TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הבורסה בת"א כנראה באתנחתא חיובית


אילוסטרציה - כדור בדולח
יש לשים לב לסטיות התקן שנמצאות מעל ל 50%, יומיים לפני הפקיעה. הן צריכות לרדת היום ומחר, בעיקר אופציות מחוץ לכסף
דורון סטרנה/מבזק שוקי הון | 28/10/08, 08:04
בואו לדבר על זה בפורום בורסה ושוק ההון
לאחר היום השני, בו המדדים המובילים ירדו יום נוסף סביב ה 3%, בארץ, ובארה"ב, והמגמה המעורבת עם עליות בשווקים האסיאתיים והמזרח, אנו ממתינים לפתיחה תנודתית חיובית. יש לשים לב לסטיות התקן שנמצאות מעל ל 50%, יומיים לפני הפקיעה. הן צריכות לרדת היום ומחר. לכן שימו לב, בעיקר לאופציות מחוץ לכסף, הן צריכות לחזור לשווי האמיתי שלהן, השחקנים יפעלו במכירת סטייה . גם אתמול, בשוק המקומי ברמות-720 ישנם קונים חזקים, וניתן להניח, שהשבוע לא יתנו למדדים לרדת נמוך יותר.
הבוקר השווקים במזרח אסיה שינו כוון, לאחר הירידות של הימים האחרונים, המדדים המובילים כיפן, הונג קונג עולים 2, 6% בהתאמה, המדד בסינגפור ממשיך לצנוח ב 6%. אפשר לראות ניצנים של מומחי שווקים עולמיים שמשגרים הודעות בדיקה, לאפשרות, להפסקת מסחר למשך מספר שבועות בכל הבורסות בעולם, עד יעבור הזעם!!

מניות ישראליות שהיו אתמול בכותרות, קבוצת דלק איבדה רבע משוויה , אפריקה בתחתית, כי"ל חברה לישראל ומכתשים- ימשיכו החולשה, בהמשך לירידות במגזר הדשנים והחומרים, הבנקים המובילים ירדו חזק בימים האחרונים, וטבע.
פיטורים- כפי שצוין בעבר, לאחר החגים החלו ביתר שאת הפיטורים, במגוון רחב של חברות בשוק ההון, היי-טק ועוד, האלפים הראשונים יוצאים לשוק, לחפש עבודה בהקדם.

אתמול היה שוב יום השני השחור בכל הפרמטרים היה היום רע, בכל הבחינות, תשואות אג"ח 30 שנה בשפל, הדולר התחזק באחוזים ניכרים מול מטבעות אחרים, הנפט צלל ל 62$. עליה בחברות המדווחות על הפסד והקטנת תחזיות הרווח וכן לחצי מכירות בקרנות הגידור. מכירת המניות עקב margin calls , הורגש בעיקר בשעה האחרונה בארה"ב בה, המדדים מובילים כהרף עין צנחו כ- 3%, וממכירות של קרנות גידור להגדלת המזומנים, פדיונות משקיעים וכן הקטע של משקיעים שלא ניתן יותר לסבול ירידות .
בארץ הריבית הופחתה כצפוי ב 0.5% ל 3.5%, הנגיד למד לא להפתיע את שוק ההון, אחר כי ההפתעה משלמים את הנזקים, במקביל בארה"ב מתכננים הורדת ריבית של 0.5%, והמדקדקים מדברים עד אחוז, וכל זאת במטרה לקרר את השווקים מהירידות החזקות. בארה"ב מדובר בעיתוי מסירת הודעת ההפחתה ביום רביעי אחה"צ, אחרי המסחר אצלנו ולפני הפקיעה של יום חמישי, נקווה שביום רביעי אחרי המסחר אצלנו לא תהייה תנודה חזקה מידי בשווקים.

העולם מפנים, המיתון אמיתי וכאן, המשבר הפיננסי ילך ויחריף, והכלכלה הריאלית חולה.
הדולר ממשיך להתחזק ביחס לאירו, נסחר מתחת ל 1.27 ובארץ אופציות שקל דולר מגלמות ב 3.84 ₪ לדולר.
האירו נימצא בשפל של מספר שנים ביחס למטבעות העיקריים, הסטרלינג הבריטי קרס ל 1.55 סטרלינג לדולר.
והסכנה העיקרית היא התחזקות היין היפני לעומת הדולר היין התחזק ביחס לדולר ל 92 יין לדולר.
אנו שוב בשבוע תנודתי והפכפך.
דורון סרטנה- מנכ"ל משותף בחברת מבזק שוקי הון בע"מ
אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור מניות ספציפיות או את השוק , סקירה זו מוגשת כאינפורמציה אינפורמטיבית בלבד


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
28/10/08
1. הפחתת ריבית - דודו
נגיד הבנק המרכזי בישראל, הפרופ' סטנלי פישר, הפחית אתמול את הריבית בשיעור צנוע יחסית של 0.25%
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il