TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

"מוח אחזקות" של מאיר אוזן, השקיעה שני (2) מיליון ₪ בחברת Incentives Solutions


מוח אחזקות בע"מ הינה חברת השקעות פרטית בבעלותו של מאיר אוזן, לשעבר מבעליה של קבוצת "שקל"
חברת ההשקעות הפרטית, מוח אחזקות בע"מ, בבעלותו של מאיר אוזן, לשעבר בעליה של קבוצת שקל ביטוח ופיננסים, השקיעה 2 מיליון ₪ בחברת אינסנטיבס סולושנס, המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול תגמול ותמריצים לנציגי מכירות חוץ ופנים ארגוניים.
"ההשקעה", אומר אוזן, "הינה המשך ישיר לאסטרטגיית החברה, לאחר שאינסנטיבס סולושנס הציגה במהלך השנים האחרונות נתוני צמיחה מרשימים ועקביים, כמו גם חדשנות טכנולוגית ופיתוח יצירתי".

רמי אנטין, יו"ר אינסנטיבס סולושיינס, אמר: "אינסנטיבס סולושיינס ביססה את הצלחתה בישראל ואף זכתה להכרה כאחת החברות המבטיחות בעולם בתחומה, בזכות מגמת הצמיחה המתמשכת שלנו, איכות וחדשנות הפתרונות והיישומים שאנו מציעים לשוק. אנו פעילים מאוד במגזר הביטוח והפיננסים ונמשיך להתמקד בו, כשהרקע העסקי והפיננסי הרחב של מוח אחזקות בע"מ בתחום זה מייצר עבורנו סינרגייה מצויינת ומבורכת".

עוד ציין אנטין כי ההשקעה נועדה לסייע אינסנטיבס סולושיינס בשלב הנוכחי של פריצה לשוק הבינ"ל, המוערך בכ-1.5 מיליארד דולר בשנה: "בשנה האחרונה הצטרפו אלינו מספר לקוחות חדשים, כולל לקוח אירופאי אשר משתמש במערכת שלנו והיא מנהלת עבורו מערך עמלות בהיקף של מעל מיליארד יורו בשנה. אין לי ספק כי הניסיון המקיף ורב השנים של מאיר אוזן ומנכ"ל מוח אחזקות בע"מ, אלון סטולרסקי, יהיה בעל משמעות רבה בהתפתחות המתוכננת של אינסנטיבס סולושיינס ויבטיח את המשך הצלחת החברה, גם בשוק העולמי".

אודות Incentives Solutions
Incentives Solutions נוסדה ב-2002 בישראל. החברה מפתחת מערכות תוכנה לניהול ביצועי המכירות ושירות לקוחות, ניהול תמריצים לעובדים וסוכנים על פי ביצועיהם, והגברת מצויינות ההון האנושי בארגון.

Incentives Solutions, המנוהלת על ידי עמיר פיסלויץ וטל פרנק, דורגה לאחרונה ע"י חברת המחקר גרטנר כ-'Promising' ברשימת החברות המובילות בעולם בניהול ביצועים, בין היתר על עומק נוכחותה בשוקי חו"ל. מרכז הפיתוח ומטה החברה ממוקם בנתניה.

בין לקוחותיה של החברה ניתן למנות רבות מחברות הפיננסים והביטוח , דוגמת: כלל, מנורה מבטחים, הפניקס, AIG, איילון וביטוח ישיר, ,פסגות, זאת לצד חברות מסקטורים נוספים, אמדוקס, אלווריון, טבע, אל-על, כללית מושלם, קוקה קולה, תנובה, אוסם, שטראוס, בזק, NEXTEL, סלקום, פלאפון ועוד. אתר הבית: www.incentives-solutions.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il