TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביו ויו מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי


צמיחה של 28% בהכנסות ל-7.2 מיליון שקל,שומרת על רווחיות גולמית גבוהה - 66% מסך ההכנסות
• ביו ויו רשמה רווח נקי של מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2014 לעומת הפסד של 1.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
• החברה סיימה את הרבעון עם רווח תפעולי חיובי ועם רווח נקי וזאת לעומת הפסד תפעולי והפסד נקי ברבעון המקביל אשתקד.
• שיתוף הפעולה עם חברת Abbott ממשיך גם בתחום השיווק והמכירות וגם בפיתוחים חדשים

רחובות 23 בנובמבר 2014, חברת ביו ויו, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות לגילוי סרטן, מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של שנת 2014.

להלן תמצית הנתונים הכספיים:

הכנסות החברה צמחו לסך של 7.2 מיליון ש"ח ו-22 מיליון ₪ לתקופה של שלושה ותשעה החודשים האחרונים, בהתאמה, לעומת סך של 5.6 מיליון ש"ח ו- 16.5 מיליון ₪ בתקופות המקבילות אשתקד – עלייה של 28% ו-33%, בהתאמה. הגידול בהכנסות נובע ברובו מגידול במכירות של מערכות חדשות. הכנסות החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2014 כמעט זהות לאלו שרשמה החברה בשנת 2013 כולה.

הרווח הגולמי הסתכם לסך של 4.74 מיליון ₪ ו-14.5 מיליון ₪ לתקופה של שלושה ותשעה החודשים האחרונים, לעומת 3.7 מיליון ₪ ו-10.6 מיליון ₪ בתקופות המקבילות אשתקד, בהתאמה, גידול של 28% ו-37%, בהתאמה. העלייה ברווח הגולמי נובעת בעיקרה מעליה במחירי המכירה של מערכות הסריקה וגידול בהכנסות מחוזי שירות.

הרווח התפעולי הסתכם בסך של 0.4 מיליון ₪ ו-1.55 מיליון ₪ בתקופות של שלושה ותשעה החודשים האחרונים, לעומת הפסד בסך של 0.1 מיליון ש"ח ו-1.2 מיליון ₪ בתקופות המקבילות אשתקד, בהתאמה. הגידול ברווח התפעולי נבע בעיקרו מהגידול במכירות.

אלן שוויבל מנכ"ל ביו ויו: "אנו שמחים לדווח על עוד רבעון של צמיחה ועל שמירה על רמת רווחיות גולמית גבוהה של 66% ממחזור המכירות. החברה מדווחת על רווח נקי של כמיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה וממשיכה להגדיל בהתמדה את הכנסותיה ממכירת מערכות חדשות ומחוזי שירות. בנוסף, גם עליית שער הדולר, באם תישמר, עשויה לתרום לשיפור נוסף בתוצאות החברה."

"החברה מרוצה מהמשך יישום הסכם ההפצה עם חברת אבוט, כמתוכן, וצופה שהסכם זה ימשיך ויחזק את פעילותה העסקית ומיצובה התחרותי בשוק. בחודש אוגוסט השנה, הרחבנו את ההסכם עם אבוט ובמסגרת זו ביו ויו כבר החלה בפיתוח תוכנה ויישומים ייעודיים עבור אבוט ".

"בנוסף, ביו ויו ממשיכה לקדם את הניסוי הרב מרכזי לגילוי מוקדם של סרטן הריאה וסיימה את שלב גיוס הנבדקים. תוצאות הביניים שפרסמנו בתחילת השנה הציגו רגישות של כ-87% ומדובר בתוצאות מעודדות. החברה מתעתדת לפרסם ניתוח של תוצאות לא סופיות של הניסוי כבר בחודשים הקרובים ותמשיך בביצוע פולו-אפ כנדרש לתקופה נוספת".

"הסכם המסחור של הבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן הריאה עליו חתמנו בתחילת 2014 עם חברת קינדסטאר (Kindstar Global) הסינית מתקדם והבדיקה הושקה לאחרונה בסין. אנו צופים כי גם עסקת מסחור ראשונה זו תסייע לביו ויו בהמשך צמיחה ושיפור ברווחיות".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il