TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סקר חדש שנערך השבוע מגלה:כ 40% מהציבור בישראל לא מבצעים כלל גיבוי של הקבצים הנמצאים במחשב שלהם


מסתכנים באיבוד של תמונות הודעות דואר אלקטרוני, מוזיקה ומידע אישי
בעקבות הסופה ומזג האוויר הסוער יזמה חברת המיחשוב אפריקוט טכנולוגיות באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה סקר שבדק האם הציבור מודע לכך שצריך לבצע גם בבית גיבוי של המידע השמור במחשב האישי

סקר שנערך ע"י מכון גיאוקרטוגרפיה עבור חברת המיחשוב אפריקוט טכנולוגיות, בדק האם הציבור מודע לכך שצריך לבצע גם בבית גיבוי של המידע השמור במחשב האישי והאם הוא מבצע בפועל גיבוי. הסקר מצא כי כ 40% מהציבור בישראל לא מבצעים כלל גיבוי של הקבצים הנמצאים במחשב שלהם בבית ומסתכנים באיבוד של תמונות, סרטונים, מסמכים ומידע אישי – מבין המשיבים בקטגוריה זו 28.6% העידו כי אינם מבצעים גיבוי ו-8.1% העידו כי כלל לא היו מודעים לכך שצריך לבצע גיבוי. עוד מצא הסקר כי כ 34% מהציבור בישראל מבצעים גיבוי לקבצים רק לעיתים רחוקות וכ- 33% מהציבור מבצעים גיבוי לעיתים קרובות.

הסקר נערך במסגרת סקר טלפוני ארצי בקרב 500 משיבים, גברים ונשים, בגילאי 18 ומעלה, המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישובים היהודיים במדינת ישראל. הסקר בוצע במהלך השבוע השלישי של חודש דצמבר 2013.

נתונים מעניינים נוספים שעולים מהסקר:

ככל שהגיל עולה יש פחות מודעות לצורך לערוך גיבוי של התכנים במחשב בבית. 12.4% מהנשאלים בני 55 + השיבו כי הם כלל לא יודעים שצריך לבצע גיבוי, זאת לעומת רק 3.5% מבני 18-34 ו 5.6% מבני 35-54 שלא ידעו שיש צורך לבצע גיבוי.

הצעירים יותר מבצעים גיבוי לעיתים קרובות יותר מהמבוגרים. 31.9% מבני 18-34 העידו כי הם מבצעים גיבוי למחשב לעיתים קרובות, זאת לעומת 28% מבני 35-54 שמבצעים גיבוי לעיתים קרובות ו- 14.7% מבני 55 ומעלה מבצעים גיבוי לעיתים קרובות.

בעלי הכנסה גבוהה יותר מבצעים יותר גיבויים לעיתים קרובות : 32% עם הכנסה מעל הממוצע מבצעים גיבוי לעיתים קרובות. 24.3% עם הכנסה ממוצעת מבצעים גיבוי לעיתים קרובות ו 16.1% עם הכנסה מתחת לממוצע מבצעים גיבוי לעיתים קרובות.

ככל שרמת ההכנסה נמוכה יותר, יש פחות מודעות לצורך בגיבוי קבצים הנמצאים על המחשב: מבין המשתתפים בסקר שהשיבו כי הם לא ידעו כלל שיש לבצע גיבוי במחשב 9.7% מבעלי הכנסה מתחת לממוצע לא ידעו שיש צורך לבצע גיבוי, זאת לעומת 6.8% עם הכנסה ממוצעת ו 3.8% עם הכנסה מעל הממוצע, שלא ידעו שיש צורך לבצע גיבוי לקבצים שעל המחשב.

גברים / נשים – יותר גברים שומרים לעיתים קרובות יותר את הקבצים על מחשב מנשים: 27.9% מהגברים העידו כי הם שמבצעים גיבוי לעיתים קרובות, זאת לעומת 22.9% מהנשים שהעידו כי הן מבצעות גיבוי לעיתים קרובות. עוד עולה מהסקר כי 23.1% מהגברים כלל לא יודעים שיש לבצע גיבוי לקבצים זאת לעומת 26.3% בקרב הנשים אשר לא יודעות שיש לבצע גיבוי.

