TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כלל תעשיות וקרן פימי חתמו על הסכם למכירת השליטה בנייר חדרה


קרן פימי רוכשת כ-59% ממניות החברה בהשקעה של כ-355 מיליון שקלים
יו"ר נייר חדרה, יוחנן לוקר: "השקעתה של פימי בנייר חדרה מהווה הבעת אמון בדרכה של החברה ובעובדיה, בפוטנציאל הטמון בה ובתרומתם של המהלכים שבוצעו בה להתאמת מבנה הפעילות לעידן הנוכחי ולהתמקדות בעסקי הליבה"

מייסד ומנכ"ל קרן פימי, ישי דוידי: "נייר חדרה היא אחת מאבני היסוד של התעשייה הישראלית. ההשקעה בחברה נובעת מתוך הרצון של קרן פימי לחזק ולהשביח את החברה ולשפר את יכולת התחרות שלה גם אל מול היבוא המתחזק בתחום. פימי רואה ברכישת החברה אתגר משמעותי. אני מאמין כי הידע הרב והמוכח של פימי בהשבחת חברות, בשילוב עם הניסיון המצטבר והידע המצוי בידי עובדי החברה ומנהליה יובילו את החברה לצמיחה ורווחיות שתיצור ערך מוסף לעובדיה, לקוחותיה ובעלי מניותיה"

כלל תעשיות וקרן פימי הודיעו היום על חתימה על הסכם למכירת מלוא החזקות כלל תעשיות בנייר חדרה, 59.09%, לקרן פימי, תמורת סך כולל של כ-355 מיליון שקלים, המשקף לחברה שווי של כ-600 מיליון שקלים.
השלמת העסקה כפופה לתנאים מתלים, וביניהם אישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

על קרן פימי
קרן פימי הינה קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל (הון של 2.1 מיליארד דולר), שמתמחה ברכישת שליטה בחברות. הקרן מובילה תהליכי השבחה ריאלים בחברות בהן השקיעה.
עד כה השקיעה הקרן ב-79 חברות, ביצעה 48 מימושים והיקף עסקאות של למעלה מ- 2 מיליארד דולר.
תחומי ההשקעה של הקרן כוללים את מרבית ענפי התעשייה, המסחר והשירותים.
השקעות קרן פימי
הקרן השקיעה עד היום במגוון תחומים רב, הכולל את מרבית ענפי התעשיה, המסחר והשירותים, בין היתר, בחברות: ג'ון דיר ווטר (ריווליס), פארם אפ, מגל, דימר, ריטליקס, המלט, אורמת, אופיר, סקופ, מדטכניקה, מרחב, גילת, מטרו מוטור, תאת טכנולוגיות, אורדן, אורלייט, נירלט, תדיראן קשר, איטונג, ליפמן, פורמולה סיסטמס, ר.ה. טכנולוגיות, אוריין, אמ.די.טי., רביב, תה"ל, פריורטק, תדירגן, סולבר, גבעון, ח. מר, אוברסיז, פולירם, רקח ועוד.
אודות כלל תעשיות
כלל תעשיות בע"מ היא קבוצה תעשייתית בבעלות מלאה של אקסס תעשיות, ומשמשת כזרוע ההשקעות הישראלית של אקסס. הקבוצה הוקמה בשנת 1956 והיא מחזיקה בחברות בתחומי התעשייה, ביוטק, היי טק ואופנה. לאחרונה פיתחה הקבוצה את פעילות האנרגיה שלה באמצעות כלל אנרגיה, וכן הקימה יחד עם אקסס את כללטק - זרוע השקעות משותפת בטכנולוגיה בישראל. בשנה האחרונה ביצעה כללטק שלוש השקעות מרכזיות בחברות טכנולוגיה, בהן איירון סורס, Yotpo ו-ZOOZ.
בין חברות קבוצת כלל תעשיות: נשר, גולף, נייר חדרה, יפאורה, כלל ביוטכנולוגיה, מספנות ישראל, כלל אנרגיה, כלל טק ועוד.

צלם:יעקב מהגר


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il