TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אבוג'ן: תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2014


אבוגן
כניסה לתחום פעילות חדש של עמידות לחרקים המאפשרת הוספת נדבך חדש ליכולות הטכנולוגיות של החברה
חתימה על הסכם לגידול ומסחור של זני קיקיון בברזיל בשנת 2016
יתרות המזומנים, שווי המזומנים, ניירות ערך סחירים ופיקדונות לזמן קצר ולזמן ארוך בסוף הרבעון הראשון לשנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 123.6 מיליון דולר

ישראל, רחובות, 7 במאי 2014 - אבוג'ן (סימול בת"א: אבגןNYSE: EVGN ;), הפועלת בתחום של שיפור תכונות בצמחים באמצעות גנומיקה, מודיעה היום על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2014.

עופר חביב, נשיא ומנכ"ל אבוג'ן מסר: "ייחודה של החברה טמון בתשתית הטכנולוגית הרחבה שלה לגילוי גנים ולוולידציה, המהווה את הבסיס לכל אחת מארבע חטיבות הפעילות של אבוג'ן. תשתית משולבת זו תוכננה במיוחד כדי להיות רחבת היקף וגמישה על מנת לאפשר שילוב מתמשך של סוגי מידע נוספים ויכולות מיחשוביות חדשות שפותחו או מיד עם היותם זמינים. אנו מאמינים שהצלחתנו בטווח הקצר ובטווח הארוך תיגזר בחלקה הגדול מן היכולת שלנו לנצל את אותן יכולות טכנולוגיות עוצמתיות כדי לענות על הצרכים של תעשיות המזון לאדם ולמשק החי והאנרגיה".

מר חביב המשיך, "גמישותה של התשתית מיושמת כבר עתה על ידי פיתוחם של פתרונות חדשניים לטווח רחב של גידולים חקלאיים, תכונות ומוצרים סופיים שונים. הודעתנו בשבוע שעבר על כניסת החברה לתחום העמידות לחרקים מהווה דוגמא מצוינת לגמישות וליכולת המינוף של הטכנולוגיה שלנו לתחומים חדשים וכן לכך שהשקעתנו בעבר בתכנון קפדני של בניית התשתית הטכנולוגית, היא זו שמאפשרת לנו כעת לקדם במהירות ובעלויות נמוכות יחסית, לא רק את תחומי הפעילות הקיימים של החברה, אלא גם תחומים חדשים".

מר חביב הוסיף, "בנוסף, יש לציין כי ברבעון זה חתמנו על הסכם חדש, באמצעות חברת הבת שלנו Evofuel, עם חברת SLC Agricola, שהינה שותפה של החברה מזה זמן רב ואחת מחברות החקלאות הגדולות בברזיל. ההסכם מכשיר את הקרקע להשקה המסחרית הצפויה של זני הקיקיון, שפותחו ע"י החברה, בברזיל בשנת 2016".

תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2014:
סך הכנסות החברה כוללות (א) הכנסות משרותי מחקר ופיתוח, לרבות הכנסות ממקדמות; (ב) הכנסות הנובעות מהסכמים לרכישת מניות.
(א)הכנסות משרותי מחקר ופיתוח ותשלומים נלווים ברבעון הראשון לשנת 2014 הסתכמו לסך של כ- 3.8 מיליון דולר, בדומה להכנסות ממחקר ופיתוח ותשלומים נלווים ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות משרותי מחקר ופיתוח כוללות תשלומים תקופתיים עבור שרותי מחקר ופיתוח שניתנו במסגרת הסכמי שיתופי הפעולה השונים של החברה עם חברות זרעים, וכן מתשלומים מראש ששולמו במסגרת הסכמי שיתופי הפעולה של החברה שהוכרו כהכנסות לאורך תקופת ההסכם הרלוונטי.
(ב)הרבעון הראשון לשנת 2013 ושנת 2013 כולה כוללים, בהתאמה, הכנסות מהסכמים לרכישת מניות בסך של כ- 811 אלפי דולר, ושל כ- 2.6 מיליון דולר, בהשוואה לסך של כ- 82 אלפי דולר ברבעון הראשון לשנת 2014. הירידה בהכנסות אלו מהסכמי רכישת מניות נובעת מטיפול חשבונאי נדרש של הסכמי השקעה במניות החברה שנחתמו עם חברות מונסנטו ובאייר, ובנוסף הסכם לאופציית PUT שנחתמה עם מונסנטו, בד בבד עם חתימה על הסכמי שיתופי הפעולה למחקר ופיתוח עם אותן החברות.

