TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

SoftLayer מאיצה את הגידול בעסקי הענן של יבמ ומושכת אלפי לקוחות חדשים


כדי לתמוך במגמת גידול זו משיקה יבמ שירותי ענן חדשים לעולם הארגוני על תשתית SoftLayer
שנה לאחר רכישתה, מהווה כיום SoftLayer את הכוח המניע, המבסס את יבמ בצמרת שוק שירותי הענן. יבמ השקיעה 2 מיליארד דולר ברכישת SoftLayer ביולי 2013 והיא ממשיכה בהשקעותיה הנרחבות בתחום הענן.

יבמ מדווחת על גידול משמעותי במספר הלקוחות העושים שימוש בתשתיות הענן שלה, כאשר אלפי לקוחות חדשים הצטרפו במהלך השנה האחרונה לשירותי הענן של יבמ על בסיס תשתיות SoftLayer. בין הלקוחות החדשים שהצטרפו השנה לשירותי הענן ההיברידי של יבמ, ניתן למצוא שמות דוגמת רשת בתי הכלבו מייסי'ס, יצרנית מוצרי החשמל ווירפול, חברת בת של יצרנית המכוניות הגרמנית דיימלר, קבוצת Sicoss ועוד רבים אחרים.
ענן מחשוב היברידי מאפשר לחברות המשתמשות בו ליהנות מהטוב שבכל העולמות, ולקשר מערכות עיבוד נתונים מסורתיות אל הענן. כך, אפשר לשמור על שליטה מלאה ביישומי מפתח ומערכות ליבה המנוהלים במתקני החברה, להעביר עומסי עבודה אחרים כדוגמת מערכות קשר עם לקוחות וספקים אל הענן - על מנת לגשת במהירות לנתונים, ולהציע שירותים חדשים במהירות גבוהה יותר, תוך חיסכון בעלויות.
למעשה, קרוב למחצית מ -100 הלקוחות הגדולים ביותר של יבמ בתחום מיקור החוץ, הנמנים על החברות הגדולות בעולם – כבר מיישמים פתרונות ענן של יבמ עם המעבר למודל ענן היברידי.
נוסף על הלקוחות החדשים, צירפה יבמ בשנה האחרונה יותר מ- 1,000 שותפים עסקיים המציעים שירותים על בסיס תשתיות אלו, החל מחברות ענק גלובליות כדוגמת Avnet, Arrows Electronic ו- Ingram Micro – ועד ספקי פתרונות ושירותי ענן כדוגמת , SilverSky, Mirantis, Assimil8, ClipCard, Silverstring ו- Cnetric Enterprise Solutions.
על-פי דו"ח עדכני של חברת הייעוץ ומחקר השוק IDC, לקוחות ארגוניים גדולים בארה"ב המונים יותר מ-1000 עובדים, דירגו את יבמ כספק השירות אשר הם מאמינים, שיהיה האפקטיבי ביותר באספקת תשתית כשירות לענן פרטי וציבורי.
"גם בישראל, אנו רואים גידול מואץ במספר הלקוחות העושים שימוש בתשתיות הענן ההיברידי של SoftLayer", אומר יעקב אורשיצר, מוביל תחום הענן ביבמ ישראל, "יותר ויותר לקוחות בישראל מבינים את היתרון הכלכלי והגמישות התפעולית המתאפשרים בסביבת הענן של SoftLayer ומשתמשים בה, הן במסגרת חברות ותיקות, הבונות יישומים חדשים ומעבירות יישומים קיימים לענן, והן בחברות שזה עתה נולדו, המפתחות ישירות אל הענן".
פתרונות ושירותי ענן חדשים
על-מנת לתמוך במגמת הגידול בעסקי הענן שלה, משיקה יבמ, עתה, גם מגוון רחב של שירותי ענן חדשים כולל:
ענן פיתוח של ווטסון המאפשר גישה חסרת תקדים למפתחים, יזמים, אנשי אקדמיה ולמשלבי מערכות המבקשים לרתום את יכולות המחשוב הקוגניטיבי של ווטסון למוצרים ולשירותים שהם מביאים לשוק; Watson Engagement Advisor המאפשר לארגונים להשיג תובנות חכמות מנתוני Big Data. שרתים מבוססי מעבדי POWER8 מאפשרים לטפל ב- Big Data ובניתוח אנליטי בקצבים חסרי תקדים;
יבמ מרחיבה גם את שוק שירותי הענן בסביבת תשתיות SoftLayer, הכולל כבר כיום יותר מ- 300 שירותים שונים לרבות ניתוח אנליטי, כמו גם כלים לניהול קשרים בין ארגונים במתכונת תוכנה כשירות, המאפשרים לקשר ולשתף מידע ותהליכים עסקיים במגוון רחב של קהילות ותהליכים המערבים שותפים, ספקים ולקוחות. כך, למשל, Time Series Database, הזמין על גבי תשתיות Bluemix באמצעות שוק יישומי הענן, מקשר בין יישומים ובין האינטרנט של החפצים, בעוד המחסן האנליטי של Analytics Warehouse, המוצע גם הוא בסביבה הזאת, מציע פלטפורמה עמידה לניהול מחסני נתונים וניתוח אנליטי.
טכנולוגיית ההעברה המהירה של Aspera זמינה עתה גם היא על גבי שרתי Bare Metal ומכונות וירטואליות בסביבת SoftLayer. מערכת Elastic Storage on Cloud מציעה שירות אחסון מוגדר תוכנה בסביבת הענן, ומאפשרת לארגונים גישה מהירה לכמויות גדולות במיוחד של נתונים, וניהול שקוף של הנתונים הנעים בין מרכז העיבוד הפנימי שלהם ובין סביבת הענן.
שירות חדש נוסף של יבמ, לניהול מודולארי של התקשרויות ענן, מציע טיפול אוטומטי לחלוטין במשימות השליטה בסביבות חדשות של יישומי ענן. המערכת מאפשרת גמישות ובחירה חופשית של היישומים שינוהלו על ידם – ובין אלה שיועברו לניהולה של יבמ. חידוש אחר הוא JumpGate: מערכת המסייעת בבניית מערכות ענן היברידי, ומאפשרת עבודה משותפת של עננים באמצעות הבטחת תאימות בין ממשקי תכנות היישומים בתקני OpenStack ובין ממשקי התכנות הקנייניים של ספקי השירותים השונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il