TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

דור אלון מדווחת היום על תוצאות הרבעון הראשון של 2013


עלייה של 49% ברווח הנקי לעומת רבעון מקביל אשתקד

הרווח הנקי עמד על 12.6 מיליון ₪ לעומת רווח של 8.5 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד

התזרים מפעילות שוטפת גדל באופן משמעותי ועמד על 163 מיליון ₪ כתוצאה מהקטנת היקף האשראי ללקוחות

גידול של כ-22% ברווח התפעולי של כלל מגזרי הפעילות לעומת הרבעון המקביל אשתקד

חברת דור אלון מדווחת היום על התוצאות הכספיות של הרבעון הראשון לשנת 2013, מהם עולה כי חלה מגמת גידול ברווח הגולמי, התפעולי והנקי:
המכירות ברוטו של כלל מגזרי הפעילות הסתכמו בסך של כ-2,082 מיליון ₪, קיטון של כ-3.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי של כלל מגזרי הפעילות הסתכם בסך של כ-211 מיליון ש"ח, לעומת 205 מיליוני ₪ ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 2.6% בין התקופות.
ה-EBITDA של כלל מגזרי הפעילות הסתכם לסך של כ-64 מיליון ₪ לעומת כ-57 מליון ברבעון המקביל.
הרווח התפעולי של כלל מגזרי הפעילות הסתכם לסך של כ-41 מיליון, גידול של כ-22% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי הסתכם בסך של כ-12.6 מיליון ₪ לעומת רווח של כ-8.5 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, ומהווה גידול של כ-48.5% בין הרבעונים.

לדברי ישראל יניב, מנכ"ל דור אלון: " דור אלון מצליחה להתמודד בהצלחה עם השינויים הרגולטוריים שהתרחשו בענף בעזרת שורה של מהלכים עסקיים וצעדי התייעלות שהובילו לשיפור רווחיות החברה.
ברבעון הראשון המשכנו להציג צמיחה הן ברמת הרווח התפעולי והן ברמת הרווח הנקי שגדל בשיעור של כ- 50% מהרבעון המקביל. כמו כן נקטנו במהלך להקטנת היקף האשראי ללקוחות שהוביל לשיפור ניכר בתזרים המזומנים וביתרות הנזילות של החברה.
רשת החברה מונה כיום יותר מ-200 תחנות דלק שמהווה נקודת ציון משמעותית בהתפתחותה של החברה. השנה פתחנו תחנה חדשה בכביש הערבה שמחזקת את פריסת רשת התחנות הארצית שלנו ובכוונתנו להמשיך במגמת הצמיחה וההתרחבות של החברה הן במגזר התדלוק והן במגזר הקמעונאי. בהמשך למגמה זו, חתמה החברה על הסכם עם קיבוץ עין שמר להקמת מרכז מסחרי בהיקף של כ- 14,000 מ"ר בצמוד לכביש ואדי ערה.
ברבעון הנוכחי פעלנו לגיוון מקורות הרכש שלנו על ידי חלוקה בין בתי הזיקוק חיפה ואשדוד, דבר שיתרום לשיפור היעילות התפעולית.
החברה החלה בעבודת הסבת מפעל סוגת בקרית גת לשימוש בגז טבעי במקום מזוט. זהו השלב הראשון בהקמת תחנת כח שלנו במקום זה, בהיקף של כ 50 מגווט.
צלם: איציק בירן


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il