TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת "הפניקס" בחרה בתשתית VDI מבוססת Hyper-V של מיקרוסופט כפיתרון למצבים קריטיים


הפניקס
הפיתרון יאפשר לגורמי המפתח בארגון המשך תהליכי העבודה מכל מכשיר ומכל מקום גם בעת תקלות טכניות ובמצבי אסון
חברת הביטוח המובילה "הפניקס" בחרה בתשתית VDI (Virtual Desktop Infrastructure) מבוסס טכנולוגיית Hyper-V של מיקרוסופט כפיתרון למצבים קריטיים. הפיתרון יאפשר לגורמי המפתח בארגון המשכיות תהליכי העבודה באופן אפקטיבי בעת תקלות טכניות ובמצבי אסון. הפרויקט, שבוצע באמצעות חברת " Dario IT Solutions " מבית Comm-IT נחשב למורכב הן מבחינת טכנולוגית והן מבחינת תהליך ההטמעה ובעל יחס עלות תועלת משתלם במיוחד ללקוח.

התהליך החל לאחר שחברת הביטוח "הפניקס" נדרשה מבחינה רגולטורית להיערך טכנולוגית למקרי אסון או תקלה מערכתית שימנעו מחברת הביטוח לתפקד. בין היתר, נדרשה הפניקס לממש את היכולת להגן על הנתונים במצבים קריטיים ולאפשר למאות אנשי מפתח בארגון את המשך תהליכי העבודה באופן אפקטיבי. בפניקס חיפשו אחר מערכת שתיתן מענה למקרי אסון ותקלות ותאפשר לאנשים החשובים בארגון המשך עבודה רציפה מכל מקום ומכל מכשיר.

לאחר בדיקת מספר אלטרנטיבות בחרו בפניקס בפיתרון VDI 2012 R2 המבוסס על טכנולוגיית Hyper-V של מיקרוסופט. בין הסיבות לבחירה בפיתרון זה ניתן למנות: גישה מאובטחת מכל מחשב עם חיבור לאינטרנט והחופש לעבוד מכול מקום באופן אפקטיבי תוך שמירה על אבטחת המידע של החברה; שרידות גבוהה של התחנות הווירטואליות שרצות על חומרות השרתים, שהם בעלי שרידות גבוהה יותר לעומת מחשבים אישיים; ריכוזיות המידע על גבי השרתים הארגוניים שעליהם רצות התחנות הוירטואליות; המשכיות ואפקטיביות בתהליכי העבודה במצב של קריסת המחשב תוך שמירת המידע שעבדנו עליו ואפשרות לעבור למחשב אחר בחברה ולהמשיך מאותה נקודה בה הופסקה העבודה ולבסוף, ניהול מרכזי פשוט ונוח בזכות הפיכת התחנות לוירטואליות.

הפרויקט, שבוצע על ידי חברת Dario IT Solutions מבית Comm-IT,נחשב לפרויקט וירטואליזציה מורכב במיוחד שרבים מהארגונים מנסים לבצע אותו, כיוון שנדרשת גישה פרטנית לכל המידע של המשתמשים עד לרמת הקבצים. פיתרון ה- VDI נותן מענה ל- 400 אנשי מפתח בחברת הפניקס שכעת יכולים להתחבר, גם בעת אסון ותקלות מערכתיות, לכל המידע שלהם עד לרמת תצורת הדסקטופ שלהם כולל קבצי המשתמש מכל מקום ומכל מחשב מבוסס מערכת הפעלה Windows. משך הפרויקט היה קצר במיוחד ונמשך כשלושה חודשים ללא כל הפרעה למהלך העבודה הרציף של המשתמשים.

בפרויקט הנוכחי למערכת ה- BCP הקריטית נבחרה הטכנולוגיה של מיקרוסופט שמצטיינת בהתמודדות עם מצבי אסון קריטיים ומורכבים.

עמית גטניו, מנכ"ל Dario IT Solutions מבית Comm-IT "המורכבות של הפרויקט דרשה מומחיות בתחומים מגוונים וניסיון בפרויקטים של Business Continuity, על מנת לאפשר לחברה יחס עלות-תועלת גבוה. ראוי לציון שיתוף הפעולה הפורה עם אנשי הפניקס אשר הביא את הפרויקט לרמת אינטגרציה גבוהה ביותר, המאפשרת חיבור פשוט של אנשי המפתח בארגון לתחנת העבודה שלהם מכל מקום ובכל זמן".

טל ריפולד, מנהל תחום מיקרוסופט, הפניקס: בכל מחלקות ה- IT רוצים להטמיע את הטכנולוגיה החדישה ביותר, עם הניהול הטוב ביותר בעלות הנמוכה ביותר. פרויקט ה- VDI בפניקס עונה לשלושת הנחות הבסיס האלו תוך מתן תשובה ופתרון מלא לדרישה העסקית מצד הגוף האחראי על ההמשכיות העסקית של החברה. הפרויקט כלל שימוש במספר טכנולוגיות מיקרוסופט אשר כבר קיימות בנכסי התוכנה של הפניקס, חיבורם לתהליך אחד שלם, שבסופו חווה המשתמש עבודה על תחנה ווירטואלית חזקה ותאימות אפליקטיבית מלאה תוך מתן מענה מלא לדרישות תהליכיות ורגולטוריות. הפרויקט היה מאתגר ברמה הטכנולוגית, אך באמצעות השותפים שלנו הגענו לתוצאה הרצויה. אין ספק שפתרון זה מציב את מיקרוסופט כמתחרה הולמת לשאר החברות המספקות פתרון VDI בשוק.

ארז קוטנר ,מנהל הפרויקט, הפניקס: הפרויקט היה מאוד מאתגר, לאור הנגיעה שלו בכל תחומי התשתיות. למעשה, לכל מרכיב בתשתית יש השפעה ישירה על התוצאה ועל ביצועים שמקבלים מהמערכת. מראש החלטנו ,לבדוק מספר אלטרנטיבות יישום כדי להגיע, מצד אחד, לתצורה עסקית מיטבית לפניקס, ומצד שני להביא למימוש הפתרון בעלויות סבירות.
המקצוענות של אנשי התשתיות של הפניקס, הידע והניסיון של אנשי חברת Dario ושיתוף הפעולה ההדוק של מומחי- MS הביאו להצלחת הפרויקט. התוצאה הסופית מצוינת, מערכת "תפורה ל-מידה" שמספקת מענה מלא לדרישות העסקיות הנוכחיות ומאפשרת התרחבות עתידית ביחס עלות - תועלת מצוינים.

אייל רגב, מומחה טכנולוגיות, מיקרוסופט ישראל: "אימוץ טכנולוגיית Hyper-V של מיקרוסופט הולכת וגוברת בקרב ארגונים בארץ ובעולם. כיום, אפשר בהחלט לומר כי Hyper-V הפך לסטנדרט בתעשייה. רמות הביצועים והיכולות של פתרונות מבוססי Hyper-V, דוגמת פרויקט ה- VDI בפניקס, עולים במגוון תחומים על פתרונות המתחרים וכשמשלבים את תג מחיר האטרקטיבי נוצר פיתרון תחרותי מנצח. השימוש בפיתרון VDI 2012 R2 המבוסס על טכנולוגיית Hyper-V של מיקרוסופט מעמיד את חברת "הפניקס" בקדמת הטכנולוגיה עם יתרון עצום לעומת המתחרים בעיתות אסון ותקלות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il