TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית


לוגו הבורסה
מדד המעוף ננעל בירידה חדה ,בשיעור של 2.38 ל-1156,מחזור המסחר הסתכם ב- 1556 מיליון שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית על רקע מסחר שלילי באירופה וחוזים חיוביים בארה"ב.
שר-החוץ של ארה"ב, ג'ון קרי, אמר כי סוריה תיתן את הדין על שימוש בנשק כימי נגד אוכלוסיה אזרחית חפה מפשע. כמה שעות אחרי הנאום דיווח "וושינגטון פוסט", כי האופציות שנבחנות עתה בבית הלבן מתמקדות במהלומה צבאית על מטרות צבאיות בסוריה שאינן קשורות במישרין ללוחמה כימית.


אתמול לפני פתיחת המסחר פורסם נתון הזמנות מוצרים בני קיימא לחודש יולי. בחודש הקודם עלה הנתון ב-4.2%, ואילו האנליסטים צפו ירידה של 4% ביולי. בפועל, צלל הנתון ב-7.3%.
לאחר הפתיחה פורסם סקר הפד' של מחוז דאלאס, שרשם קריאה של 4.4 נקודות ביולי. האנליסטים צפו עלייה קלה לרמה של 4.5 נקודות באוגוסט, אולם בפועל זינק המדד ל-5 נקודות.


כלכלני לאומי מעריכים כי האינפלציה ב-12 החודשים הבאים צפויה להסתכם בכ-2.3%
 מדד המחירים לצרכן עלה בחודש יולי ב-0.3%. הסעיף בעל התרומה הגבוהה ביותר לעליית המדד היה סעיף שירותי הדיור בבעלות דיירים, המשקף את השינוי בשכר הדירה לפי חוזי שכירות מתחדשים בלבד.
אנו מעריכים כי גם אם תחול התמתנות בקצב עליית מחירי הדיור או אף התייצבות, מחירי השכירות צפויים להמשיך לעלות ולהוות גורם התורם לעליית מדד המחירים לצרכן ב-12 החודשים הבאים, אשר צפויה להסתכם בשיעור מצטבר של כ-2.3%.


בורסות באסיה סגרו את יום המסחר במגמה מעורבת, כאשר בורסת שנחאי הינה היחידה שבלטה בירוק בהיר. זאת, לאחר פירסום נתון רשמי חזק בסין שהצביע על זינוק של 11.1% ברווחי החברות התעשייתיות בסין ביולי ביחס לשנה שעברה. מוקדם יותר הושפע המסחר במזרח בעיקר מהחששות ביחס להסלמה של המצב בסוריה. בסיכום יום המסחר, הבורסה בשנחאי ירדה ב-0.3%, הניקיי איבד 0.7% וההאנג סנג ירד ב-0.6%.


מניות במרכז
גזית-גלוב מפרסמת דוחות כספיים לרבעון השני לשנת 2013
התזרים נטו מנכסים זהים גדל בכ- 3.5%, שיעור התפוסה נותר גבוה ועמד על כ- 94.5% לקבוצה יתרות נזילות בהיקף של כ- 9.7 מיליארד ש"ח
רוני סופר, מנכ"ל החברה מסר: "אנו מסכמים רבעון חיובי תוך שמירה על תזרים חזק מפעולות (FFO). תוצאות הרבעון הושפעו במידה רבה מהיחלשות שערי החליפין של המט"ח כנגד השקל ובנטרול השפעה זו הצמיחה ב- FFO הייתה גבוהה יותר. במהלך התקופה השבחנו את תיק הנכסים תוך הגדלת יתרות הנזילות, הורדת המינוף וחיזוק המאזן. כמו כן, ניצלנו את סביבת הריבית הנמוכה ופעלנו בצורה יזומה לגיוס חוב לטווח ארוך תוך הארכת המח"מ והורדת הריבית הממוצעת על החוב. הקבוצה מבוססת היום בעמדה מצוינת להמשיך בפיתוח עסקיה לצורך ניצול הזדמנויות עסקיות בשווקי הנדל"ן הגלובאליים." סיכם סופר


אנדימד מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2013:
הכנסות החברה  גדלו ב-12% והסתכמו  בכ- 5.44 מיליון ₪ לעומת 4.86 מיליון ₪ אשתקד.
קיטון בהפסד התפעולי ברבעון השני לכ - 271 אלפי ש"ח לעומת הפסד תפעולי  של  כ-1.7   מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד המהווה ירידה של  כ- 84%.
קיטון בהפסד הנקי ל-496 אלפי ש"ח וזאת לעומת הפסד של  כ-1.46 מיליון  אלפי ש"ח בתקופה   המקבילה אשתקד המהווה ירידה של כ- 66%.
לראשונה, כניסה לשוק הביתי בהשקת מוצר ה-Newa 
לחברה אישורים רגולטורים לשיווק המוצר הביתי ה -Newa , בארה"ב (FDA), קנדה ואירופה.


קבוצת "ביג מרכזי קניות", המנהלת והמפתחת נדל"ן מניב בישראל, בארה"ב, בהודו ובסרביה, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2013.
החברה סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2013 ברווח נקי המיוחס לבעלי מניות החברה של כ – 168.6 מיליון שקלים. זאת לעומת רווח נקי של 179.5 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השני של 2013 רשמה החברה רווח נקי המיוחס לבעלי מניות המיעוט של כ –125.6 מיליון שקלים, זאת לעומת 69.6 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. גידול של 80%.


אפריקה ישראל השקעות מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני והמחצית הראשונה של שנת 2013:
הרווח התפעולי הסתכם ברבעון השני בכ- 374 מיליון ₪ לעומת הפסד של כ- 771 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד
ההפסד המיוחס לבעלים של החברה הסתכם ברבעון בכ- 48 מיליון ₪ לעומת הפסד של כ- 724 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד
גידול של 78 מיליון ₪ בהון המיוחס לבעלים של החברה ברבעון השני של השנה מ-3.6  לכ- 3.7 מיליארד ₪ (כ- 21 ₪ למניה).


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il