TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

שיתוף פעולה נוסף לתוכנית ההמטולוגית של פלוריסטם


עם המרכז הרפואי הדסה
מחקר חדש יבדוק את הפוטנציאל של תאי ה-PLX לשפר תוצאות השתלות מח עצם ודם טבורי
פלוריסטם, חברת הביו-רפואה הישראלית מחיפה, המובילה בפיתוח מוצרים רפואיים מבוססי תאי גזע שמקורם בשלייה, הודיעה היום כי חתמה גם על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם המרכז הרפואי הדסה בירושלים.
המחלקה להשתלת מח עצם ואימונותרפיה לסרטן של הדסה, בראשות פרופסור ראובן אור, תעשה שימוש במחקר קדם קליני במעבדה, על מנת להעריך את היעילות הפוטנציאלית של תאי PLX-RAD לטיפול ומניעה של ירידה בתפקוד מח העצם וסיבוכים של השתלות מח עצם והשתלת דם טבורי. תאי PLX-RAD הם המוצר השני של פלוריסטם המיועד לטיפול תאי.
מנכ"ל "פלוריסטם", זמי אברמן, אמר היום: "הדסה היא אחד המרכזים הרפואיים המובילים בעולם ולכבוד לנו לעבוד עם פרופ' אור וצוות חוקריו. המחקרים הקדם קליניים שיערכו בהדסה צפויים להניב נתונים חשובים לגבי השימוש בתאי PLX-RAD בטיפול במחלות המטולוגיות. נתונים אלו עשויים לסייע לפלוריסטם לנהל ניסויים קליניים בהתוויות אלה בעתיד".
עוד הוסיף אברמן כי "זהו שיתוף פעולה השני עם מוסד אקדמי מוביל בו ייחקרו תאי PLX-RAD מאז הכרזתנו באוקטובר כי פיתוח המוצר הסתיים ועבר לייצור בקנה מידה גדול".
תכנית הפיתוח של החברה בעבור תאי ה-PLX-RAD כוללת מגוון אינדיקציות פוטנציאליות, ובהן:
1. שיפור קליטת תאי גזע של מח העצם, המושתלים לטיפול במחלות שונות כולל אי תפקוד מח עצם, הנגרמות מהפרעות במערכת החיסונית, מחלות גנטיות וטיפול בלוקמיה ומחלות אחרות של סרטן הדם.
2. טיפול בדיכוי מח עצם בחולים שעברו כימותרפיה.
3. טיפול בסינדרום קרינה אקוטית (ARS). יישום זה מפותח בתאום עם מכון הבריאות הלאומי של ארה"ב.
תאי PLX-RAD נחקרים גם על ידי אוניברסיטת "קייס ווסטרן ריזרב" על מנת לבדוק אם הם משפרים את קליטת שתלי הדם הטבורי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il