עלות ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2014 הסתכמה בסך של כ- 2.6 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 181 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בהשוואה לסך של כ- 2.2 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 93 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), ברבעון המקביל אשתקד. סעיף זה כולל הוצאות בגין פעילות מחקר ופיתוח שוטפת של החברה במסגרת הסכמי שיתופי הפעולה עם חברות הזרעים, הסכמים אשר כוללים בנוסף להכנסות בגין פעילות המחקר והפיתוח כמצוין לעיל, גם הכנסות עתידיות אופציונליות בגין תשלומי אבני דרך ותמלוגים ממכירות זרעים.

הוצאות מחקר ופיתוח ברבעון הראשון לשנת 2014 הסתכמו בסך של כ- 2.7 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 196 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), המשקף גידול של כ- 22% בהשוואה לסך של כ- 2.2 מיליון דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 92 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות מחקר ופיתוח כוללות ברובן הוצאות במימון עצמי לפיתוח טכנולוגיות חישוביות ומערכות ולידציה חדשות לתמיכה בתחומי הפעילות הקיימים והחדשים של החברה, לדוגמא בתחומי האג-כימיה והעמידות לעקות ביולוגיות, למזיקים ולמחלות בצמחים. הוצאות אלו אינן כוללות הוצאות מחקר ופיתוח בגין תמיכה שוטפת בהסכמי שיתוף הפעולה הקיימים של החברה (הנכללות תחת 'עלות ההכנסות' כמצוין לעיל).

הוצאות פיתוח עסקי ברבעון הראשון לשנת 2014 הסתכמו בסך של כ- 374 אלפי דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 100 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בהשוואה לסך של כ- 227 אלפי דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 40 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהוצאות פיתוח עסקי נובע מעלויות הכרוכות בהחלטת החברה לפתח יכולות פיתוח עסקי ייעודיות לכל אחת מארבע חטיבות הפעילות של החברה.

הוצאות הנהלה וכלליות ברבעון הראשון לשנת 2014 הסתכמו בסך של כ- 888 אלפי דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 349 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), בהשוואה לסך של כ- 555 אלפי דולר (כולל הוצאות שאינן במזומן בסך של כ- 99 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעובדים), ברבעון המקביל אשתקד. כאמור לעיל, הגידול בהוצאות הנהלה וכלליות ברבעון נובע בעיקר מעליה בהוצאות שאינן במזומן בגין הענקת אופציות לעובדים, וכן מהמשך גידול בפעילות החברה ובהוצאות הכרוכות בהיותה חברה ציבורית הן בישראל והן בארצות הברית.

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון לשנת 2014 הסתכם בסך של כ- 2.6 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי בסך של כ- 0.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהפסד התפעולי נובע ברובו מעליה בהוצאות מחקר ופיתוח כפי שצוין לעיל.

נכון ליום 31 במרץ, 2014, יתרות המזומנים, שווי המזומנים, ניירות ערך סחירים ופקדונות לזמן קצר ולזמן ארוך של החברה הסתכמו בסך של כ- 123.6 מיליון דולר. בהנחה של מהלך עסקים רגיל של החברה ובהנחה כי לא יתווספו מקורות הכנסה חדשים במהלך השנה הנוכחית, כגון הסכמי שיתוף פעולה נוספים, החברה מעריכה כי קצב שריפת המזומנים לשנת 2014 ינוע בין 15 ל- 18 מיליון דולר.

פרטי שיחת ועידה ו-webcast:
הנהלת החברה תקיים היום 7 למאי, 2014, בשעה 16:30 שעון ישראל, שיחת ועידה באנגלית לסקירת התוצאות. המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון ישראלי: 03-9180609. שיחת הועידה תשודר באופן ישיר באתר החברה בכתובת:
http://www.evogene.com
ניתן יהיה להאזין להקלטת השיחה החל משלוש שעות לאחר השיחה בטלפון: 03-9255904.
ההשמעה החוזרת באמצעות הטלפון תהיה זמינה עד לתאריך 9 במאי, 2014, ובאמצעות אתר החברה עד לתאריך 17 במאי, 2014.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il