבר 2018 כאשר לשוכרת ניתנו שתי אופציות להארכת שכירות בתקופה של 5 שנים כ"א, וזאת בתמורה לדמי שכירות שנתיים בסך של כ-772 אלפי יורו. יתרת השטח (כ-5,740 מ"ר) מושכר למספר דיירים לתקופת שכירות שתסתיים בין 1 בינואר 2019 ל-13 במרץ 2025, וזאת בתמורה לדמי שכירות שנתיים בסך של כ-664 אלפי יורו כאשר לשוכרים אלו ניתנה אופציה להארכת שכירות בתקופה של 5 שנים.

העסקה תמומן באמצעות הון עצמי של כ-7.8 מיליון יורו על-ידי השותפות ברכישת הנכס (חלקה של אשטרום נכסים הינו סך של 6.2 מיליון יורו) והיתרה תמומן בהלוואה בנקאית מתאגיד גרמני בסך של כ-14.5 מיליון יורו (חלק החברה 11.6 מיליון אירו), לתקופה של 5 שנים, בריבית שנתית קבועה בשיעור של כ-1.17% בשנה. הקרן תיפרע בשיעור של 2.5% בשנה.

כמו כן, דיווחה היום החברה על מכירת חלקה בפרויקט מגורים בעיר ברלין (חלק החברה הינו 50%) תמורת קבלת החזר מלוא הלוואות הבעלים שהעמידה לפרויקט בסך 3,900 אלפי יורו בתוספת ריבית בסך של 544 אלפי יורו. החברה צפויה לרשום רווח לפני מס בגין מכירת חלקה בנכס בסך של כ-2,150 אלפי יורו.

מוטי סלע, מנכ"ל אשטרום נכסים, מסר "אנו ממשיכים לפעול על פי תכניתנו האסטרטגית להרחבת פורטפוליו הנכסים המניבים שלנו בשוק הגרמני, שאנו רואים אותו כמשלים לפורטפליו המניב שלנו בשוק הישראלי, וכבעל פוטנציאל השבחה משמעותי. בעסקה הנוכחית נרכש נכס בעיר המרכזית המבורג, שמומן בתנאים אטרקטיביים, הבאים לידי ביטוי בפער בין התשואה שמניב הנכס לבין הריבית הנוחה המשמשת למימון רכישתו. רכישת נכס מעמיקה את נוכחות החברה בתחום הנדל"ן המניב בגרמניה, תוך התמקדות בערים המרכזיות, בכוונתנו להמשיך ולפעול לאיתור עסקאות נוספות בגרמניה".

אשטרום נכסים בניהולו של מוטי סלע, הינה חברת נדל"ן הפועלת בעיקר בתחום הנדל"ן המניב בישראל. החברה עוסקת, בעצמה ובאמצעות חברות בנות וחברות מוחזקות וכן באמצעות שותפויות עם אחרים, בתחום הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל (כיום בגרמניה) הכוללים קניונים ומרכזי מסחר, מבני משרדים ותעסוקה, מלונות, מבני תעשייה, קרקעות ועוד, המיועדים בעיקר להשכרה. כחלק מפעילות זו, מספקת החברה גם שירותי ניהול לחלק מנכסיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il