TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מטריקס תפיץ את פלטפורמת Liferay לבניית פורטלים, אתרים ואפליקציות דיגיטל


חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם הפצה ושיתוף פעולה עם חברת Liferay – ספקית מובילה של פלטפורמה דיגיטלית להקמת פורטלים ארגוניים, אתרי אינטרנט, דפי נחיתה ואפליקציות מובייל.
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם הפצה ושיתוף פעולה עם חברת Liferay – ספקית מובילה של פלטפורמה דיגיטלית להקמת פורטלים ארגוניים, אתרי אינטרנט, דפי נחיתה ואפליקציות מובייל.

פתרונות החברה מבוססים על קוד פתוח ומאפשרים לחברות וארגונים לקדם חדשנות ומערכי שיווק ושירות ללקוחות בזירות הדיגיטל הארגוניות וליצור חוויות לקוח דיגיטליות מתקדמות וחדשניות מקצה לקצה באופן פשוט וידידותי.

פלטפורמת הדיגיטל של liferay כוללת כלים ידידותיים לניהול תוכן ובלוגים , ניהול משתמשים, ניהול מסמכים, אינטגרציה למערכות ארגוניות כגון SAP ו-Salesforce ומנוע לניהול תהליכים להעצמת החוויה הדיגיטלית של לקוחות הארגון.

לחברה כ-18 סניפים בעולם בארה"ב, אסיה, אירופה ואפריקה והיא מדורגת כמובילה בתחומה על ידי חברת גרטנר זאת השנה השישית ברציפות.

לדברי אמיר הראל מחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "בעידן הדיגיטלי החדש חברות וארגונים נדרשים להנגיש את הפעילויות, השירותים והמוצרים שלהם במגוון זירות הדיגיטל עם Time To Market מהיר ובאופן פשוט וידידותי. פלטפורמת liferay מספקת כלים ופתרונות רבי עוצמה לחברות מכל סדר גודל לטובת השקה מהירה וטובה יותר של קמפיינים שיווקים ומערכי תוכן ומידע מתקדמים לשיפור רמת ה-engagement שלהם עם לקוחותיהם ועובדיהם כמרכיב חשוב להצלחה שלהם בעידן החדש".

לדברי גלן סאלר, סמנכ"ל פיתוח עסקי מחברת Liferay , "תחום הדיגיטל הוא אחד מתחומי החדשנות המאתגרים מודלים עסקיים קיימים ומאלו שמאפשרים יצירת חוויות לקוח ייחודיות ומתקדמות, שבזכותן כל ארגון ועסק מכל סדר גודל יכולים להיות משמעותיים עוד יותר עבור לקוחותיהם. שילוב הפתרונות שלנו יחד עם ההיכרות והניסיון של חברת מטריקס בשוק הישראלי כחברה מובילה בתחומה יאפשר לנו לקדם את פעילותינו בישראל ולחברות עצמן לזכות בפתרונות מתקדמים וחדשניים לקידום פעילותן בזירות הדיגיטל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il