TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אופנהיימר: מתרשמים מרדוור, מותירים דירוג תשואת שוק


רדוור פרסמה את דו"חותיה לרבעון השני 2014, שעמדו בתחזיות המוקדמות, ואף פרסמה תחזית מעט טובה מהצפי לרבעון השלישי של השנה.
הנהלת רדוור ממשיכה לראות שיפור בפעילות באזורי APAC ו-EMEA ובפעילות תחום מוצרי ה-Security. מנגד, דחיית מספר עסקאות בצפון אמריקה פגעה בפעילות החברה במהלך הרבעון, מה שמדגיש את חששותינו מכך שהחברה תצטרך להגדיל את ההוצאות התפעוליות שלה על מנת לממש את הפוטנציאל הטמון בשוק. בנוסף, שערי חליפין לא אופטימליים, בעיקר כתוצאה מחוזקת השקל, פוגעים גם הם בפעילות החברה. אנחנו מעלים מעט את תחזיות ההכנסות והרווח למנייה לשנים 2014 ו-2015 אבל מותירים את דירוג מניית רדוור על Perform, מתוך ציפייה לשיפור במינוף התפעולי ובפעילות בצפון אמריקה.

· רדוור פרסמה דו"חות בהתאם לצפי ברבעון השני 2014, עם הכנסות של 53.1 מיליון דולר ורווח למנייה של 18 סנט. בהשוואה לרבעון הראשון של השנה, לא היה שינוי במרווח הגולמי, אך נרשם שיפור קל במרווח התפעולי. ברמה הגיאוגרפית, השווקים הבינלאומיים (EMEA ו-APAC) הציגו תוצאות טובות, כשמנגד, דחייה של מספר עסקאות בצפון אמריקה פגעה בתוצאות הרבעון.

· בצד החיובי, אחרי ששנת 2013 אופיינה בקשיים ב-EMEA ו-APAC, הרבעון הנוכחי המחיש שוב את השיפור בפעילות באזורים אלו. למרות סביבה תחרותית מאתגרת, החברה הצליחה לשמור על יציבות בשיעור הרווח הגולמי. צבר ההזמנות של ספקי התקשורת נמצא עדיין ברמות טובות כשמקביל, תחום ה-Enterprise הוא זה שהוביל את הצמיחה ברבעון השני. במהלך הרבעון החברה יישמה את מדיניות ה-Buy Back שלה, כשרכשה מניות בשווי של 5.6 מיליון דולר (כ-35 מיליון דולר נותרו בתוכנית).

· בצד השלילי, ההוצאות התפעוליות עדיין גבוהות והרבעון הנוכחי היה השישי ברציפות בו הן לא עומדות בתחזיות החברה כתוצאה מהשקעה בבניית כוח מכירות ומהשפעות שליליות של שערי חליפין. גורמים שליליים נוספים הם ההאטה בשוק הצפון האמריקאי וההוצאות המשפטיות שנותרות גבוהות (כ-2 מיליון דולר ברבעון בעקבות הליכים מול החברות F5 ו-A10).

· אנחנו מעודדים מהתקדמות שמציגה רדוור ברבעונים האחרונים אך למרות זאת, עושה רושם כי המינוף התפעולי המיוחל עדיין לא מגיע. אנחנו מעריכים כי ההוצאות התפעוליות יישארו גבוהות, כתוצאה מבניית כוח מכירות ומתרומה נמוכה של שותפויות, וימשיכו להכביד על שיעורי הרווחיות בעתיד הנראה לעין.

· בשורה התחתונה, אנחנו מתרשמים מיכולת החברה להציג תוצאות טובות בסביבה התחרותית המאתגרת הנוכחית. למרות הפוטנציאל, אנחנו מאמינים כי החברה תצטרך לשמור על השקעות גבוהות ובכך תגביל את פוטנציאל צמיחת הרווח הנקי למנייה שלה. בנוסף, גם מספר בעיות בפעילות בשוק הצפון האמריקאי החשוב מהוות גורם שלילי שיש לקחת בחשבון. מסיבות אלו, אנחנו מותירים את דירוג מניית רדוור על Perform.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il