TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כן פייט קיבלה אישור פטנט בארה"ב לתרופת ה-CF602 המיועדת לשיפור התפקוד המיני


כן פייט
החברה נערכת לפיתוח דור חדש של תרופות ותאיץ את פיתוח תרופת ה-CF602 בעלת פוטנציאל שוק המוערך בכ-3 מיליארד דולר
במהלך ניסויים קליניים בתרופות החברה האחרות נתגלה כי חולים אשר סבלו מבעיות בתפקוד המיני, דיווחו על חזרה לתפקוד תקין.

פתח תקווה, ישראל, 02 ביולי, 2013 – קבוצת כן פייט ביופרמה (ת"א:כנפב, OTC:CANFY), העוסקת בפיתוח ומסחור תרופות בשלבים קליניים מתקדמים למחלות דלקתיות ומחלות כבד, מדווחת היום כי קיבלה את אישור משרד הפטנטים וסימני המסחר האמריקאי, ה-USPTO, לפטנט לתרופת ה- CF602. אישור הפטנט בארה"ב מרחיב ומחזק את הקניין הרוחני של כן פייט ומאפשר לה להמשיך ולפתח את תרופת ה-CF602 למצבים של הפרעות בתפקוד המיני וכניסה להתוויה בעלת פוטנציאל שוק המוערך על ידי כן פייט, ובהתבסס על מחקרים שונים, בכ-3 מיליארד דולר.

הפטנט שאושר לכן פייט כולל מספר תרכובות המשתייכות לדור חדש של תרופות שהינן תרכובות אלוסטריות, ולמעשה מקנות לכן פייט את הידע והכלים לפיתוח הדור הבא של תרופות העושות שימוש בחומרים טבעיים המצויים בגוף ומתגברות את פעילותם לריפוי תהליכים דלקתיים מבלי לפגוע במערכות הגוף הבריאות. תרכובות אלו הם פרי פיתוח משותף של פרופ' אייז'רמן, חוקר מוביל מאוניברסיטת ליידן בהולנד, ופרופ' ג'ייקובסון, כימאי בעל שם עולמי מה-NIH, מכון המחקר המוביל בארה"ב, והזיכיון לפטנט זה נרכש על ידי כן פייט מידי אוניברסיטת ליידן, הקשורה עם מכון הבריאות הלאומי האמריקני ה-NIH.

התרכובות האלוסטריות של כן פייט נקשרות ומשנות את מבנה הקולטן לאדונזין מסוג A3, המהווה את הפלטפורמה הטכנולוגית של תרופות כן פייט. אדנוזין הינה מולקולה טבעית הנמצאת בגוף ומשתתפת באיזון תהליכים פיזיולוגיים ובין השאר אחראית על מנגנון התפקוד המיני והאין אונות באמצעות ויסות רמות CAMP, מולקולה המעורבת בפעילותה של תרופת הויאגרה. תרופת ה-CF602 של כן פייט הינה תרכובת אלוסטרית הנקשרת לקולטן לאדנוזין מסוג A3 ומשנה את מבנהו כך שהקולטן יהיה זמין יותר לקישור של האדנוזין הטבעי בגוף.

במהלך ניסויים קליניים בתרופות כן פייט האחרות נתגלה כי חולים אשר סבלו מבעיות בתפקוד המיני, דיווחו על חזרה לתפקוד מיני תקין במהלך הטיפול. ממצאים אלו מתחברים לבסיס הטכנולוגיה אותה מפתחת כן פייט, הכוללת שימוש בקולטן לאדנוזין מסוג A3 כמטרה אותה תוקפות תרופות החברה. בניסויים פרה קליניים שנערכו בתרופת ה-CF602 במעבדות כן פייט הושלם בהצלחה שלב הוכחת ההיתכנות והתרופה נמצאה כבעלת פעילות אנטי דלקתית חזקה ומרשימה ביותר במינונים נמוכים וללא תופעות לוואי.

פרופ' פנינה פישמן, מנכ"לית קבוצת כן פייט, ציינה כי "אנו גאים מאוד על קבלת אישור הפטנט בארה"ב שיתמוך בהמשך הרחבת היצע התרופות הגדול של כן פייט ועשוי להכשיר את הקרקע לקראת כניסת כן פייט לפיתוח דור חדש של תרופות. להערכתנו, ולאחר שבחנו את המידע הקליני שנאסף במסגרת הניסויים הקליניים, לתרופת ה-CF602 פוטנציאל להוות מענה טיפולי לשיפור התפקוד המיני. העובדה שיעילות התרופות שלנו, המתבססות על אותה פלטפורמה טכנולוגית, ופרופיל הבטיחות המיטבי שלהן הוכחו במספר רב של ניסויים קליניים, מעודדת אותנו לקראת כניסתנו לפיתוח של התוויה חשובה זו לטיפול בהפרעות בתפקוד המיני. קבלת הפטנט בארה"ב מהווה עדות נוספת לחדשנות הטכנולוגית והידע הייחודי שפיתחנו".


אודות CF602
תרופה מיועדת למחלות דלקתיות ולשיפור התפקוד המיני ומבוססת על תרכובות אלוסטריות הנקשרות ומשנות את מבנה הקולטן לאדונזין מסוג A3, המהווה את הפלטפורמה הטכנולוגית של כן פייט. הליך זה מגביר את הזיקה של החומר הטבעי המצוי בגוף, אדנוזין, לקולטן וגורם להפעלתו ביתר וליצירת פעילות אנטי דלקתית חזקה. תרכובות אלו משתייכות לדור הבא של תרופות העושות שימוש בחומרים טבעיים המצויים בגוף ומתגברות את פעילותם לריפוי התהליך הדלקתי מבלי לפגוע במערכות הגוף הבריאות.


אודות כן פייט ביופרמה:
כן פייט ביופרמה בע"מ היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בת"א וה- ADR שלה נסחרים בבורסת ה-OTC בארה"ב. החברה, שהחלה את פעילותה העסקית בשנת 2000 הוקמה על ידי פרופ' פנינה פישמן, חוקרת במרכז הרפואי רבין, וד"ר אילן כהן, עורך פטנטים ושותף בכיר במשרד עורכי הפטנטים ריינהולד כהן. פרופ' פנינה פישמן מכהנת כמנכ"ל החברה. החברה הוקמה על בסיס ממצאיה המדעיים של פרופ' פנינה פישמן ומתמקדת בפיתוח תרופות על בסיס מולקולות אשר נקלטות על ידי רצפטורים (קולטנים) של תאים סרטניים או דלקתיים ומעכבות את התפתחותם של תאים אלה. התרופה המובילה של החברה, CF101, נמצאת בפיתוח קליני מתקדם למחלות דלקתיות והתרופה השנייה, ה-CF102, מפותחת למחלות כבד הכוללות את סרטן הכבד ודלקת כבד נגיפית מסוג C. כן פייט הינה עתירת ניסיון קליני ועד כה מאות רבות של מטופלים השתתפו בניסויים הקליניים שביצעה החברה.
כן פייט העבירה את כל פעילות הפיתוח בתחום העיניים לחברה הבת OphthaliX Inc.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il