TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

המשקיעים נותנים אמון בקבוצת אלעזרא


הצלחה ענקית לקבוצת אלעזרא: ביקושי יתר של כ-320 מיליון ש"ח בשלב המוסדי; תגייס כ-170 מיליון ₪ מתוכם
במהלך השלב המוסדי הגיעו ביקושים גבוהים של כ-320 מיליון ש"ח - פי 2 מהיקף הגיוס המתוכנן בשלב זה - לאור הביקושים הגבוהים נסגרה הריבית בשלב המוסדי על 7.65%, לעומת ריבית המקסימום שעמדה על 8.25%
אלי אלעזרא, יו"ר קבוצת אלעזרא: "אנו רואים בביקושים הגדולים עדות לאמון המשקיעים בפעילות הקבוצה בכלל וחברות הבת שלה בפרט "

קבוצת אלעזרא השלימה אתמול בהצלחה את המכרז המוסדי של הנפקת האג"ח (סדרה ב') עם ביקושים גבוהים שהסתכמו בכ-320 מיליון ש"ח, כפי 2 לעומת היקף הגיוס המתוכנן בשלב המוסדי, במסגרתו קיבלה התחייבויות מוקדמות לרכישת אג"ח בהיקף של כ-170 מיליון ש"ח.

האג"ח (סדרה ב') הינה בריבית קבועה צמודת מדד עם מח"מ של כ-4.66 שנים והיא נפדית בשמונה תשלומי קרן שנתיים בין השנים 2014 עד 2021. האג"ח מגובה בשעבוד ראשון על מניות חברת הבת אלבר יחד עם שורה של התניות פיננסיות.

לאור הביקושים בשלב המוסדי נסגרה הריבית בשלב המוסדי על 7.65% לעומת ריבית המקסימום שעמדה על 8.25%. ריבית הסגירה בשלב המוסדי הינה ריבית המינימום לשלב הציבורי אשר צפוי להתקיים בימים הקרובים.

תמורת ההנפקה תשמש את החברה לצורך פירעון מוקדם מלא של אגרות החוב (סדרה א') של החברה ולשחרור השעבוד המוטל לטובת אגרות חוב אלו על מניות אלבר.

אלי אלעזרא, יו"ר קבוצת אלעזרא: "אנו רואים בביקושים הגדולים עדות לאמון המשקיעים בפעילות הקבוצה בכלל וחברות הבת שלה בפרט. בכוונתנו להמשיך ולפעול לביסוס איתנותה הפיננסית של הקבוצה, לצד המשך הצמיחה"

פועלים אי.בי.אי הובילה את ההנפקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il