TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

התייחסות ראשונית לתוצאות רבעון 2 2015 של בנק הבינלאומי


אמיר אדר מנהל מחלקת מחקר ישראל במיטב דש ברוקראז':
הבינלאומי פרסם הבוקר את תוצאותיו לרבעון השני לשנת 2015. התוצאות טובות ובהתאם לצפי, כאשר הבנק דיווח על רווח נקי שחל כ- 118 מיליון ₪, המשקף תשואה להון של 7.0% לעומת צפי שלנו לכ- 117 (תשואה של כ- 6.6%). הלימות ההון (רובד 1) עומדת על 9.71% לעומת 9.52% ברבעון הקודם.

רווחי מימון מפעילות שוטפת הסתכמו בכ- 499 מיליון ₪ כאשר הבנק אף רושם רווחים מהשקעה במניות של כ- 24 מיליון ₪ ללא רישום הפסדי בגין אג"ח מה שסייע לכך שהכנסות המימון עמדו על כ- 541 מיליון ₪. ההכנסות מעמלות היו נמוכות מהצפי כאשר הבנק רשם הכנסות של כ- 344 מיליון ₪, לעומת כ- 357 מיליון ₪ ברבעון הקודם. בצד ההוצאות (בנטרול ההפרשה בגין יובנק) נרשם שיפור בכלל הסעיפים כאשר יחס היעלות התפעולית עמד על 76% ובנטרול ההפרשה החד"פ על 74.2%.

בתחום האשראי, הבנק אמנם לא צמח בתיק האשראי שלו (ירידה של 0.2% לעומת צפי שלנו לעלייה של כ- 0.4%) אך התמהיל ממשיך להשתפר בתחום הקמעונאי כך שמבחינתנו מדובר בחדשות טובות. ההפרשה בגין הפסדי אשראי היתה נמוכה יחסית וזאת בשל ריקבריז בסקטור העסקי.

כאשר שאנו מנטרלים את ההפרשה בחד"פ ביובנק וכן את ההוצאה החשבונאית בגין עודף עלות הרכישה באוצר החייל הרי שלהערכתנו הבנק רשם תשואה להון של כ- 8.5%, תוצאה המדגישה כי מאמצי ההתייעלות מתחילים כבר להראות.

אנו מעדכנים את מחיר היעד שלנו ל- 60 ₪ , אנו נותרים בהמלצת תשואת שוק כיון שהדיסקאונט עדיין אינו מספק להעלאת המלצה ונשקול לעשות כן במידה ותירשם חולשה במניה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il