TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

תגובת פסגות לדוחות אמות


תגובת נעם פינקו, אנליסט בכיר מחלקת מחקר Sell Side בפסגות לדוחות אמות. המלצת תשואת יתר, מחיר יעד חדש
הצמיחה נמשכת, אטריום כמעט מלא
NOI – החברה רושמת עליה נאה של כ- 7מש"ח ב-NOI לעומת הרבעון הקודם, מיליון וחצי מנכסים זהים והשאר מנכסים שבנייתם הושלמה וכן הכנסה חד"פ של 1.4 מש"ח. כן נרשם גידול מרשים של 2% ב-NOI מנכסים זהים לעומת הרבעון המקביל להערכתנו בעיקר בזכות שיפור בתפוסות ל-97%.

FFO – עלה מ-81 מש"ח ברבעון הקודם ו-79 מש"ח במקביל ל84 מש"ח הרבעון בזכות הגידול בהכנסות, בקיזוז עליה בהוצאות ריבית בגין פרוייקט אטריום (שבשלב ההקמה הוונו לנכס).
שערוכים – לא נרשמו הרבעון.

שמירה על איתנות פיננסית גבוהה – רמת המינוף נמוכה יחסית ויחס החוב לנכסים עומד על 54%. לחברה מזומנים ומסגרות אשראי בהיקף של כ-800 מש"ח ונכסים לא משועבדים בהיקף של 5.8 מיליארד ₪.


ההנחות בבסיס התחזית הן מדד שנתי 0%, לא יהיו רכישות חדשות, לא יחולו שינויים בסביבה העסקית ויתממש צפי לגבי חידושי חוזים. מגדל אטריום צפוי להניב NOI של 28 מש"ח ו-FFO של 3 מש"ח (בשל הנבה חלקית מצד אחד והוצאות מימון מצד שני). שאר הצמיחה מיוחסת לפרויקטים אחרים בהקמה – בית דגן ומלון פתאל וכן הסכמי שכירות חדשים בפתח תקווה ונכסים אחרים.

יזמות: ה-NOI צפוי לעלות בכ-20 מש"ח בשנת 2016 בזכות השלמת 3 פרויקטים: מבנה משרדים המושכר במלואו לאגד בבית דגן, בית המלון המושכר לפתאל בבית כלל והשכרה מחדש של בית טלדור בפ"ת. מגדל אטריום הושלם והחברה מדווחת על קצב השכרות מרשים של 90!%, לעומת דיווח של 65% בחודש מרץ. הבניין, שבעלותו יושקעו כ-840 מש"ח בסופו של דבר יניב בתפוסה מלאה כ-80 מש"ח ל-NOI. אנו מניחים כי בשנת 2017 כבר נראה גהנבה בוהה של הבניין ובשנת 2018 הנבה מלאה. מתחם תוצרת הארץ בתל אביב – החברה וגב ים החליטו לבנות את שלב א' בפרוייקט בו אישור למגדל משרדים של 53 אלף מ"ר שיושלם בסוף 2018.

בשורה התחתונה: פעילות הייזמות, לצד השכרה מוצלחת של שטחים ריקים הובילו, ובעיקר יובילו את אמות לצמיחה חזקה השנה ובשנה הבאה בכל הפרמטרים התפעוליים. השכרת מגדל אטריום, לצד שיעור התפוסה הגבוה בשאר הנכסים כאילו מתעלמים מכל האזהרות לגבי עודף ההיצע של משרדים והחברה כבר מכינה את האתגר הבא בדמות בניית מגדל חדש בתל אביב.

עדכון המודל גוזר מחיר יעד של 15.3 ₪ הגבוה ב-11% ממחיר המניה בשוק. אנו משאירים את המלצתנו בתשואת יתר, בעיקר הואיל ואמות מעניקה תשואת FFO של קרוב ל-10% , עם FFO שאף צפוי להמשיך לעלות בשל מגדל אטריום והמשך תהליך הפחתת הוצאות המימון.












טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il