TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

תוכנית חדשה של אבוג'ן לאופטימיזציה של גנים, תשולב במסגרת שיתוף הפעולה עם ענקית הזרעים מונסנטו


מעל ל-1,000 גנים שזוהו ועברו ולידציה על ידי אבוג'ן נמצאים כיום בצנרת פיתוח המוצרים של מונסנטו
רחובות, ישראל – 4 בפברואר, 2015: אבוג'ן (סימול ת"א:אבגןNYSE:EVGN ;), חברה מובילה לשיפור יבול ותכונות אחרות בצמחים להעלאת הכדאיות הכלכלית של גידולים לתעשיות החקלאות והדלקים האלטרנטיביים, הודיעה היום כי התוכנית המקיפה לאופטימיזציה של גנים שפיתחה לאחרונה תשולב במסגרת שיתוף הפעולה הרב-שנתי עם ענקית הזרעים מונסנטו.

שילוב יכולות חדשות אלו, שפותחו במטרה לשפר את ביטויה של תכונה רצויה בצמח ולהאיץ את פיתוח המוצרים, מגיע בהמשך לזיהוי וולידציה מוצלחים של מעל לאלף גנים על ידי אבוג'ן שנכנסו עד כה לצנרת פיתוח המוצרים של חברת מונסנטו.

שיתוף הפעולה בין החברות, שהחל בשנת 2008 והוארך בשנת 2013, מתמקד בגישות ביו-טכנולוגיות מתקדמות להעלאת יבול ושיפור עמידות לעקות סביבה בתירס, סויה, כותנה וקנולה. הגנים שזוהו עד עתה במסגרת שיתוף הפעולה כאמור, מהווים מרכיב משמעותי בתכנית המחקר והפיתוח של מונסנטו המתמקדת ביבול ועקות סביבה.

תום אדמס, סמנכ"ל ביוטכנולוגיה גלובלית במונסנטו מסר, "אנו ממשיכים להיות מרוצים מאד משיתוף הפעולה ארוך הטווח שלנו עם אבוג'ן, במאמצינו להביא לשוק מוצרים חדשים אשר יסייעו לחקלאים לשפר את הפרודוקטיביות של הגידולים החקלאים. בנוסף ליכולות המוכחות של אבוג'ן בזיהוי גנים, התרשמנו מאד מתוכנית האופטימיזציה המקיפה שהחברה פיתחה לאחרונה. אנו רואים בה פוטנציאל להאצת פיתוח המוצרים שלנו, דבר שמוביל אותנו להקדיש חלק ניכר ממאמצינו המשותפים ליישום טכנולוגיות חדשניות אלו בפרויקט הנוכחי של החברות."

עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן הוסיף: "שיתוף הפעולה עם חברת מונסנטו מהווה מרכיב מהותי וחשוב בפעילות המחקר והפיתוח של חברת אבוג'ן בתחום של שיפור תכונות בצמחים. במהלך שש השנים האחרונות, תוך שיתוף עקבי בידע ובלמידה, בנו שתי החברות מערכת יחסים קרובה וחזקה, הממשיכה להתפתח, תוך מאמץ משותף להביא לשוק מוצרים להעלאת יבול ושיפור עמידות גידולים חקלאים לעקות סביבה. במוקד מאמצינו הנוכחיים עומד השימוש בכלים ומערכות שפותחו לאחרונה באבוג'ן לאופטימיזציה של גנים, ובייחוד בנושאי צירופי גנים וייצוב תכונות בצמח. אנו מאמינים כי היתרון התחרותי של אבוג'ן בתחומים אלו מעלה את סיכויי ההצלחה להגיע למוצרים בעלי ערך מהותי לחקלאי."

התוכנית של אבוג'ן לאופטימיזציה של גנים כוללת בין יתר מרכיביה כלים חישוביים מתקדמים המיועדים לתמוך בהגדרת דפוס הביטוי האופטימלי לגנים הנבחרים בצמח המטרה, בהערכת יכולת הגנים להתבטא באופן עקבי בזנים שונים של צמח המטרה, וכן בזיהוי צירופי גנים המשפרים את ביצועי הצמח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il