TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Foresight סיומה שלב מתקדם בפיתוח וניסוי מוצלח במערכת להתרעה מפני תאונות דרכים המבוססת על ניתוח וידאו בתלת מימד


חברת Foresight מתקדמת במרץ לקראת מערכת מתקדמת וייחודית מסוגה למניעת תאונות דרכים.
החברה השלימה בהצלחה שלב מתקדם בפיתוח התוכנה וסדרת ניסויים באב הטיפוס של מערכת סיוע לנהג לגילוי סכנות והתרעה בפני תאונות דרכים, המבוססת על ניתוח וידאו וטכנולוגית תלת מימד.
בעקבות סיום שלב מתקדם בפיתוח והצלחת הניסוי, סבורה החברה כי צלחה את הנקודה הקריטית בפיתוח המערכת, וכעת סיכויי החברה להגיע למוצר מוגמר ותחילת מכירות ללקוחות עלה באופן משמעותי.
המערכת מורכבת מזוג מצלמות וידאו אשר מותקנות בקדמת הרכב ונועדו לספק יכולת ראיה סטריאוסקופית (תלת מימדית), ותוכנת מחשב אשר מותקנת ברכב, ונועדה לעבד ולנתח, באמצעות אלגוריתמים מתקדמים שמפתחת החברה בת, את התמונה שמתקבלת ממצלמות הווידאו. על בסיס הניתוח האמור, המערכת מגלה את הסכנות שבכביש ומתריעה לנהג בפני תאונת דרכים שעלולה להתרחש בעקבות הסכנה שהתגלתה
התוכנה, בגרסתה הנוכחית, עתידה לספק לנהג מספר יכולות גילוי ומתן התרעה כדלקמן: התרעה בפני אי שמירת מרחק תוך התייחסות למהירות הנסיעה של הרכב שמלפנים והרכב שבו מותקנת המערכת (המהירות העצמית); התרעה בפני התנגשות עם כלי רכב, לרבות לגבי כלי רכב סטטיים; גילוי של והתרעה לגבי הולכי רגל במסלול הנסיעה; גילוי של והתרעה לגבי רוכבי אופניים במסלול הנסיעה; גילוי של והתרעה לגבי עצמים בגודל של 50X50 ס"מ, הנמצאים במסלול הנסיעה. יצוין כי כל אחת מהיכולות האמורות מהווה מודול תוכנה עצמאי, הניתן להרצה בנפרד, בהתאם לבחירתו של הלקוח וצרכיו.
במסגרת הניסוי נבחנו יכולות המערכת המתוארות לעיל, כאשר הצלחת הניסוי נמדדה בזיהוי ומתן התרעה נכונים לנהג בפני הסכנה.
הניסוי נערך בשעות היום, במשך מספר ימים, בכבישי דרום הארץ, אל מול סכנות מזדמנות בזמן אמת. חלקו של הניסוי נערך בתנאי סנוור של הנהג ושל מצלמות המערכת אשר מקשים על גילוי הסכנות שבכביש.
לראשונה, כל המודולים של התוכנה המתוארים, פעלו במקביל. בניסוי לא היו מעורבים גורמים חיצוניים בלתי תלויים. המערכת עמדה בניסוי בהצלחה, גם בתנאי התאורה המאתגרים כאמור לעיל. המערכת גילתה את הסכנות השונות בהצלחה וסיפקה התרעות קוליות וחזותיות נכונות, זמן מספיק מראש כדי לאפשר לנהג להגיב לסכנה שהתגלתה.
כמו כן, במסגרת הניסוי ערכה החברה השוואה בין ביצועי המערכת לבין ביצועי מערכת סיוע לנהג של יצרן אחר, לצורך גילוי ומתן התרעה בפני חלק מהסכנות המתוארות לעיל, וביצועי המערכת היו טובים יותר.
בעקבות הצלחת הניסוי, בכוונת החברה להמשיך בפיתוח גרסת "בטא" של המערכת שתוצג ללקוחות פוטנציאליים של החברה. כמו כן, בכוונת החברה להתמקד בפיתוח יכולות המערכת למתן התרעות בפני תאונות דרכים בלילה ובתנאי תאורה קשים, ובטיוב ושיפור היכולות המתוארות לעיל, עריכת ניסויים נוספים, לרבות ניסויי לילה, וצבירת שעות הפעלה ונסיעה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il