TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

גטר-טק חושפת פתרון נקודת גישה ייחודית ל-Wi-Fi למרכזים רבי משתתפים


דגם ZoneFlex7982 הוא היחיד בעולם המאפשר חיבור יציב של למעלה מ-500 משתמשים בו-זמנית על נקודת גישה אלחוטית אחת
המכשיר אושר לשימוש והחל להימכר גם בישראל.

חברת גטר-טק הישראלית, המתמחה בפתרונות תשתית ושירותי תמיכה לתחום המחשוב, התקשורת, ההדפסה והאלקטרוניקה (ICT), חשפה היום את ZoneFlex, דגם 7982, של חברת Ruckus Wireless האמריקאית, אחת מ-3 יצרניות ציוד התקשורת האלחוטית המובילות בעולם. המוצר יחשף ב-2 במאי, בכנס גטר-טק, "תחילת עידן הניידות" שיעסוק בפתרונות תקשורת בעולם הניידות.
ZoneFlex7982 נועד לפתור את בעיית יציבות החיבור האלחוטי במצבי עומס גבוה על נקודת גישה אחת. הדגם החדש מיועד לגלישת Wi-Fi באזורי שימוש צפופים דוגמת: כנסים, תערוכות ואיצטדיונים.
חשוב לציין כי הדגם נבדק ע"י החברה בוועידה הדמוקרטית האחרונה בארצות הברית באיצטדיוני פוטבול כמו גם ע"י ארגון WirelessLan Professionals והוכיח את יכולותיו פעם אחר פעם ובהצלחה רבה.
בועז יהודה, מנכ"ל גטר-טק, אומר: "הדגם החדש מציג יכולות שטרם ראינו עד כה. ארגון ה-WirelessLan, אשר בחן את היחידה גם בהשוואה לספינות הדגל של חברות Wi-Fi מובילות אחרות כמו סיסקו, Aruba ו-HP, קבע כי מדובר בנקודת הגישה הטובה ביותר בשוק הן מבחינת כיסוי אלחוטי, כמות משתמשים, קצב העברת נתונים, כמות שגיאות ואיבוד נתונים".
ZoneFlex7982 הינה נקודת גישה אלחוטית בתקן האלחוט 802.11a/b/g/n עם רדיו כפול וסימולטני, בתדרים 2.4 ג'יגה הרץ ו-5 ג'יגה הרץ. נקודת הגישה כוללת 21 אנטנות אומני-כיווניות מובנות והוא מסוגל להעביר נתונים אלחוטית במהירות של 900 מגה ביט.

אודות גטר-טק
חברת גטר טק, מקבוצת גטר (Getter Group), הינה ספקית תשתיות מובילה לתחום המחשוב, תקשורת, הדפסה ואלקטרוניקה ביתית/בידורית.
גטר טק הוקמה בישראל בשנת 1982 ונמנית על החברות הוותיקות והמובילות בתחומה בישראל. במשך כל שנות פעילותה שומרת על סטנדרטים של מצוינות, מקצועיות, זמינות ורמת שירות בלתי מתפשרת, תוך מחוייבות לפתרונות מלאים ואיכותיים.
החברה פועלת כ-One Stop Shop, עם קשת רחבה של מוצרים, פתרונות ושירותי תמיכה, מעבדות שירות בפריסה ארצית, ייצוג בלעדי של מותגים בינלאומיים, יבוא מוצרים חדשניים ואיכותיים. בין המותגים המיוצגים ע"י גטר-טק בישראל ניתן למנות: Lexmark, BenQ, Panasonic, AEG ,TredNet, Ruckus, Digium, Innova ועוד.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר הבית של גטר-טק, בכתובת: http://www.getter-tech.co.il/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il