TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אריקסון רכשה את Microsoft Mediaroom


לוגו אריקסון
הרכישה מדגישה את מחויבותה של אריקסון להיות השותפה המועדפת להפצת וידיאו במגוון רשתות והתקנים
הרכישה ממצבת את אריקסון בעמדת הובלה בתחום של TV Anywhere

אריקסון הופכת לשחקנית מובילה בהפצה וידיאו חדשנית עם נתח שוק משולב של יותר מ-25%

שוק ה-IPTV העולמי צפוי על פי ההערכות להגיע ל-76 מיליון מנויים ב-2013 עם הכנסות של 32 מיליארד דולר ולצמוח ל-45 מיליארד דולר עד 2015

אריקסון (נאסד"ק: ERIC) הגיעה להסכם עם מיקרוסופט לרכישת פתרון הטלוויזיה Mediaroom של החברה. לאחר הרכישה תהפוך אריקסון לספקית המובילה של טלוויזיה על גבי פרוטוקול אינטרנט (IPTV) ופתרונות מרובי מסכים עם נתח שוק של יותר מ-25 אחוזים. העסקה צפויה להיסגר במחצית השנייה של 2013.
קבוצת Mediaroom ממוקמת במאונטיין וויו, קליפורניה ומעסיקה יותר מ-400 עובדים ברחבי העולם.
פר בורגקלינט, סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית לפתרונות תמיכה באריקסון, אמר: "חזון החברה המקושרת של אריקסון חוזה 50 מיליארד התקנים שיחוברו באמצעות פס רחב, ניידות והענן. ההשפעה של הפצת הווידאו העתידית על התנהגות הצרכנית תהיה דומה לזו שחוללה התקשורת הקולית הניידת. הרכישה תורמת למעמדה המוביל של אריקסון עם יותר מ-40 לקוחות המשרתים יחדיו יותר מ-11 מיליון משקי בית מנויים. בנוסף, הודות לרכישה, אריקסון תצרף לשורותיה כמה מהאנשים המוכשרים ביותר בתחום הפצת
ה-IPTV".
על פי הערכות, שוק ה-IPTV העולמי צפוי על פי ההערכות להגיע ל-76 מיליון מנויים ב-2013 עם הכנסות של 32 מיליארד דולר ולצמוח ל-45 מיליארד דולר עד 2015.

Microsoft Mediaroom היא טכנולוגייה מתווכת (middleware) העומדת מאחורי רבים מספקי שירותי הטלוויזיה בעולם כגון AT&T U-verse®, Entertain של דויטשה טלקום, טלפוניקה, TELUS Optik TV(TM) וסוויסקום. שירותי הטלוויזיה המונעים באמצעות Mediaroom מוצעים ביותר מ-22 מיליון ממירים הפרוסים באמריקה, המזרח התיכון, אירופה ואפריקה וכן באזור אסיה-פסיפיק.
הפתרונות של אריקסון לתחומי הטלוויזיה והווידאו מתמקדים הן בצרכי הלקוחות של אריקסון והן בצרכני הקצה. החשיבות של יכולות הפצת וידיאו ללקוחות ולצרכניהם תגבר ככל שייפרשו יותר רשתות סלולר מדור רביעי (LTE) וככל ששכיחות המשתמשים בעלי טלפונים חכמים תעלה.
אריקסון ערה לשינויים המהירים מתמיד בהתנהגות צרכני הטלוויזיה. קצב החדשנות והפתרונות החכמים מניעים את הצרכנים לצריכת טלוויזיה בכל מקום (TV Anywhere). התפתחות זו תמשיך להניע את התעשייה ככל שהתלכדות התחומים תהפוך למציאות. זוהי התפתחות הדורשת מבעלי התוכן, גופי שידור, ספקים של שירותי טלוויזיה ומפעילים להגדיר מחדש את המוצר שלהם ללקוחות השונים.
הסכם הרכישה כפוף לאישורים הרגולטוריים המקובלים ולתנאים נוספים. Mediaroom תהפוך ליחידה עסקית בפתרונות התמיכה של אריקסון.


אודות אריקסון
אריקסון הינה הספקית המובילה בעולם של טכנולוגיית ושירותי תקשורת. אנו מאפשרים את "החברה המקושרת" הודות לפתרונות יעילים בזמן אמת המאפשרים לכולנו ללמוד, לעבוד ולנהל את חיינו באופן חופשי יותר בחברות בנות קיימא ברחבי העולם.
ההיצע שלנו כולל שירותים, תוכנה ותשתית של טכנולוגיית מידע ותקשורת למפעילות תקשורת ולענפים נוספים. כיום, יותר מ-40 אחוזים של תעבורת התקשורת הניידת עוברת ברשתות של אריקסון ואנו תומכים ברשתות של לקוחותינו המשרתות יותר מ-2.5 מיליארד מנויים.
אנו פועלים ב-180 מדינות ומעסיקים יותר מ-100,000 בני אדם. אריקסון קיימת בישראל משנת 1997. הסניף המקומי מונה כ- 100 עובדים ובין לקוחותיו נמנות רוב חברות התקשורת בישראל. אריקסון העולמית הוקמה ב-1876 ומקום מושבה בסטוקהולם, שוודיה. המכירות נטו של החברה ב-2011 הסתכמו ב-226.9 קרונות שוודיות (35.0 מיליארד דולר). אריקסון נסחרת בבורסות נסד"ק OMX, הבורסה של סטוקהולם, נסד"ק והבורסה של ניו יורק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il