TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הקמת חטיבה חדשה שתתמוך בהרחבת פעילותה בתחום המצלמות הזעירות


מדיגוס, הודיעה על הקמת חטיבה עסקית שתאגד את פעילותה פורצת הדרך בתחום המצלמות הזעירות, במטרה לתמוך בהתרחבות האסטרטגית ובצמיחה של פעילות זו.
מוצר הדגל של חטיבת המצלמות הינו micro ScoutCam™ 1.2, מצלמת וידאו מהפכנית פרי פיתוחה של מדיגוס, מצויידת בחיישן מבוסס טכנולוגיית CMOS (complementary metal-oxidesemi conductor) ועמידה במים, שקוטרה הינו 1.2 מ"מ בלבד. ה- micro ScoutCam™ 1.2 ניתנת לשימוש בתנאי סביבה קיצוניים והינה המצלמה הקטנה מסוגה בעולם. micro ScoutCam™ 1.2 יכולה להגיע לאזורים אליהם מצלמות הקיימות כיום אינן מסוגלות להגיע. יכולות אלה, הכוללות, למשל, החדרה לכלי דם וסטנטים ושימוש למשימות תדלוק בחלל, יוצרות הזדמנויות עסקיות חדשות במגוון יישומים רפואיים ותעשייתיים הן עבור מדיגוס והן עבור לקוחותיה המעוניינים לשלב את הפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים בתחום ההדמיה.

את פעילות חטיבת המצלמות יוביל ד"ר ירון זילברמן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מדיגוס, בעל ניסיון ורקע נרחב ומבוסס היטב בתעשיית המכשור הרפואי הטכנולוגי. במסגרת תפקידו, יוביל זילברמן את האסטרטגיה והפיתוח העסקי של פעילות המצלמות הזעירות של מדיגוס.

כריס רולנד, מנכ"ל מדיגוס, מסר: "פעילות המצלמות שלנו הינה מבטיחה ביותר, כאשר מצלמת ה- micro ScoutCam™ 1.2 שלנו צפויה להוות את מנוע הצמיחה המרכזי של חטיבה זו. כעת, חברות יכולות לשלב את טכנולוגיית המצלמה הזעירה שלנו, באופן המאפשר להן גישה למגוון רחב של יישומים פוטנציאליים, אפילו כאלה שטרם פותחו על-ידן."

ירון זילברמן, סמנכ"ל המכירות והשיווק של מדיגוס ומנהל חטיבת המצלמות, מסר: "המצלמות הזעירות של מדיגוס מציעות טכנולוגיה ייחודית ומתוחכמת בעלת אינספור אפשרויות ויישומים. מומחיותנו בפיתוח ציוד וטכנולוגיות הדמיה למימדים זעירים מאפשרת לנו להציע מגוון פתרונות משלימים מותאמים אישית עבור המצלמה, כגון תאורה, חיישן אולטרסאונד ואלמנטים כירורגיים, על-מנת לענות על הצרכים היישומיים של הלקוחות שלנו, תוך אספקת איכות הדמיה מעולה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
13/8/14
1. מדיגוס מתחילה לתפס גבוה [ל"ת] - משה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il