TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אבוג'ן מפרסמת את תוצאות הרבעון הרביעי


במהלך 2014 הודיעה החברה על כניסה לתחום של עמידות בפני חרקים עם השקעה צפויה של 10 מיליון דולר לבניית הפעילות של החברה בתחום משמעותי זה.
· כחלק מכניסה לתחום אסטרטגי זה עבור החברה הורחבו יכולות הגילוי המיחשוביות והתשתיות הנחוצות לולידציה והוקם אתר ראשון בארה"ב, אשר צפוי להיכנס לפעילות מלאה עד סוף השנה.

· לאחרונה הודיעה החברה על תוכנית חדשה לאופטימיזציה של גנים אשר תשולב במסגרת שיתוף הפעולה עם ענקית הזרעים מונסנטו, מעל ל-1,000 גנים שזוהו ועברו ולידציה על ידי החברה נמצאים כיום בצנרת פיתוח המוצרים של מונסנטו.

· בתחום האג-כימיה, הושלמה בניית הפלטפורמה החישובית הייעודית לפעילות זו.

· במהלך השנה הרחיבה אבופיול את פעילות הקיקיון בברזיל:

o פיתוח פיתרון לקציר ממוכן של קיקיון עם ענקית המיכון החקלאי, CNH

o קידום הקיקיון בברזיל במסגרת שת"פ עם חברת המו"פ החקלאי Embrapa

o חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אינסולו המתמקד בהתאמת זני הקיקיון של אבופיול לגידול באחד מהאזורים החקלאיים המתפתחים ביותר בברזיל

· יתרות המזומנים, הפיקדונות בנקאיים לזמן קצר וניירות הערך הסחירים של החברה הסתכמו בסוף הרבעון הרביעי בסך של כ- 116.3 מיליון דולר.


עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן מסר: "השנה החולפת הייתה שנה של הישגים והתקדמות משמעותית עבור אבוג'ן בעודנו ממשיכים לבסס את מעמדנו כמובילי חדשנות בפיתוח מוצרים מתקדמים לתעשית החקלאות".
"בתחום שיפור יבול ועמידות לעקות סביבה, התחום הוותיק ביותר מתוך ארבעת תחומי הפעילות שלנו, הרחבנו במהלך השנה את יכולות המערכות המיחשוביות שלנו אשר כוללות כיום אופטימזיציה של גנים להעלאת יעילות תכונות רצויות בצמח ולהאצת פיתוח המוצרים המבוססים על הגנים שאנו מגלים, כפי שבא לידי ביטוי בשילוב היכולות החדשות הללו במסגרת שיתוף הפעולה שלנו עם ענקית הזרעים מונסנטו".
"בתחום הפעילות השני שלנו, עמידות לעקות ביולוגיות, הודענו במהלך 2014 על כניסה לתחום של עמידות בפני חרקים עם השקעה צפויה של 10 מיליון דולר לבניית הפעילות שלנו בתחום משמעותי זה. כצעד ראשון, הרחבנו את יכולות הגילוי המיחשוביות שלנו ואת התשתיות הנחוצות לולידציה על ידי הקמת מעבדות למחקר ופיתוח בישראל, לצד הקמת אתר ראשון בארה"ב, אשר צפוי להיכנס לפעילות מלאה עד סוף השנה".
"בתחום האג-כימיה, התחום החדש מבין ארבעת תחומי הפעילות של החברה, אנו מאמינים כי הגישה הייחודית שלנו לגילוי כימיה המבוססת על הבנה ביולוגית עתידה לשנות את 'חוקי המשחק' במגזר עצום זה בתעשיית החקלאות. בתחום זה נתמקד תחילה בגילוי פתרונות חדשים לקוטלי עשבים, ומוקדם יותר השבוע הודענו על השלמת בניית הפלטפורמה החישובית הייעודית לפעילות זו. אבופיול, חברת הבת הנמצאת בבעלות מלאה שלנו, ממשיכה להתקדם לקראת המטרה העיקרית שלה - מסחור בשנת 2016 של זרעי הקיקיון שפיתחה, עם הישגים משמעותיים בחיזוק היכולות האגרונומיות שלה ושותפויות עם חברות גידול מסחריות בברזיל".
"אנו גאים מאוד בהישגים אלו בתחומים הקריטיים לתעשיית החקלאות, הישגים אשר מביאים ערך פוטנציאלי משמעותי הן לתעשייה ולבעלי המניות שלנו, אבל חשוב מכך, הם ממשיכים להוכיח את כוח יכולות הגילוי הייחודיות שיצרנו באבוג'ן", הוסיף וסיכם מר חביב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il