TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

CTERA מדווחת על צמיחה ותוצאות שיא ב- 2015


פלטפורמת ה- IT כשירות, של CTERA מושכת לקוחות חדשים, תמיכה משותפים אסטרטגיים והכרה מהתעשייה
TERA Networks הכריזה היום כי בקוש שיא גלובלי לפלטפורמת שירותי הקבצים הארגונית שלה הוביל להרחבה משמעותית בנתח שוק זה במהלך שנת 2015. הצמיחה המשמעותית מיוחסת להכפלת מכירות המנויים ב- 2015 לעומת 2014. צמיחה זו לוותה בגידול של 230 אחוזים בפעילות העסקית של CTERA. ארגונים רבים בוחרים בחברה כדי לצאת ל"מסע אל הענן", לבצע מודרניציה באופן בו הם מנהלים, משתפים ומגבים על המידע הארגוני.

הפעילות העסקית של CTERA ממשיכה בצמיחה מהירה לאורך השנה, כשהיא מבוססת על זכיות בלקוחות ארגוניים כגון AXA, קבוצת Carlyle, Delaware North, Deutsche Telecom, The Korte Company, Learfield Communications, Live Nation, LVMH, The State of Texas, ורבים אחרים. CTERA הופכת לפלטפורמה המועדפת עבור מגוון תעשיות אשר מקדמות עקרונות של " IT כשירות" כדי לבצע מודרניזציה בשירותי קבצים ארגוניים כגון הגנה שיתוף וסנכרון..

בשנה החולפת הכריזה CTERA על שתי השקות, שסייעו לצמיחת החברה: במאי הושקה גרסה 5.0 של פלטפורמת שירותי הקבצים הארגונית של CTERA, כפתרון אחיד אשר מבטיח פרטיות מלאה, משילות ואבטחה של נתונים ארגוניים. זאת, תוך מתן אפשרות לארגונים מבוזרים וספקי שירותים לטפל בכל מאפיין של אחסון בענן ושאינו בענן, שיתוף קבצים והגנת נתונים. בדצמבר, CTERA הכריזה על זמינות של פתרון הגנת נתונים לשרת עבור CloudOps ארגוני. הפתרון ייחודי במיקוד שלו באפליקציות הפועלות בענן, ושהוא מספק אבטחה חזקה. פתרון אופטימלי עבור ארגונים אשר רוצים לגבות את האפליקציות שלהם בענן, בין אזורי זמינות שונים או אפילו בין ספקי ענן שונים.

CTERA סיימה את 2015 בשותפות מוצלחת עם שותפים מתחום האחסון ושירותי האחסון. השותפים האסטרטגיים של CTERA כוללים את Amazon Web Services, HPE, IBM ואחרים. CTERA שילבה פתרונות של שותפים אלה והכריזה על שתי יכולות חדשות ב- 2015: תמיכה בסטנדרט S3 החסכוני החדש של AWS ואינטגרציה עם מערך האוטומציה של שירותי הענן של HP.

מהלכים אלו הביאו להכרה משמעותית מהתעשייה ומומחים בלתי תלויים: החברה זכתה בפרסים רבים, כולל מספר פרסי Golden Bridge, שני פרסי Biz, פרס TMC Cloud Storage, פרס Network Product Guide, ופרס מ- Computer Technology Review. בנוסף, הפלטפורמה של CTERA הוצגה על ידי האנליסטים של גרטנר במספר דוחות, כולל "2015 Gartner Magic Quadrant for Enterprise File Sync and Sharing", ו" Critical Capabilities for Endpoint Backup and Gartner’s 2015 Market Guide for Cloud Storage Gateways"

כמו כן, הפעילות העסקית של CTERA זכתה להכרה מצד דלויט כאחת מחברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בישראל, ואחת מ- 500 החברות הצומחות ביותר בכל אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il