רמת השכלה – בעלי השכלה אקדמאית מבצעים גיבוי לעיתים קרובות: 30.9% מבין המשיבים שהינם בעלי השכלה אקדמית העידו כי הם מבצעים גיבוי לעיתים קרובות, זאת לעומת 20.4% מבעלי השכלה על תיכונית ו- 22.9% מבעלי השכלה עד תיכונית. עוד עולה כי מבין המשיבים שענו כי כלל אינם מודעים לכך שיש לבצע גיבוי 5% בלבד הינם בעלי השכלה אקדמית, 6% בעלי השכלה על תיכונית ו- 9.6% בעלי השכלה עד תיכונית.

רמת דתיות – חילונים מגבים לעיתים קרובות יותר מדתיים: כאשר בודקים את הרגלי הגיבוי ורמת המודעות לצורך בגיבוי בקרב חילונים-מסורתיים וחרדים התוצאות מגוונות. החילונים מגבים לעיתים קרובות 30.1%. החרדים נמצאים אחריהם עם 23.6% ו- 19.2% מהמסורתיים מבצעים גיבוי לעיתים קרובות .

בנוסף, מבין אלה שהעידו כי הם לא מבצעים בכלל גיבוי עולה כי 30.5% מהמסורתיים העידו כי הם כלל לא מבצעים גיבוי, לעומת 23% מהחילונים ו- 19.9%מהחרדים.

אודי לפיד, מנכ"ל חברת אפריקוט, שיזם את הסקר אומר: "יזמנו את הסקר על מנת לבדוק האם הציבור מודע לחשיבות של ביצוע גיבוי של התכנים האישיים שנמצאים על גבי המחשב האישי בבית. נפילת מתח, פגיעת ברק, רעידת אדמה וכד' הם ארועים שעשויים לגרום לנזק בלתי הפיך למחשבים הביתיים. על גבי המחשב שלנו בבית אנחנו שומרים מידע ותכנים משמעותיים לנו ביותר ביניהם כאלה שאין להם תחליף כמו תמונות, הודעות דואר אלקטרוני, מסמכים אישיים, עבודות ועוד. המידע הזה מצוי בסכנה מתמדת והגורמים לה עשויים להיות מכשל של הכונן הקשיח במחשב, נזקי טבע כמו שריפות, פגיעות ברק, תקלות ברשת החשמל ואפילו שיטפונות, נפילות מתח, נפילה פיזית של המחשב, וירוסים, גניבת מחשב בעקבות פריצה ועוד. ה- 11 לספטמבר בהחלט העלה על סדר היום הציבורי כבר לפני למעלה מעשור את חיוניותן של מערכות הגיבוי וההמשכיות העסקית בקרב המיגזר העסקי ולצערי במהלך עשור זה חווינו גם בארץ ארועים חמורים כמו התקפות טילים וגם הסופה שחווינו בשבוע שעבר גרמה לבעיות רבות. יחד עם זאת, , מנתונים שפורסמו לאחרונה, עדיין לכמחצית מהחברות במשק אין תוכנית התאוששות מאסון והמשכיות עסקית איכותית שתסייע להם להתמודד עם קטסטרופה,תקלה חמורה או אפילו השבתה הנובעת מתחזוקה שוטפת וכעת אנחנו מגלים כי גם בקרב הציבור המודעות לנושא לא גבוהה."

אודות חברת אפריקוט
חברת אפריקוט טכנולוגיות מתמחה בתחום שירותי המחשוב לעסקים. אפריקוט מציעה ללקוחותיה פתרון מקצה לקצה, אשר מתחיל בתהליך תכנון רישוי התוכנה והחומרה ועד ביצוע פרויקט ה- IT. אפריקוט מבצעת פרויקטים חדשניים בעולם תשתיות המידע ובכלל זה: פרויקטי מחשוב ענן, יישום פתרונות אחסון וגיבוי, הקמה וניהול של רשתות תקשורת, ייעוץ בהטמעה ואינטגרציה בסביבות מורכבות, פתרונות אבטחת מידע ושירתי תמיכה ללקוחות עסקיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il