TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ורבוטק סולאר, קיבלה הזמנות בסך של כ-15 מיליון דולר מאחד מלקוחותיה הקיימים של החברה


אספקת המערכות ללקוח צפויה להתבצע במהלך המחצית הראשונה של שנת 2015.
חברת אורבוטק הודיעה היום, כי חברת הבת שלה, אורבוטק סולאר, קיבלה הזמנות בסך של כ-15 מיליון דולר מאחד מלקוחותיה הקיימים של החברה, יצרנית פאנלים סולאריים מובילה.
אספקת המערכות ללקוח צפויה להתבצע במהלך המחצית הראשונה של שנת 2015.

בשנת 2013 מכרה אורבוטק סולאר את המערכות שפיתחה ללקוח מוביל זה, במטרה להכשיר אותן להזמנות נוספות בעתיד. שביעות רצונו של הלקוח מביצועי מערכות אלו הובילה אותו עתה לבצע הזמנה משמעותית יותר של מערכות אורבוטק סולאר, וזאת עבור המתקן הסולארי החדש של הלקוח, שצפוי להתחיל פעילותו בשנת 2015.

ד"ר קם לאו , מנכ"ל אורבוטק סולאר, ציין: "אנו שמחים שנבחרנו לספק פעם נוספת, כהזמנת המשך, את מערכת ה- Aurora PECVD, שהינה מערכת מאוד אמינה ויעילה, עבור לקוח מהמובילים בתעשייה. ייצור פאנלים סולאריים ביעילות גבוהה דורש איכות גבוהה, ותנאי ייצור המתאפיינים בדיוק ובאחידות, שניתן לחזור עליהן, לאורך תהליך הייצור. המערכת שלנו מציעה ללקוחותינו את הגמישות הנדרשת כדי לפעול בתנאי ייצור מגוונים ושליטה מרבית על משתנים רבים של תהליכי הייצור, מה שמאפשר למערכת להתאים בצורה טובה יותר לייצור תאים מתקדמים".

אשר לוי , מנכ"ל אורבוטק, הוסיף: "קבלת הזמנות חוזרות מלקוח מרכזי מעידה מבחינתנו על מעמדה של אורבוטק סולאר כשחקן שחשיבותו בתעשיית האנרגיה הסולארית עולה. אנו מצפים להמשך ולהינות ממגמת הצמיחה ומהתפתחות תעשיית האנרגיה הסולארית".

אודות אורבוטק
חברת אורבוטק (NASDAQ: ORBK) מפתחת טכנולוגיות חדשניות לשימוש בתהליכי ייצור של המוצרים התעשייתיים המתקדמים בעולם, ונחשבת לשחקן מוביל בשרשרת האספקה של תעשיית האלקטרוניקה העולמית. עם ניסיון של יותר מ-30 שנה, אורבוטק מובילה את שוק הפתרונות המשפרים את תהליכי הייצור, בעיקר עבור יצרני מעגלים מודפסים, צגים שטוחים ורכיבים אלקטרוניים, ולראיה, מרבית המכשירים האלקטרוניים המיוצרים בעולם, מבוססים על הטכנולוגיה שפותחה על ידה. מטה ההנהלה של החברה ביבנה, ישראל, והנה בעלת מרכזי תפעול רבים בעולם. לפרטים נוספים: www.orbotech.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il