TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ננו דיימנשן הגישה פטנט בארה"ב המגן על ראשי ההדפסה הייחודיים של החברה


ננו
חושפת פיתוח חדש בתחום מדפסות התלת מימד
חברת ננו דיימנשן מודיעה היום כי הגישה בקשה לפטנט בארה"ב. הפטנט מתייחס למערכת מיחזור דיו וקירור ייחודית של ראשי ההדפסה, אשר פותחה בחברה. מערכת המיחזור וקירור מאפשרת חסכון בדיו וייעול פעילות מדפסת התלת-מימד.

המערכת מאפשרת העברה בין שלושה מצבים: מצב של הזרקת הדיו, מצב ניקוי, ומצב של יניקה. המערכת, המקוררת על ידי נוזל קירור או אוויר, תומכת בהעברה אוטומטית בין המצבים ובכך מאפשרת לשמור על הדיו בטמפרטורה הרצויה ולהימנע מהתחממות יתר.

המערכת כוללת מכסה בעל חריצים דקים אשר מונח מתחת לראשי ההדפסה במהלך הזרקת הדיו, וחריצים רחבים אשר מתכווננים מתחת לראשי ההדפסה בזמן הניקוי ומאפשרים גישה נוחה לניקוי. במצב היניקה ראש ההדפסה יורה דיו לתוך אמבטיה וצינורית יונקת את הדיו בחזרה למיכל הראשי לשימוש חוזר. העברת המכסה בין המצבים השונים מתבצעת בצורה אוטומטית, כאשר המכונה עוברת בין המצבים השונים של ההדפסה.

עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן, ציין "כחלק מחזון החברה לייצר מוצרים חדשניים לתחום הדפסת התלת מימד בכלל והדפסה לתחום האלקטרוניקה בפרט, אנו עובדים כל הזמן על פיתוח פתרונות חדשים למדפסת החברה, וכן בתחום הננו דיו והננו חומרים. הפטנט הנוכחי מצטרף לפטנטים נוספים שהגישה החברה על מנת לחזק את הקניין הרוחני שלה".

לאחרונה, הודיעה החברה על חתימת הסכם MOU עם חברה סינית מובילה מתחום הכימיכלים שהינה אחת מחברות רשימת ה Global Fortune 500.
במסגרת ההסכם החלו שתי החברות לפעול במשותף להקמת מפעל לייצור ננו-חומרים בסינגפור בהשקעה של כ3 מיליון דולר ארה"ב. את עלות ההקמה תממן החברה הסינית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il