TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חשיפה בינלאומית נוספת לטכנולוגיה של קולפלנט


פרופסור עודד שוסיוב יציג את הטכנולוגיה ויישומים שלה בכנס העולמי השנתי ה-5 להנדסת רקמות ורפואה רגנרטיבית בברלין
לאחרונה הודיעה החברה על תחילת מכירות באירופה

נס ציונה, 12 בספטמבר 2016 – קולפלנט (ת"א: קלפט), חברת ביוטכנולוגיה העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים רפואיים על בסיס קולגן אנושי, הודיעה כי תציג בכנס הבין-לאומי השנתי ה-5 להנדסת רקמות ורפואה משחזרת שיתקיים בברלין בין ה-12 ל-14 בספטמבר 2016.

פרופ' עודד שוסיוב, המדען הראשי בקולפלנט, ירצה במסגרת הכנס בנושא "שתלים חדשניים לריפוי רקמות, בעלי ביצועים מכניים וביולוגיים מצוינים, המבוססים על קולגן רקומביננטי אנושי מסוג 1 המופק מצמחים."

מוצרי קולפלנט מבוססים על קולגן אנושי המיוצר ומופק מצמחי טבק מהונדסים גנטית בטכנולוגיה נושאת פטנטים שפיתחה החברה. המוצרים מסייעים לריפוי רקמות בגוף האדם בתחומי האורתופדיה והפצעים. השימוש בקולגן אנושי ממקור צמחי מוריד משמעותית את הסיכונים שקיימים כיום ברפואה העושה שימוש בקולגן מהחי, כולל סכנת זיהום, העברת מחלות או דחייה על ידי הגוף המטופל. שוויים של שווקי היעד אליהם פונה קולפלנט מוערך בלמעלה מ-5 מיליארד דולר.

קו מוצרי קולפלנט כולל את VergenixFG - ג'ל להזרקה המטפל בפצעים כרוניים ובחתכים ניתוחיים כולל פצעי סכרת, ומאפשר הליך ריפוי עד לכדי סגירה מלאה של הפצע, ללא תופעות לוואי. החברה החלה ברבעון זה בשיווק ומכירת המוצר באירופה. מוצר נוסף של קולפלנט הינו VergenixSTR – שתל אורטופדי לריפוי דלקות בגידים, המבוסס על קולגן החברה ורכז טסיות המופק מדם המטופל, שמוזרקים כנוזל לאזור הפגוע. לאחר ההזרקה הופך הנוזל לג'ל צמיג שנשאר באזור הדלקתי ומשחרר אליו חלבונים תרפויטיים, כאשר בשילוב עם הקולגן יוצרים את אפקט הריפוי. קולפלנט הודיעה השנה על תוצאות סופיות חיוביות בניסוי קליני עם המוצר, ומצפה לקבל אישור CE לשיווק באירופה בשבועות הקרובים.

עוד חשפה החברה השנה כי היא נמצאת בתהליכי פיתוח של דיו ביולוגי המבוסס על קולגן החברה, לשימוש בהדפסה תלת-מימדית של רקמות ואיברים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il