TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ריט 1 רוכשת עם 'מגה אור' מרכז מסחרי במודיעין תמורת כ-116 מיליון ש"ח


ריט 1
שיעור התפוסה בנכס הינו 100%
ה-NOI הצפוי מהעסקה משקף תשואה של 7.8%

ריט 1, קרן ההשקעות בנדל"ן, תרכוש עם חברת 'מגה אור' מרכז מסחרי בעיר מודיעין, תמורת 116 מיליון ש"ח.
במסגרת ההסכם, רוכשת ריט 1 65% מהמרכז המסחרי בתמורה ל-75.4 מיליון ש"ח. חברת 'מגה אור' תחזיק ב-35% הנותרים, כאשר תעמוד לה הזכות, למשך תקופה מסוימת, לרכוש מריט 1 15% מהזכויות במרכז.

הנכס במודיעין הינו מרכז מסחרי בעל שתי קומות בשטח של כ-11 אלף מ"ר. המרכז ממוקם בכניסה למודיעין באיזור תעסוקה ומסחר עינב ונהנה מנגישות גבוהה ומתנועת מבקרים רבה. שיעור התפוסה במרכז עומד כיום על 100% ושיעור ה-NOI השנתי הצפוי הינו כ-7.8%.

בין השוכרים המרכזיים בנכס נמנים: יינות ביתן, הום סנטר, טויס אר אס, ביתילי, מגה ספורט וצומת ספרים.

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1: "מדובר בעסקה התואמת את האסטרטגיה של ריט 1- רכישת נכס מניב באזורי ביקוש. אנו רוכשים את הנכס יחד עם חברת מגה אור המתמחה ביזום וניהול מרכזים מסחריים".
איתמר רגב, מנכ"ל מגה אור: "מגה אור מאמינה בעיר מודיעין. הגידול המתמשך בכמות האוכלוסיה במרחב יחד עם מיעוט הקרקעות הפנויות למסחר, ובצירוף פעולות בינוי ושיפור התמהיל שבכוונתינו לערוך במבנה, הנחו אותנו בבואנו לרכוש הנכס. אנו שמחים להתקשר בשותפות הראשונה שלנו עם ריט 1 ומקווים לעוד כאלו בהמשך".

את ריט 1 ומגה אור ייצגו בעסקה עורכי הדין דני הרינג ואורן ארדמן ממשרד שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות'.


ריט 1 הינה קרן ההשקעות במקרקעין הראשונה שפועלת בשוק ההון הישראלי ומטרתה העיקרית היא לאפשר למשקיעים להיחשף לנדל"ן מניב, תוך חלוקת מרבית התזרים כדיבידנד, ללא שכבת מס נוספת ותוך מתן יתרון של סחירות ונזילות ביחס לאחזקה ישירה בנדלן מניב.
ממועד הקמתה רכשה ריט 1 24 נכסים מניבים בשווי של כ-2.3 מיליארד שקל, בפיזור של כ-450 שוכרים. ריט 1 מנוהלת על ידי שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1 ודרור גד יו"ר הדירקטוריון.

חברת מגה אור הינה חברה ציבורית העוסקת בייזום, ניהול והשבחה של מרכזים מסחריים ומרכזים לוגיסטיים בארץ. החברה נשלטת ע"י מר צחי נחמיאס , בעלת הון עצמי של 194 מיליון ₪ והיקף מאזן של 669 מיליון ₪.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il